![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
http://www.virusmyth.net/aids/perthgroup/nvp/ " These are the results of a never followed up, never repeated, study from the US published in the New England Journal of Medicine in 1990. HIV antibody tests including the Western blot were performed on 89,547 blood samples collected from patients at 26 US hospitals over a six month period. The patients were meticulously selected to avoid testing any patient in an AIDS risk group or with AIDS. The HIV seropositive rate at some hospital was impressive. Up to 21.7% of men and 7.8% of women aged 25-44 years were found to be positive." Met andere woorden : een hiv+ test is een teken van ziekte, en niet een teken van de aanwezigheid van hiv. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#2 |
|
|
Hayek wrote:
> http://www.virusmyth.net/aids/perthgroup/nvp/ Een nieuwe herfst, een oud geluid. Op sommige dingen kan je je klok gelijk zetten. Vermetele briest weer over processen, Mark Peeters ziet niks vliegen sneller dan het geluid (voor de rest ziet hij ze wel vliegen); Wereldsman dramt lustig verder over de ziekte van de Blanken (het syndroom van Mugabe); B55 prijst vanachter zijn schlemielig Russisch PC-tje weer de axies aan waar hij zelf te sissy voor is (met een hamer en sikkel lak van een afgedankte F16 slaan). En Hayek, die kruipt vermoeid uit zijn frigo, schokt de fysica en de biologie met Java killer-aps, tijdreizen in een botervlootje, en AIDS dat niet bestaat. Een opstoot gekregen Hayek? Je halfjaarlijkse menstruatie? Of bang dat de struiken binnen een maand bladloos zijn? Komaan Hayek, verman je! Bushje komt zo! Stijf je ferme Keltische snor nog eens op, verbrand nog eens publiek een stapel condooms, en gooi in één moeite de boeken van Newton en Pasteur op de stapel. "Eppur si muove" fluisterde Galileo voor het aanschijn van een paus die geloofde dat de aarde plat was. Jij bent een waardig opvolger. Van die paus natuurlijk. UOP |
|
|
#3 |
|
|
Uncle's opblaaspop <[email protected]> wrote:
> Hayek wrote: > > > http://www.virusmyth.net/aids/perthgroup/nvp/ > > Een nieuwe herfst, een oud geluid. Op sommige dingen kan je je klok > gelijk zetten. Vermetele briest weer over processen, Mark Peeters ziet > niks vliegen sneller dan het geluid (voor de rest ziet hij ze wel > vliegen); Wereldsman dramt lustig verder over de ziekte van de Blanken > (het syndroom van Mugabe); B55 prijst vanachter zijn schlemielig > Russisch PC-tje weer de axies aan waar hij zelf te sissy voor is (met > een hamer en sikkel lak van een afgedankte F16 slaan). > > En Hayek, die kruipt vermoeid uit zijn frigo, schokt de fysica en de > biologie met Java killer-aps, tijdreizen in een botervlootje, en AIDS > dat niet bestaat. Een opstoot gekregen Hayek? Je halfjaarlijkse > menstruatie? Of bang dat de struiken binnen een maand bladloos zijn? > > Komaan Hayek, verman je! Bushje komt zo! Stijf je ferme Keltische snor > nog eens op, verbrand nog eens publiek een stapel condooms, en gooi in > één moeite de boeken van Newton en Pasteur op de stapel. "Eppur si > muove" fluisterde Galileo voor het aanschijn van een paus die geloofde > dat de aarde plat was. Jij bent een waardig opvolger. Van die paus > natuurlijk. > > UOP Kortom, er lopen weer meer gekken buiten de inrichting dan daarbinnen! -- Bart |
|
|
#4 |
|
|
En wanneer ze zich vervelen geef je ze plofware van Bill kado.
|
|
|
#5 |
|
|
Bart wrote: > Uncle's opblaaspop <[email protected]> wrote: > > >> Hayek wrote: >> >> >>> http://www.virusmyth.net/aids/perthgroup/nvp/ >> >> Een nieuwe herfst, een oud geluid. Op sommige >> dingen kan je je klok gelijk zetten. Vermetele >> briest weer over processen, Mark Peeters ziet >> niks vliegen sneller dan het geluid (voor de rest >> ziet hij ze wel vliegen); Wereldsman dramt lustig >> verder over de ziekte van de Blanken (het >> syndroom van Mugabe); B55 prijst vanachter zijn >> schlemielig Russisch PC-tje weer de axies aan >> waar hij zelf te sissy voor is (met een hamer en >> sikkel lak van een afgedankte F16 slaan). >> >> En Hayek, die kruipt vermoeid uit zijn frigo, >> schokt de fysica en de biologie met Java >> killer-aps, tijdreizen in een botervlootje, en >> AIDS dat niet bestaat. Een opstoot gekregen >> Hayek? Je halfjaarlijkse menstruatie? Of bang dat >> de struiken binnen een maand bladloos zijn? >> >> Komaan Hayek, verman je! Bushje komt zo! Stijf je >> ferme Keltische snor nog eens op, verbrand nog >> eens publiek een stapel condooms, en gooi in één >> moeite de boeken van Newton en Pasteur op de >> stapel. "Eppur si muove" fluisterde Galileo voor >> het aanschijn van een paus die geloofde dat de >> aarde plat was. Jij bent een waardig opvolger. >> Van die paus natuurlijk. >> >> UOP > > > Kortom, er lopen weer meer gekken buiten de > inrichting dan daarbinnen! Uit Tais-Toi of Shut-up met Depardieu : "C'est n'est pas un fou, c'est un con, on ne peut pas l'enfermer. Si on fallait enfermer tous les cons, imaginez vous la taille des bâtiments" Wie de schoen past trekke hem aan. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#6 |
|
|
"Uncle's opblaaspop" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] oups.com... Hayek wrote: > http://www.virusmyth.net/aids/perthgroup/nvp/ > Een nieuwe herfst, een oud geluid. Op sommige dingen kan je je klok gelijk zetten. Vermetele briest weer over processen, Mark Peeters ziet niks vliegen sneller dan het geluid (voor de rest ziet hij ze wel vliegen); Wereldsman dramt lustig verder over de ziekte van de Blanken (het syndroom van Mugabe); B55 prijst vanachter zijn schlemielig Russisch PC-tje weer de axies aan waar hij zelf te sissy voor is (met een hamer en sikkel lak van een afgedankte F16 slaan). Die ken ik niet, heb ik dus geen mening over. > En Hayek, die kruipt vermoeid uit zijn frigo, schokt de fysica en de biologie met Java killer-aps, Geen idee waar dat over gaat... > tijdreizen in een botervlootje, Ik denk dat ik me wel iets in die zin kan herinneren, over inertia en kloksnelheid... maar tijdreizen, nee dat zeker niet, laat me niet lachen! :-)) > en AIDS dat niet bestaat. WhaHaHA! Ja nou kan ik m'n lachen niet inhouden. Wel eens van klok en klepel gehoord? ;-) [SNIP de rest van die onzin] Harald |
|
|
#7 |
|
|
"Bart" <[email protected]> wrote in message news:1h2fd1z.ph2b12c86l4wN%[email protected]... > Uncle's opblaaspop <[email protected]> wrote: > > > Hayek wrote: > > > > > http://www.virusmyth.net/aids/perthgroup/nvp/ > > > > Een nieuwe herfst, een oud geluid. Op sommige dingen kan je je klok > > gelijk zetten. Vermetele briest weer over processen, Mark Peeters ziet > > niks vliegen sneller dan het geluid (voor de rest ziet hij ze wel > > vliegen); Wereldsman dramt lustig verder over de ziekte van de Blanken > > (het syndroom van Mugabe); B55 prijst vanachter zijn schlemielig > > Russisch PC-tje weer de axies aan waar hij zelf te sissy voor is (met > > een hamer en sikkel lak van een afgedankte F16 slaan). > > > > En Hayek, die kruipt vermoeid uit zijn frigo, schokt de fysica en de > > biologie met Java killer-aps, tijdreizen in een botervlootje, en AIDS > > dat niet bestaat. Een opstoot gekregen Hayek? Je halfjaarlijkse > > menstruatie? Of bang dat de struiken binnen een maand bladloos zijn? > > > > Komaan Hayek, verman je! Bushje komt zo! Stijf je ferme Keltische snor > > nog eens op, verbrand nog eens publiek een stapel condooms, en gooi in > > één moeite de boeken van Newton en Pasteur op de stapel. "Eppur si > > muove" fluisterde Galileo voor het aanschijn van een paus die geloofde > > dat de aarde plat was. Jij bent een waardig opvolger. Van die paus > > natuurlijk. > > > > UOP > > Kortom, er lopen weer meer gekken buiten de inrichting dan daarbinnen! > Ja - "Oompjes' opblaaspop" nog wel! Harald |
|
|
#8 |
|
|
Harry wrote: > "Uncle's opblaaspop" <[email protected]> wrote in message > > [SNIP de rest van die onzin] Zo zit UOP in mekaar. Ik herinner me een discussie met hem over anoniem posten. Hij was ertegen. Ondertussen kan het niet anoniemer. Het kan verkeren. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#9 |
|
|
"Hayek" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > > Zo zit UOP in mekaar. Ik herinner me een discussie met hem over anoniem > posten. Hij was ertegen. > Ondertussen kan het niet anoniemer. > Het kan verkeren. > Je hebt gelijk: sommigen veranderen hier van nick als van onderbroek-met-pijpen, en schromen niet U's moeizaam opgebouwde reputatie te ridiculiseren. U's |
|
|
#10 |
|
|
Uncle's wrote:
> Je hebt gelijk: sommigen veranderen hier van nick als van > onderbroek-met-pijpen. Precies Uncle, U's werkgroep, Willy, Wolfie, en al die anderen die onder het stof van Google liggen te rusten ;) UOP |
|
|
#11 |
|
|
Harry wrote:
> [SNIP de rest van die onzin] Onzin? Onzin! Wat bazel je man, je kent je usenet-klassiekers niet. Da's geen verwijt Harry (Belafonte of Handige?) maar je kan toch Goochelen? De waarheid komt uit de mond van een opblaaspop. Hayek (die in het echt een goeie vriend is) laat zijn fantasie cyberiaans en virtueelgewijs soms de vrije loop. Dat moet kunnen, zo blaast hij tenminste geen metrostellen op of practiseert hij geen groepsverkrachtingen zoals Rotterdamse hallo-chtonen. Zeg Harry (handige of belafonte?), heb jij ooit al zin op de nieuwsgroepen gelezen? UOP |
|
|
#12 |
|
|
Hayek wrote:
> Zo zit UOP in mekaar. Ik herinner me een discussie met > hem over anoniem posten. Hij was ertegen. Natuurlijk ben ik tegen anoniem posten! Daarom dat mijn IP en email-adres er voluit bij staan. Tenminste voor zij die méér dan één hersencel hebben. Trouwens, is "Hayek" dan zo nonyniem, Koen? ;-) Hugo |
|
|
#13 |
|
|
"Uncle's opblaaspop" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] oups.com... > Harry wrote: > > > [SNIP de rest van die onzin] > > Onzin? Onzin! Wat bazel je man, je kent je usenet-klassiekers niet. Teveel om op te noemen, of ik zou alles moeten terugkopieeren! -> bijvoorbeeld dat Hayek zou beweren dat "AIDS niet bestaat" > Da's geen verwijt Harry (Belafonte of Handige?) maar je kan toch > Goochelen? De waarheid komt uit de mond van een opblaaspop. Hayek (die > in het echt een goeie vriend is) laat zijn fantasie cyberiaans en > virtueelgewijs soms de vrije loop. Dat moet kunnen, zo blaast hij > tenminste geen metrostellen op of practiseert hij geen > groepsverkrachtingen zoals Rotterdamse hallo-chtonen. Zeg Harry > (handige of belafonte?), heb jij ooit al zin op de nieuwsgroepen > gelezen? Jazeker, en ik heb er heel veel van geleerd - daar zijn ze ook voor! Ciao, Harald |
|
|
#14 |
|
|
Harry wrote:
> "Uncle's opblaaspop" <[email protected]> wrote > in message > news:[email protected] oups.com... > > >> Harry wrote: >> >> >>> [SNIP de rest van die onzin] >> >> Onzin? Onzin! Wat bazel je man, je kent je >> usenet-klassiekers niet. > > > Teveel om op te noemen, of ik zou alles moeten > terugkopieeren! -> bijvoorbeeld dat Hayek zou > beweren dat "AIDS niet bestaat" > > >> Da's geen verwijt Harry (Belafonte of Handige?) >> maar je kan toch Goochelen? De waarheid komt >> uit de mond van een opblaaspop. Hayek (die in >> het echt een goeie vriend is) laat zijn >> fantasie cyberiaans en virtueelgewijs soms de >> vrije loop. Dat moet kunnen, zo blaast hij >> tenminste geen metrostellen op of practiseert >> hij geen groepsverkrachtingen zoals Rotterdamse >> hallo-chtonen. Zeg Harry (handige of >> belafonte?), heb jij ooit al zin op de >> nieuwsgroepen gelezen? > > > Jazeker, en ik heb er heel veel van geleerd - > daar zijn ze ook voor! Goed punt Harald. Maar sommige posters geloven niets van wat ze hier lezen, en dus zullen ze er ook nooit iets van bijleren. In dec 2000, kwam ik een poster tegen die verwees naar de virusmyth website. Ik heb deze site *helemaal* gelezen, en het klopte met mijn observaties. Ik heb er enorm veel van geleerd en zelfs levens mee gered. Het sociopathisch uitschot dat hier zowat ronddrijft zal dat natuurlijk worst wezen. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#15 |
|
|
Hayek wrote:
> Harry wrote: > >> "Uncle's opblaaspop" <[email protected]> wrote >> in message news:[email protected] oups.com... >> >> >>> Harry wrote: >>> >>> >>>> [SNIP de rest van die onzin] >>> >>> >>> Onzin? Onzin! Wat bazel je man, je kent je >>> usenet-klassiekers niet. >> >> >> >> Teveel om op te noemen, of ik zou alles moeten >> terugkopieeren! -> bijvoorbeeld dat Hayek zou >> beweren dat "AIDS niet bestaat" >> >> >>> Da's geen verwijt Harry (Belafonte of Handige?) >>> maar je kan toch Goochelen? De waarheid komt >>> uit de mond van een opblaaspop. Hayek (die in >>> het echt een goeie vriend is) laat zijn >>> fantasie cyberiaans en virtueelgewijs soms de >>> vrije loop. Dat moet kunnen, zo blaast hij tenminste geen >>> metrostellen op of practiseert >>> hij geen groepsverkrachtingen zoals Rotterdamse >>> hallo-chtonen. Zeg Harry (handige of >>> belafonte?), heb jij ooit al zin op de >>> nieuwsgroepen gelezen? >> >> >> >> Jazeker, en ik heb er heel veel van geleerd - >> daar zijn ze ook voor! > > > Goed punt Harald. Maar sommige posters geloven niets > van wat ze hier lezen, en dus zullen ze er ook nooit > iets van bijleren. > > In dec 2000, kwam ik een poster tegen die verwees > naar de virusmyth website. Ik heb deze site > *helemaal* gelezen, en het klopte met mijn observaties. > > Ik heb er enorm veel van geleerd en zelfs levens mee > gered. Haha... > Het sociopathisch uitschot dat hier zowat ronddrijft > zal dat natuurlijk worst wezen. Nee, idioten met idee fixes dat ze het allemaal zoveel beter weten, daar heeft de wereld wat aan... Ximinez -- Our three weapons are fear, surprise, and ruthless efficiency... and an almost fanatical devotion to the Pope.... http://www.ai.mit.edu/people/paulfitz/spanish/t1.html |
|
|
#16 |
|
|
The Spanish Inquisition wrote: > Hayek wrote: > >> Harry wrote: >> >>> "Uncle's opblaaspop" <[email protected]> >>> wrote in message >>> news:[email protected] oups.com... >>> >>> >>> >>>> Harry wrote: >>>> >>>> >>>>> [SNIP de rest van die onzin] >>>> >>>> >>>> >>>> Onzin? Onzin! Wat bazel je man, je kent je >>>> usenet-klassiekers niet. >>> >>> >>> >>> >>> Teveel om op te noemen, of ik zou alles moeten >>> terugkopieeren! -> bijvoorbeeld dat Hayek zou >>> beweren dat "AIDS niet bestaat" >>> >>> >>>> Da's geen verwijt Harry (Belafonte of >>>> Handige?) maar je kan toch Goochelen? De >>>> waarheid komt uit de mond van een opblaaspop. >>>> Hayek (die in het echt een goeie vriend is) >>>> laat zijn fantasie cyberiaans en >>>> virtueelgewijs soms de vrije loop. Dat moet >>>> kunnen, zo blaast hij tenminste geen >>>> metrostellen op of practiseert hij geen >>>> groepsverkrachtingen zoals Rotterdamse >>>> hallo-chtonen. Zeg Harry (handige of >>>> belafonte?), heb jij ooit al zin op de >>>> nieuwsgroepen gelezen? >>> >>> >>> >>> >>> Jazeker, en ik heb er heel veel van geleerd - >>> daar zijn ze ook voor! >> >> >> >> Goed punt Harald. Maar sommige posters geloven >> niets van wat ze hier lezen, en dus zullen ze er >> ook nooit iets van bijleren. >> >> In dec 2000, kwam ik een poster tegen die verwees >> naar de virusmyth website. Ik heb deze site >> *helemaal* gelezen, en het klopte met mijn >> observaties. >> >> Ik heb er enorm veel van geleerd en zelfs levens >> mee gered. > > > Haha... > >> Het sociopathisch uitschot dat hier zowat >> ronddrijft zal dat natuurlijk worst wezen. > > > Nee, idioten met idee fixes dat ze het allemaal > zoveel beter weten, daar heeft de wereld wat aan... > Schat, het gaat niet over idee-fixes, maar over goed gedocumenteerde opinies. Het verschil tussen jou en mij. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. |
|
|
#17 |
|
|
"Hayek" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... SNIP > In dec 2000, kwam ik een poster tegen die verwees > naar de virusmyth website. Ik heb deze site > *helemaal* gelezen, en het klopte met mijn observaties. > > Ik heb er enorm veel van geleerd en zelfs levens mee > gered. Hoezo? Je bent toch geen dokter? En hoe kun je levens redden door toe te geven dat het een en ander minder zeker is dan wordt beweerd? Harald > Het sociopathisch uitschot dat hier zowat ronddrijft > zal dat natuurlijk worst wezen. > > Uwe Hayek. > > > -- > To be controlled in our economic pursuits, > is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. > > Magna est veritas et praevalebit > (great is truth, and shall prevail) > -- Del Kennedy > > Government is not the solution, > government is the problem. > -- Ronald Reagan. > > Wie het kleine niet eert, valt op negers. > -- Karin Bloemen > > Ik geloof niet meer in Evolutie ! > -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#18 |
|
|
"Hayek" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > > The Spanish Inquisition wrote: > > Hayek wrote: > > > >> Harry wrote: > >> > >>> "Uncle's opblaaspop" <[email protected]> > >>> wrote in message > >>> news:[email protected] oups.com... > >>> > >>> > >>> > >>>> Harry wrote: > >>>> > >>>> > >>>>> [SNIP de rest van die onzin] > >>>> > >>>> > >>>> > >>>> Onzin? Onzin! Wat bazel je man, je kent je > >>>> usenet-klassiekers niet. > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Teveel om op te noemen, of ik zou alles moeten > >>> terugkopieeren! -> bijvoorbeeld dat Hayek zou > >>> beweren dat "AIDS niet bestaat" > >>> > >>> > >>>> Da's geen verwijt Harry (Belafonte of > >>>> Handige?) maar je kan toch Goochelen? De > >>>> waarheid komt uit de mond van een opblaaspop. > >>>> Hayek (die in het echt een goeie vriend is) > >>>> laat zijn fantasie cyberiaans en > >>>> virtueelgewijs soms de vrije loop. Dat moet > >>>> kunnen, zo blaast hij tenminste geen > >>>> metrostellen op of practiseert hij geen > >>>> groepsverkrachtingen zoals Rotterdamse > >>>> hallo-chtonen. Zeg Harry (handige of > >>>> belafonte?), heb jij ooit al zin op de > >>>> nieuwsgroepen gelezen? > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Jazeker, en ik heb er heel veel van geleerd - > >>> daar zijn ze ook voor! > >> > >> > >> > >> Goed punt Harald. Maar sommige posters geloven > >> niets van wat ze hier lezen, en dus zullen ze er > >> ook nooit iets van bijleren. > >> > >> In dec 2000, kwam ik een poster tegen die verwees > >> naar de virusmyth website. Ik heb deze site > >> *helemaal* gelezen, en het klopte met mijn > >> observaties. > >> > >> Ik heb er enorm veel van geleerd en zelfs levens > >> mee gered. > > > > > > Haha... > > > >> Het sociopathisch uitschot dat hier zowat > >> ronddrijft zal dat natuurlijk worst wezen. > > > > > > Nee, idioten met idee fixes dat ze het allemaal > > zoveel beter weten, daar heeft de wereld wat aan... > > > Schat, het gaat niet over idee-fixes, maar over goed > gedocumenteerde opinies. Het verschil tussen jou en mij. > > Uwe Hayek. Jij zit gewoon jezelf een rad voor de ogen te draaien zodat je ongestoord door kan gaan met in het openbaar sperma in je kont te laten spuiten. Give it a break pal! www.unaids.org Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#19 |
|
|
Harry wrote:
> "Hayek" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > SNIP > >>In dec 2000, kwam ik een poster tegen die verwees >>naar de virusmyth website. Ik heb deze site >>*helemaal* gelezen, en het klopte met mijn observaties. >> >>Ik heb er enorm veel van geleerd en zelfs levens mee >>gered. > > Hoezo? Je bent toch geen dokter? En hoe kun je levens redden door toe te > geven dat het een en ander minder zeker is dan wordt beweerd? Om levens te redden hoef je geen dokter te zijn. Sterker nog, het is zelfs een voordeel geen dokter te zijn als je levens wilt redden. > > Harald > >>Het sociopathisch uitschot dat hier zowat ronddrijft >>zal dat natuurlijk worst wezen. >> >>Uwe Hayek. >> >> >>-- >>To be controlled in our economic pursuits, >>is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. >> >>Magna est veritas et praevalebit >>(great is truth, and shall prevail) >>-- Del Kennedy >> >>Government is not the solution, >>government is the problem. >>-- Ronald Reagan. >> >>Wie het kleine niet eert, valt op negers. >>-- Karin Bloemen >> >>Ik geloof niet meer in Evolutie ! >>-- Huize Hayek te Heist. > > |
|
|
#20 |
|
|
Harry wrote: > "Hayek" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > SNIP > > >> In dec 2000, kwam ik een poster tegen die verwees >> naar de virusmyth website. Ik heb deze site >> *helemaal* gelezen, en het klopte met mijn >> observaties. >> >> Ik heb er enorm veel van geleerd en zelfs levens >> mee gered. > > > Hoezo? Je bent toch geen dokter? En hoe kun je > levens redden door toe te geven dat het een en > ander minder zeker is dan wordt beweerd? Ik gaf de informatie van het dossier door aan enkele hiv+ mensen. Die stopten met hun "medicatie", en waren op slag veel beter, van doodziek naar terug aan het werk. En leven nog steeds, nu met (meer) hoop. Helemaal overtuigen kon ik ze niet, want als jij en ik een griepje hebben, panikeren wij niet. Maar zij wel, en dan grijpen ze terug naar die berg vergif die ze in huis hebben. En dan worden ze weer erg ziek. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |