Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 5 september 2005, 08:00   #1
La Vache qui rit
Banneling

La Vache qui rit's schermafbeelding

Standaard thePiano opnieuw geband?

Piano laat weten dat hij andermaal werd geband. Zonder verwittiging en zonder opgave van reden. Elementaire beleefdheid is zelfs moderators niet weggelegd. Als Jeroen of Peter Johan simpel gevraagd hadden om een weekje weg te blijven, was een ban niet nodig geweest, want zo wild is Piano nu ook weer niet van dit forum. Mvg.
La Vache qui rit is offline  
Oud 5 september 2005, 08:05   #2
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ja Piano, dat zouden we ook zónder uw dubbelnick weten.
DOEI !!!!
Ambiorix is offline  
Oud 5 september 2005, 08:10   #3
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Vache qui rit
Piano laat weten dat hij andermaal werd geband. Zonder verwittiging en zonder opgave van reden. Elementaire beleefdheid is zelfs moderators niet weggelegd. Als Jeroen of Peter Johan simpel gevraagd hadden om een weekje weg te blijven, was een ban niet nodig geweest, want zo wild is Piano nu ook weer niet van dit forum. Mvg.
Geachte,

Het is niet mijn gewoonte om bans publiekelijk te comentariëren, maar als u erom vraagt dan hoef ik het niet weg te stoppen.
U bent een oudgediende van dit forum en weet bijgevolg wat kan en wat niet.
Uw persoonlijke lijstje met overtredingen is onfatsoenlijk lang. Het gaat van schelden over lasteren tot zelfs het verspreiden negationisme en revisionisme.
Gisteren vond u het andermaal nodig om een forumlid te belasteren door hem lidmaatschap en sympathieën aan te wrijven van een door de wet veroordeelde partij, zonder enige grond en zonder dat hijzelf zich ooit expliciet op dat vlak heeft geuit.
U weet best dat zoiets niet kan.
Slechts één maandje afkoelen lijkt me voor een recidivist een behoorlijk milde straf.
Het verwondert me dan ook dat u ondanks uw lauwe gevoelens voor dit forum, toch komt klagen en zagen over deze bagatelle, en dan nog via een dubbelnick, wat ook al 'not done' is.

Peter Johan[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jeroen on 05-09-2005 at 10:10
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Geachte,

Het is niet mijn gewoonte om bans publiekelijk te comentariëren, maar als u erom vraagt dan hoef ik het niet weg te stoppen.
Uw persoonlijke lijstje met overtredingen is onfatsoenlijk lang. Het gaat van schelden over lasteren tot zelfs het verspreiden negationisme en revisionisme.
Gisteren vond u het andermaal nodig om een forumlid te belasteren door hem lidmaatschap en sympathieën aan te wrijven van een door de wet veroordeelde partij, zonder enige grond en zonder dat hijzelf zich ooit expliciet op dat vlak heeft geuit.
Slechts één maandje afkoelen lijkt me voor een recidivist een behoorlijk milde straf.
Het verwondert me dan ook dat u ondanks uw lauwe gevoelens voor dit forum, toch komt klagen en zagen over deze bagatelle, en dan nog via een dubbelnick, wat ook al 'not done' is.

Peter Johan[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Geachte,

Het verwonderd me dan ook dat u ondanks uw lauwe gevoelens voor dit forum, toch komt klagen en zagen over deze bagatelle, en dan nog via een dubbelnick, wat ook al 'not done' is.

Peter Johan[/size]
[/edit]
Peter Johan is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be