![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Rita Verdonck, groeit uit tot een ware orkaan in Nederland. Nu al
rennen die allo's bibberend naar de inburgeringscursussen. Waar was dat wijf met ballen tien jaar geleden? Ook Ivo Opstelten is mijn favorietje, hij verklaarde openlijk de oorlog aan de Antiliaanse bendes in Rotterdam. Shalom, Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#2 |
|
![]() ""B55" <B55@Kutparasiet-linkxe uitvreter-Bongo55>" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Rita Verdonck, groeit uit tot een ware orkaan in Nederland. Nu al > rennen die allo's bibberend naar de inburgeringscursussen. Waar was > dat wijf met ballen tien jaar geleden? > > Ook Ivo Opstelten is mijn favorietje, hij verklaarde openlijk de > oorlog aan de Antiliaanse bendes in Rotterdam. > Lijkt wel of je niet snapt dat de Antillianen niet naar de inburgeringscursus hoeven van de Raad van State. En nu dat de kraaimfaaitertjes van justitie kwalitatief toch al door de hoeven zijn gezakt maakt Opsteltens positiekeus zich tot doelwit van elke advokaat die een vermeende criminele Antilliaan mag verdedgen. Welke domoor geeft Opstelten nou juridisch advies over zijn aangekondigde razzia? A |
![]() |
#3 |
|
![]() "Anneke A" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. nl... > > ""B55" <B55@Kutparasiet-linkxe uitvreter-Bongo55>" <[email protected]> wrote in > message news:[email protected]... > > Rita Verdonck, groeit uit tot een ware orkaan in Nederland. Nu al > > rennen die allo's bibberend naar de inburgeringscursussen. Waar was > > dat wijf met ballen tien jaar geleden? > > > > Ook Ivo Opstelten is mijn favorietje, hij verklaarde openlijk de > > oorlog aan de Antiliaanse bendes in Rotterdam. > > > > Lijkt wel of je niet snapt dat de Antillianen niet naar de > inburgeringscursus hoeven van de Raad van State. En nu dat de > kraaimfaaitertjes van justitie kwalitatief toch al door de hoeven zijn > gezakt maakt Opsteltens positiekeus zich tot doelwit van elke advokaat die > een vermeende criminele Antilliaan mag verdedgen. Welke domoor geeft > Opstelten nou juridisch advies over zijn aangekondigde razzia? > > A > Ach ja, alles wat niet spoort opruimen, dus niet opsluiten of wegsturen maar echt opruimen zoals ze met de dieren doen bij uitbraak van een ziekte. Tzt zullen mij ook opruimen. Echter wie ruimt de opruimers straks op ? , want die sporen ook niet op den duur (wegens eelt op hun ziel). |
![]() |
#4 |
|
![]() On Tue, 20 Sep 2005 23:21:16 +0200, "Anneke A" <[email protected]>
wrote: > >""B55" <B55@Kutparasiet-linkxe uitvreter-Bongo55>" <[email protected]> wrote in >message news:[email protected]... >> Rita Verdonck, groeit uit tot een ware orkaan in Nederland. Nu al >> rennen die allo's bibberend naar de inburgeringscursussen. Waar was >> dat wijf met ballen tien jaar geleden? >> >> Ook Ivo Opstelten is mijn favorietje, hij verklaarde openlijk de >> oorlog aan de Antiliaanse bendes in Rotterdam. >> > >Lijkt wel of je niet snapt dat de Antillianen niet naar de >inburgeringscursus hoeven van de Raad van State. Ik had het niet over die Antillianen m.b.t. de inburgeringscursus. Overigens zouden die lieden daar ook niet misstaan. >En nu dat de >kraaimfaaitertjes van justitie kwalitatief toch al door de hoeven zijn >gezakt maakt Opsteltens positiekeus zich tot doelwit van elke advokaat die >een vermeende criminele Antilliaan mag verdedgen. Welke domoor geeft >Opstelten nou juridisch advies over zijn aangekondigde razzia? Wie heeft het over razzia's? Ivo kondigd gewoon keiharde aanpak van de Antilliaanse bendes aan. Dat dit niet in jouw multi-cul kraam te pas komt is natuurlijk een ander verhaal. De gemiddelde Nederland juicht de plannen van Ivo luidkeels toe. >A Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |