![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Apart sub-forum voor conspiracy theories? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 60,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 40,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Moet er een apart sub-forum komen voor conspiracy theories zoals die rond Hurricane Katrina (gecreëerd door de Japanse Yakuza), de Nieuwe Wereld Orde, de ineenstorting van WTC7, etc...
Ik heb niks tegen dit soort hilarische onzin, maar we kunnen haar misschien gescheiden houden van de meer realistische topics? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Subforum de 5 krokodillen ?
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, en laat het aub een verborgen subforum zijn waar enkel geintresseerden (vijf man en een paardekop) kunnen posten zodat de rest van het forum die onzin niet elke dag moet doorploeteren.
![]() |
#6 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
En ik weet niet of je dat weet,maar je hoeft ze niet aan te klikken hé.Als je die (veelal gestaafde en op feiten gebaseerde) complotten niet onder ogen wil zien (doorploeteren),klik dan niet op die threads....[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 september 2005 om 18:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is hier al eens een draad over geweest van Mephisto en die draad is verplaats geweest naar K&K, die draden zijn evenwaardig als alle anderen en hoeven dus niet gebrandmerkt en verplaatst worden zoals sommige onverdraagzame individuen hier zouden willen.
![]() |
![]() |
#8 | |||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ja,ik bedoel niet letterlijk wat ik schreef eigenlijk.
Ik zou eigenlijk liever een subafdeling zien met allerlei conspiracy onderwerpen. Uiteraard vind ik dat de mogelijkheid nog moet bestaan om threads over NWO en zo op het algemeen forum te plaatsen. Zoals ik al zei:als je er niet in mee wil gaan;blijf dan van die threads weg. Maar het lijkt me duidelijk dat ze wel een plek in het algemene forum verdienen!Ze zijn succesvol en populair.De threads die dat niet zijn verdwijnen al snel van de eerste pagina.Ales wat op die eerste pagina overleeft verdient het op het algemeen forum te verschijnen en zeker niet daar verboden te worden. Dus:een aparte subafdeling conspiracies,maar zeker niet een verbod om ze op het algemene forum te plaatsen. Wat is dit eigenlijk voor onzinnige thread?Als je je niet wil inlaten met die threads,klik ze niet aan!Simpel.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 september 2005 om 18:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De conspirationisten wegjagen ? Al die verrijking teniet doen ? Barbaren !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() hahaha, denken ze nu ook al dat orkanen deel uitmaken van een groot complot
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wie verplicht u om die onzin te doorploeteren? Kan jij geen titels lezen, of wat?[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 8 september 2005 om 18:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 8 september 2005 om 19:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Laten doen die gasten. Staan soms wel goede links tussen.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik onthoud mij bij deze stemming. Een apart sub-forum hoeft niet, maar ik heb er ook niets tegen. Onze vrienden-believers weten ondertussen wel dat ik hun samenzweringstheorieën larie en apekool vind, maar ik ga hun het recht niet ontzeggen om hier in een thread hun idiote denkbeelden te verwoorden. Het moet niet altijd ernstig zijn en niemand is verplicht om te reageren op hun complotten (doe ik trouwens meestal niet).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Misschien zijn de mods een apart sub-forum aan't maken voor conspiracy-fantasieën.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Voor mij hoeft een apart sub-forum niet. Ik heb er geen probleem mee dat conspiracy-believers hier nonsens posten. Er wordt door anderen genoeg andere nonsens gepost.
Anderzijds ben ik ook niet tegen een apart sub-forum als dat nuttig kan zijn. |
![]() |
![]() |