![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Moet onderstaande protocol kunnen? | |||
ja!!! Goed idee! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, openheid voor alles! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 100,00% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral voor de belgicisten: dit is een gouden tip!
Stel, je hebt weer iets dom gezegd zoals "Ik zie een Belgische dictatuur wel zitten, nog eerder dan een democratisch Vlaanderen". Man, wat voel je je dan dom, zo maar je mond voorbij gepraat hebben! Geen paniek! Er is een methode om die zonde uit te wissen. Zelfs al heeft een of andere debiele flamingant ze gequoted... 1) Je maakt een nepprofiel aan of logt in onder je reeds bestaande nepprofiel (zoals Karl, Unionist, UNIE, MC Soleil, keus genoeg) 2) Je ontketent een ware scheldpartij in het onderwerp. Met een beetje geluk doet het heethoofdige deel van je tegenstanders mee. 3) De moderators doen een slotje op het onderwerp daardoor. 4) Na een tijdje gaan al die onderwerpen naar het archief. Die met een slotje op, gaan in een geheim subforum dat niet toegankelijk is voor het publiek. 5) Niemand kan nu nog je flater zien. 6) Bij het volgende onderwerp waar men je met je uitspraak confronteert, kan je zeggen "Vuile flamingante leugenaar, dat heb ik NOOIT gezegd". 7) De onnozelaars kunnen het nooit bewijzen 8) Perfect crime... Soit, sorry voor het sarcasme. Maar wat ik wil zeggen, is het logisch dat we de onderwerpen met een slotje op nooit meer te zien krijgen?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dietsland. Haha!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
|
![]() Beste Tantist, even c/p'ens wat er zich op de indexpagina van Politics.be bevindt:
Citaat:
Twee mogelijkheden doen zich voor -je bent oprecht (en onvoorstelbaar dom) ; maar in dat geval sla je de bal aardig mis, want je ontneemt de belgicisten de allerlaatse rem om hun onzin (in jou ogen onzin) te posten. -je bent maar een plat provocateurtje, en zak je in mijn achting op gelijk niveau met Wreker, Raven, Yann, Hans1, Voicelesscharlie en nog een paar anderen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 29 juni 2005 om 00:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik zie geen enkele reden om een ontspoorde thread publiek zichtbaar te laten. Gesloten threads voldoen niet aan onze policy en horen hier bijgevolg niet thuis.
Wie doelbewust een thread laat ontsporen, zoals hier voorgesteld, kan evt. op een ban edm. rekenen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Hey,
Muahaha, lekker stoer. Nuja het is een vorm van humor hé en meteen ook echte spot en inderdaad sommigen voelen zich al weer aangesproken. Haha GrtZ, Maximus |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Tantist : ik haat dubbele schuilnamen of nicks, maar ik wil er nu neen duidelijke gebruiken om mijn schizofrene aard wat de vrije loop te laten nl. "De Spaanse Inquisitie"
In deze rol kan ik U verzekeren dat rechtgeaarde forumburgers ttz. de ware gelovigen onze zeer geleerde forumIters bijstaan in het vinden van systemen om vermaledijde gebanden die op slinkse wijze de atmosfeer op ons zo geliefde forum willen verpesten, op te sporen en naar de hel van de volledige vergetelheid te verbannen. Zelfs zij die menen de dans te hebben kunnen ontspringen zullen de twijfel in het diepst van hun ziel voelen knagen en speciaal aan die onverlaten : Wee ! en nog heel veel Wee ! De plaats waarhenen gij gaat daar zal geween en tandengeknars zijn ! Ga nu mijn zoon en zondig niet langer , De Spaanse Inquisitie ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++
![]() |
#9 |
|
![]() Pilletjes op tijd nemen...
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() "Ik verkies een Vlaamse dictatuur boven een democratisch België" ???
"Ik verkies een arm maar proper België boven een rijk vies Vlaanderen" "Ik zou toch zo graag in een solidaristisch Dietsland vrij van Walsche smetten leven" "Wij moeten de as Brussel/Parijs door de as Antwerpen/Amsterdam vervangen" "De VLM moet de KLM terugkopen van Air France" "Nederland moet Nederland blijven - België moet België blijven" "Neu Moresnet moet terug een neutrale zone worden " "Achter Kontich wonen ook mensen" (Uit een work in progress : domme nationalistische uitspraken)
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() No-one expects the spanish inquisition !
(zeer angstwekkende sarkastische lach ..)
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |