![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een groepje Waalse stadsarbeiders staat een sigaretje te roken aan een bloemenperkje waar ze onkruid moeten wieden. Er passeert een Brusselaar en die ziet dat achteraan op hun overall een grote Vlaamse Leeuw gedrukt staat. Enigszins geïntrigeerd door dit beeld, vraagt de Brusselaar: «Pourquoi ce Lion Flamand se trouve sur votre salopette?» Waarop de arbeiders : «C'est l'endroit réservé au sponsor.»[edit]
[size=1]Edit:[/size]
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 5 september 2005 om 20:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Gouverneur
|
![]() Op de taalgrens staan 2 fabrieken,voor de waalse staat een bord met de tekst:"ici on parle pas flamand!".
Voor de Vlaamse staat ook een bord:"hier spreekt men niet,men werkt!".[edit] [size=1]Edit:[/size]
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() Laatst gewijzigd door snoodaard : 5 september 2005 om 20:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() voorspelbaar maar hilarisch
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Een stokoude vlaming zit op een bankje in het park. Hij wil een appeltje eten, haalt het appeltje uit zijn zak, wrijft erover en op dat moment...poefff staat er een fee voor zijn neus die hem verteld dat hij drie wensen mag doen.
De oude man denkt diep na en doet zijn eerste wens: 'Ik wens...dat Frankrijk Vlaanderen binnenvalt en zich daarna weer terugtrekt'. De fee bevestigt dat dat gaat gebeuren en vraagt naar zijn tweede wens. 'Mijn tweede wens is...dat Frankrijk Vlaanderen binnenvalt en zich daarna weer terugtrekt.' De fee kijkt bevreemd maar zegt dat dit wederom gaat gebeuren en vraagt meteen naar zijn derde wens. 'Mijn derde wens is...dat Frankrijk Vlaanderen binnenvalt en zich daarna weer terugtrekt'. Nu wordt het de fee te gortig. Ze zegt dat het voor de derde keer zal gebeuren maar wordt toch nieuwsgierig: 'Stokoude vlaming, nou moet je me toch eens zeggen: Wat heb je hieraan? Drie keer moet Frankrijk Vlaanderen binnenvallen en zich daarna weer terugtrekken. Frankrijk heeft daar niets aan, Vlaanderen heeft daar niets aan, in feite is er dus niets gebeurd en heb jij er ook niets aan.' Stokoude vlaming: [SIZE=1]U heeft gelijk.....Maar ze moeten wel zes keer door Wallonië![/SIZE][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 6 september 2005 om 17:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diezelfde Vlaming hebben ze achteraf verhongerd teruggevonden.
Mét een frans brood onder zijn arm.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K&k...
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |