![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Kan het zijn dat Turkije (stiekem) een NUCLEAIRE macht is geworden(en kan het zijn dat het uitsluiten van Turkije,wat ooo mijn God zo dichtbij Europa leunt een gevaar kan betekenen voor de mensheid. Kan het niet zijn dat Pakistan (waar Turkije zeer nauwe banden mee heeft,de atoomtechnologie stiekem heeft gekregen van Muserref (President van Pakistan die in Istanbul zijn studie voltooid heeft en zeer vlot Turks spreekt . ERDOGAN MEETS WITH PAKISTANI PRESIDENT MUSHARRAF TO DISCUSS ECONOMIC TIES, REGIONAL ISSUES Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, in the midst of an official visit to Pakistan, yesterday met with Pakistani President Pervez Musharraf in Islamabad. During their talks, Erdogan and Musharraf discussed a number of issues including Cyprus, Iraq, and the disputed Kashmir region, and they also talked about ways to boost trade ties between their two nations. Musharraf said that his country supported the Turkish Republic of Northern Cyprus' (TRNC) bid to join the Organization of the Islamic Conference (OIC). Erdogan remarked that Ankara would continue to support Pakistan in the Kashmir dispute, and reiterated that Turkey favored a just solution in the border region. Also touching on the aftermath of recent US-led wars in the region, both Erdogan and Musharraf stated that chaos in Afghanistan and Iraq needed to be brought to an end as soon as possible. Later, speaking at a meeting of businessmen, Erdogan said that if bilateral economic and trade ties were bolstered, this would also contribute to the region's economy. /Turkiye/ http://www.hurriyetusa.com/haberler_..._muserref1.gif Beantwoorden |
![]() |
#2 |
|
![]() http://www.motherearth.org/du/index_en.php
Deze radioactieve en chemische, zeer giftige wapens werden voor het eerst op grote schaal gebruikt door de Verenigde Staten in de Golfoorlog van 1991, vervolgens in Bosnië en Joegoslavië door de NAVO, en in de oorlog tegen Irak door de VS en Groot-Brittannië in 2003. Meer dan 18 landen zijn in het bezit van wapensystemen met uranium, waaronder Israël, Turkije en Pakistan. |
![]() |
#3 |
|
![]() orhan wrote: > http://www.motherearth.org/du/index_en.php > > > > Deze radioactieve en chemische, zeer giftige wapens > werden voor het eerst op grote schaal gebruikt > door de Verenigde Staten in de Golfoorlog van 1991, > vervolgens in Bosnië en Joegoslavië door de NAVO, > en in de oorlog tegen Irak door de VS en > Groot-Brittannië in 2003. Meer dan 18 landen zijn > in het bezit van wapensystemen met uranium, > waaronder Israël, Turkije en Pakistan. Een verarmde uranium granaat is niet meer dan een veredelde lood granaat, men gebruikt alleen uranium omdat het soortelijk gewicht ervan twee keer zo hoog ligt. Bovendien is verarmd uranium een bijprodukt van de verrijking van uranium, dat anders geen nut had. Wie denkt "besmet" te zijn met verarmd uranium, mag mij mailen en het tegengif komen halen. In enkele weken ben je ontgift en genezen. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
![]() |
#4 |
|
![]() Dus Pakistan heeft geen lange afstandsraketten met Nucliarekoppen :)
Maak jezelf toch niets wijs :) Muserref is een zeer nauwe bondgenoot van Turkije(en in het bijzonder van Premier Erdogan) ,Muserref heeft zijn diploma in Turkije behaald(spreekt vloeiend Turks en wilt Pakistan leiden zoals Mustafa Kemal Ataturk (is zijn idool) Laten we nu eerlijk zijn e niet rond de pot draaien,de strijd is gestreden ,ik hoop dat het Westen ook eens voelt wat het betekent om elk moment met de schrik te zitten zoals het Westen dit jarenlang gedaan heeft met alle 3 de Wereldlanden. |
![]() |
#5 |
|
![]() http://www.taek.gov.tr/bilgi/bilgi_m...r_reaktor.html
Turkse atoominstutuut,en wat nu of moet ik je nog wijze maken :) |
![]() |
#6 |
|
![]() orhan wrote: > Dus Pakistan heeft geen lange afstandsraketten met > Nucliarekoppen :) Hangt ervan vanaf wat je met "lange afstand" en met "kernkoppen" bedoelt. Er zijn zelfs twijfels dat de test van het zogenaamde "nucleaire" wapen van Pakistan wel echt was, en niet een "tactische" ontploffing van een hoop tnt. De ontploffing registreerde tien keer te zwak op de seismografen, in vergelijking met de minst krachtige kernsplijtingsbom. > Maak jezelf toch niets wijs :) Ik probeer mijzelf nooit iets wijs te maken. Ik was één van de weinige Belgen die zichzelf niet wijsmaakte dat Bush zijn tweede term ging verliezen. > Muserref is een zeer nauwe bondgenoot van > Turkije(en in het bijzonder van Premier Erdogan) > ,Muserref heeft zijn diploma in Turkije > behaald(spreekt vloeiend Turks en wilt Pakistan > leiden zoals Mustafa Kemal Ataturk (is zijn idool) > Laten we nu eerlijk zijn e niet rond de pot > draaien,de strijd is gestreden ,ik hoop dat het > Westen ook eens voelt wat het betekent om elk > moment met de schrik te zitten zoals het Westen dit > jarenlang gedaan heeft met alle 3 de Wereldlanden. > > Mijn lief schattenboeleken, wij hebben heel de koude oorlog met angst voor de bom gezeten, en dat in de vuurlijn, en niet zoals de derde-wereldlanden in de zijlijn. Je schijnt te vergeten dat met ieder kernwapen dat erbij geproduceerd wordt, de kans op een nucleaire holocaust toeneemt. Dus als je binnenkort terug met angst zult zitten, is dat jullie eigen schuld. Nu de Russen ietwat gekalmeerd zijn, zitten we met het Islamitisch front dat niets liever zou willen dan een nucleaire wereldbrand organizeren. Gelukkig zijn ze voorlopig veel te achterlijk om zulks te kunnen organizeren. De Amerikanen hadden groot gelijk om Irak binnen te vallen, Saddam was veel te gevaarlijk wat dt betreft. Het westen mag het ontstaan van een derde nucleaire macht niet laten gebeuren. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
![]() |
#7 |
|
![]() orhan wrote: > http://www.taek.gov.tr/bilgi/bilgi_m...r_reaktor.html > > > Turkse atoominstutuut,en wat nu of moet ik je nog wijze maken :) De eerste atoombom ontplofte in 1945. http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/2WWatom.htm We zijn ondertussen 2005. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
![]() |
#8 |
|
![]() http://www.taek.gov.tr/
Zo achterlijk zijn we toch ook niet he Hayek(3 oktober worden we bondgenoot of tenminste de onderhandelingen gaan starten voor volledige lidmaatschap) Klopt wat je zegt over de Sovjetunie(Maar ach ja toch ,heeft Turkije al die tijd niet in de NATO gezeten om het westen te beschermen,en nu zo achterbaks en laf doen ,kan toch niet he. Daarom hebben we er dan maar zelf werk van gemaakt,Turkije na aldie jaren dienst uitsluiten , betekent toch oorlog ,of niet soms :) |
![]() |
#9 |
|
![]() orhan wrote: > http://www.taek.gov.tr/ > > Zo achterlijk zijn we toch ook niet he Hayek(3 > oktober worden we bondgenoot of tenminste de > onderhandelingen gaan starten voor volledige > lidmaatschap) Schââât ! Europa IS achterlijk. Al 100 jaar. Als je daar perse wil bijhoren, dan ben je automatisch nog achterlijker. Ik wil Belgie UIT Europa. Ik wil WEG uit Europa. Moet ik er nóg een tekeningske bij maken ? > Klopt wat je zegt over de Sovjetunie(Maar ach ja > toch ,heeft Turkije al die tijd niet in de NATO > gezeten om het westen te beschermen,en nu zo > achterbaks en laf doen ,kan toch niet he. We hebben de Turkse houding gezien ivm de bevrijding van Irak. Jullie konden alleen je haat tegen de Koerden zien en niets anders. > Daarom hebben we er dan maar zelf werk van > gemaakt,Turkije na aldie jaren dienst uitsluiten , > betekent toch oorlog ,of niet soms :) Jullie dromen ervan en masse naar Europa te komen, maar Europa is economisch dood ! Wij kunnen geen gastarbeiders meer aan. Al 30 jaar niet meer. Bovendien komen jullie hier onze cultuur verzieken, en dat is in de eerste plaats op zijn minst gezegd, niet netjes. Bovendien heb ik mijn twijfels over de goede bedoelingen van de toetreding. Jouw posts zijn daar de bewijzen van. En denk nu niet dat de grenzen open zullen gaan, ik denk dat er meer Turken zullen teruggestuurd worden, dan dat er Europa binnen zullen mogen. Wacht de onderhandelingen maar af. Wat bureaucratie betreft, zijn de Europeanen ongeklopte meesters. Alle Eu ten spijt, zal ik als Belg niet moeten proberen werk te vinden in Spanje, bijvoorbeeld. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
![]() |
#10 |
|
![]() "orhan" <[email protected]> wrote in
news:[email protected] oups.com: > Beantwoorden > Vooruit dan maar: fuck off, nepturk! |