![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Voor u gelezen
Quote Rechter weigert straf pedofiel te bevestigen (HBvL 15/09/2005). Ik schaam mij om Belg te zijn. Ver buiten België wordt met ons gelachen: het land van de pedofielen wordt gezegd. Hier in de gevangenis van Leuven Centraal verblijven zo'n 100 pedofielen: 1) Zij hebben kleine straffen. 2) Zij worden hier op handen gedragen. 3) Zij hebben hier op alles voorrang. 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. 5) Volgens mij zijn talrijke hooggeplaatste personen clubleden in de wereld van de pedofielen. Hoe verklaar je mij anders al die voordelen voor pedofielen? J P Unquote Nu nog in het huwelijk treden Ziet iedereen het vervolg ............. ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:B%[email protected]... > 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. > Dat is het taalgebruik van fascisten. Kleineer tot een dier - dan kan je het makkelijker afmaken. Ook al ben je veruit de grootste idioot die ooit mijn pad kruiste, toch zal ik je nooit tot een diersoort reduceren. a. |
![]() |
#3 |
|
![]() auntie schreef :
> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:B%[email protected]... > >> 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. >> > > Dat is het taalgebruik van fascisten. > Kleineer tot een dier - dan kan je het makkelijker afmaken. > Ook al ben je veruit de grootste idioot die ooit mijn pad kruiste, toch zal > ik je nooit tot een diersoort reduceren. > a. nagels met koppen brave auntie -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#4 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > auntie schreef : >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message >> news:B%[email protected]... >> >>> 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. >>> >> >> Dat is het taalgebruik van fascisten. >> Kleineer tot een dier - dan kan je het makkelijker afmaken. >> Ook al ben je veruit de grootste idioot die ooit mijn pad kruiste, toch >> zal ik je nooit tot een diersoort reduceren. >> a. > > nagels met koppen brave auntie > Raar, ik dacht dat ik een **Mestkever** was. Was dat geen PVVer welke dat beweerde ? Nu ook al een NV-er, welke beweert dat ik een mesthoop ben, dan nog liever een *Mestkever* -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#5 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > auntie schreef : > >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > >> news:B%[email protected]... > >> > >>> 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. > >>> > >> > >> Dat is het taalgebruik van fascisten. > >> Kleineer tot een dier - dan kan je het makkelijker afmaken. > >> Ook al ben je veruit de grootste idioot die ooit mijn pad kruiste, toch > >> zal ik je nooit tot een diersoort reduceren. > >> a. > > > > nagels met koppen brave auntie > > > > Raar, ik dacht dat ik een **Mestkever** was. > Was dat geen PVVer welke dat beweerde ? > Nu ook al een NV-er, welke beweert dat ik > een mesthoop ben, dan nog liever een *Mestkever* > Ja, jij zijt een mestkever omdat je belanger bent. Maar die pedofielen zijn evenwel democratisch en dus tot nader order geen dieren. Moesten die pedo's zo beschermd worden door hooggeplaatsten of welgestelde lichamen dan zaten niet eens in de jail. JC |
![]() |
#6 |
|
![]() auntie <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:B%[email protected]... > > > 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. > > > > Dat is het taalgebruik van fascisten. > Kleineer tot een dier - dan kan je het makkelijker afmaken. > Ook al ben je veruit de grootste idioot die ooit mijn pad kruiste, toch zal > ik je nooit tot een diersoort reduceren. > a. > > Hoe kan je die gasten nog duidelijker omschrijven ? Een pedofiel is iemand die zich vergrijpt aan KINDEREN (aub), de dag dat één van je kinderen (ik wens het je echt niet toe) het slachtoffer zal zijn van dergelijke gasten dan zal je heel vlug het woord "dier" wel gebruiken, tenzij je geen moer om je kinderen geeft. WT |
![]() |
#7 |
|
![]() Na rijp beraad schreef JC :
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> auntie schreef : >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message >>>> news:B%[email protected]... >>>> >>>>> 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. >>>>> >>>> >>>> Dat is het taalgebruik van fascisten. >>>> Kleineer tot een dier - dan kan je het makkelijker afmaken. >>>> Ook al ben je veruit de grootste idioot die ooit mijn pad kruiste, toch >>>> zal ik je nooit tot een diersoort reduceren. >>>> a. >>> >>> nagels met koppen brave auntie >>> >> >> Raar, ik dacht dat ik een **Mestkever** was. >> Was dat geen PVVer welke dat beweerde ? >> Nu ook al een NV-er, welke beweert dat ik >> een mesthoop ben, dan nog liever een *Mestkever* >> > Ja, jij zijt een mestkever omdat je belanger bent. Maar die pedofielen zijn > evenwel democratisch en dus tot nader order geen dieren. > Moesten die pedo's zo beschermd worden door hooggeplaatsten of welgestelde > lichamen dan zaten niet eens in de jail. > > JC tuurlijk brave Jezus ... God de Vader roept jongen ... hij heeft appeltjes gestoofd! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#8 |
|
![]() "WT" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Hoe kan je die gasten nog duidelijker omschrijven ? > Was jij het die in elke homo een pedofiel zag? Om het met mijn vriend Ghingis te zeggen: PLOINK, PLOIINK, en nog's PLOIIINK!!!............................... a. |
![]() |
#9 |
|
![]() "auntie" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Was jij het die in elke homo een pedofiel zag? > Om het met mijn vriend Ghingis te zeggen: PLOINK, PLOIINK, en nog's > PLOIIINK!!!............................... > En krab je in je eigen broek, Will Tura! Goddomme. a. |
![]() |
#10 |
|
![]() "JC" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > auntie schreef : >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message >> >> news:B%[email protected]... >> >> >> >>> 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. >> >>> >> >> >> >> Dat is het taalgebruik van fascisten. >> >> Kleineer tot een dier - dan kan je het makkelijker afmaken. >> >> Ook al ben je veruit de grootste idioot die ooit mijn pad kruiste, >> >> toch >> >> zal ik je nooit tot een diersoort reduceren. >> >> a. >> > >> > nagels met koppen brave auntie >> > >> >> Raar, ik dacht dat ik een **Mestkever** was. >> Was dat geen PVVer welke dat beweerde ? >> Nu ook al een NV-er, welke beweert dat ik >> een mesthoop ben, dan nog liever een *Mestkever* >> > Ja, jij zijt een mestkever omdat je belanger bent. Maar die pedofielen > zijn > evenwel democratisch en dus tot nader order geen dieren. > Moesten die pedo's zo beschermd worden door hooggeplaatsten of welgestelde > lichamen dan zaten niet eens in de jail. > Men kan veel verbergen doch niet alles. Deze Mestkevers zullen het je eens bewijzen volgende zwarte zondag, wie de grootste partij is en nog steeds groter wordt. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#11 |
|
![]() "WT" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > auntie <[email protected]> schreef in berichtnieuws > [email protected]... >> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message >> news:B%[email protected]... >> >> > 4) Het is zelfs een beschermde diersoort. >> > >> >> Dat is het taalgebruik van fascisten. >> Kleineer tot een dier - dan kan je het makkelijker afmaken. >> Ook al ben je veruit de grootste idioot die ooit mijn pad kruiste, toch > zal >> ik je nooit tot een diersoort reduceren. >> a. >> >> > Hoe kan je die gasten nog duidelijker omschrijven ? Een pedofiel is iemand > die zich vergrijpt > aan KINDEREN (aub), de dag dat één van je kinderen (ik wens het je echt > niet > toe) het > slachtoffer zal zijn van dergelijke gasten dan zal je heel vlug het woord > "dier" wel gebruiken, > tenzij je geen moer om je kinderen geeft. Maar WT toch, die geeft geen moer om zijn kinderen, dus zeker ook om de uwe niet. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#12 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > nagels met koppen brave auntie > De herfst blaast op de hoorn, en 't wierookt in het woud - wie zou me hier verwarmen, tenzij mijn Lesje-bout. a. |
![]() |
#13 |
|
![]() auntie <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > "WT" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > Hoe kan je die gasten nog duidelijker omschrijven ? > > > > Was jij het die in elke homo een pedofiel zag? > Om het met mijn vriend Ghingis te zeggen: PLOINK, PLOIINK, en nog's > PLOIIINK!!!............................... > a. > > Ik zie dat niet , dat is zo, punt. WT |
![]() |
#14 |
|
![]() auntie <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > "WT" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > Hoe kan je die gasten nog duidelijker omschrijven ? > > > > Was jij het die in elke homo een pedofiel zag? > Om het met mijn vriend Ghingis te zeggen: PLOINK, PLOIINK, en nog's > PLOIIINK!!!............................... > a. > > Het is heel eigenaardig, als hier iemand een harde reactie geeft er direct paniek uitbreekt, alleen als men ze behandeld met fluwelen handschoenen komt men in hun gratie, wel.. ik niet, ik zal steeds voor die beestenboel mijn zelfde mening geven. Geef mij één diersoort die hun aars gebruikt om er genot van te hebben. WT WT |
![]() |
#15 |
|
![]() "WT" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Geef mij één diersoort die hun* aars gebruikt om er genot van te hebben. > *zijn Jij bent een hopeloos zoölogisch geval, Will Tura - maar ik blijf je, ondanks alles, tot de mensensoort rekenen. a. |
![]() |
#16 |
|
![]() "auntie" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Jij bent een hopeloos zoölogisch geval, Will Tura - maar ik blijf je, > ondanks alles, tot de mensensoort rekenen. > Tenzij je een troll bent - wat ik hoop. Anders ben je (na Khan) de grootste idioot die deze ng ooit geteisterd heeft. En weetje, d'r zijn er je velen voorafgegaan. a. |
![]() |
#17 |
|
![]() auntie <[email protected]> schreef:
> De herfst blaast op de hoorn, > en 't wierookt in het woud - Daar heb ik ooit nog een eerste plaats voordracht mee gewonnen, 47 jaar gelden of zo... ;-) > wie zou me hier verwarmen, > tenzij mijn Lesje-bout. Had Timmermans ook een Lesje-bout? -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html De groote legeroefeningen in het Naamsche. ....de machinegeweeren worden in een bootje over de Maas gevoerd, terwijl de honden naast het bootje zwemmen... |
![]() |
#18 |
|
![]() "Pros Robaer" <[email protected]> wrote in message
news:43304D8B@bifrost... > > Had Timmermans ook een Lesje-bout? > Dat is zowat het enige van de Fee dat enigszins memorabel is. Nog een 'ietwat' late proficiat voor je voordracht ;)) a. |
![]() |
#19 |
|
![]() WT <[email protected]> schreef:
> Geef mij één diersoort die hun aars gebruikt om er genot van te hebben. Bonobo. -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html De groote legeroefeningen in het Naamsche. ....de machinegeweeren worden in een bootje over de Maas gevoerd, terwijl de honden naast het bootje zwemmen... |
![]() |
#20 |
|
![]() WT wrote: > auntie <[email protected]> schreef in > berichtnieuws [email protected]... > >> "WT" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> >> >>> Hoe kan je die gasten nog duidelijker >>> omschrijven ? >>> >> >> Was jij het die in elke homo een pedofiel zag? Om >> het met mijn vriend Ghingis te zeggen: PLOINK, >> PLOIINK, en nog's >> PLOIIINK!!!............................... a. >> >> > > Het is heel eigenaardig, als hier iemand een harde > reactie geeft er direct paniek uitbreekt, alleen > als men ze behandeld met fluwelen handschoenen komt > men in hun gratie, wel.. ik niet, ik zal steeds > voor die beestenboel mijn zelfde mening geven. > Geef mij één diersoort die hun aars gebruikt om er > genot van te hebben. Hebben, hebben, hebben ? Wat dacht je van genot te géven ? Put yours arse up and think of England ? Geef mij één diersoort die restaurants opent ? Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |