![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Als executeur testamentair heb ik de droeve plicht om U allen mede te
delen dat Patty Wereldsman heden overleden is tijdens haar welverdiende vakantie. Patty kon het leven niet meer aan en is voor een aanstormende zwarte trein gesprongen. De spreeuwen doken hierna op het spoor en hadden een waar feestmaal. De linkse beweging zal Patty node missen in haar niet aflatende strijd tegen racisme en juiste analyses van de blanke racisten. Morgen 13-09-05 om 18.00 uur zal er een demostratie/herdenking zijn op de Dam in Amsterdam. Draagt u de krakersbeweging, punkers en anti-globalisten een warm hart kom dan ook. B55, |
|
|
#2 |
|
|
On Mon, 12 Sep 2005 23:52:08 +0200, B55 <[email protected]> wrote:
>Als executeur testamentair heb ik de droeve plicht om U allen mede te >delen dat Patty Wereldsman heden overleden is tijdens haar >welverdiende vakantie. Djeesus dat is een klap voor de goegemeente van usenet. We hebben Patty altijd gewaardeerd voor haar scherpe analyses van de ratten op twee poten. Ook was ze wonderlijk genuanceerd in haar benadering dat alleen de blanken racistisch zijn. >Patty kon het leven niet meer aan en is voor een aanstormende zwarte >trein gesprongen. De spreeuwen doken hierna op het spoor en hadden >een waar feestmaal. > >De linkse beweging zal Patty node missen in haar niet aflatende strijd >tegen racisme en juiste analyses van de blanke racisten. > >Morgen 13-09-05 om 18.00 uur zal er een demostratie/herdenking zijn op >de Dam in Amsterdam. Draagt u de krakersbeweging, punkers en >anti-globalisten een warm hart kom dan ook. We zullen Patty node missen, god hebbe haar ziel. RIP >B55, > Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
|
|
#3 |
|
|
"B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55>" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 12 Sep 2005 23:52:08 +0200, B55 <[email protected]> wrote: > > >Als executeur testamentair heb ik de droeve plicht om U allen mede te > >delen dat Patty Wereldsman heden overleden is tijdens haar > >welverdiende vakantie. > > Djeesus dat is een klap voor de goegemeente van usenet. We hebben > Patty altijd gewaardeerd voor haar scherpe analyses van de ratten op > twee poten. Ook was ze wonderlijk genuanceerd in haar benadering dat > alleen de blanken racistisch zijn. > > >Patty kon het leven niet meer aan en is voor een aanstormende zwarte > >trein gesprongen. De spreeuwen doken hierna op het spoor en hadden > >een waar feestmaal. zijn die spreeuwen vergiftigd? > >De linkse beweging zal Patty node missen in haar niet aflatende strijd > >tegen racisme en juiste analyses van de blanke racisten. Zo zot van die zwarten? > >Morgen 13-09-05 om 18.00 uur zal er een demostratie/herdenking zijn op > >de Dam in Amsterdam. Draagt u de krakersbeweging, punkers en > >anti-globalisten een warm hart kom dan ook. Kan die ratten niet gerieken > > We zullen Patty node missen, god hebbe haar ziel. Ho, die wereldsman was een wijf |
|
|
#4 |
|
|
On Tue, 13 Sep 2005 15:55:25 GMT, " de boskabouter" <[email protected]>
wrote: > >"B55 <kutparasiet/linkxe uitvreter/Bongo55>" <[email protected]> schreef in >bericht news:[email protected]... >> On Mon, 12 Sep 2005 23:52:08 +0200, B55 <[email protected]> wrote: >> >> >Als executeur testamentair heb ik de droeve plicht om U allen mede te >> >delen dat Patty Wereldsman heden overleden is tijdens haar >> >welverdiende vakantie. >> >> Djeesus dat is een klap voor de goegemeente van usenet. We hebben >> Patty altijd gewaardeerd voor haar scherpe analyses van de ratten op >> twee poten. Ook was ze wonderlijk genuanceerd in haar benadering dat >> alleen de blanken racistisch zijn. >> >> >Patty kon het leven niet meer aan en is voor een aanstormende zwarte >> >trein gesprongen. De spreeuwen doken hierna op het spoor en hadden >> >een waar feestmaal. > >zijn die spreeuwen vergiftigd? Ze hadden 24 uur lang scheiterij. De arme beestjes zagen er na hun galgenmaal niet content uit. Helaas zijn er enkele de kraaienmars geblazen. >> >De linkse beweging zal Patty node missen in haar niet aflatende strijd >> >tegen racisme en juiste analyses van de blanke racisten. > >Zo zot van die zwarten? Wie, Wereldsman. Dat lijkt me evident. >> >Morgen 13-09-05 om 18.00 uur zal er een demostratie/herdenking zijn op >> >de Dam in Amsterdam. Draagt u de krakersbeweging, punkers en >> >anti-globalisten een warm hart kom dan ook. >Kan die ratten niet gerieken >> >> We zullen Patty node missen, god hebbe haar ziel. >Ho, die wereldsman was een wijf Ze heette Patty en ze verdient een standbeeld. Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |