![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals beloofd zal ik tot 11 juli een rist topics plaatsen in de rubriek 'communautaire discussies' http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4471 , om eventjes ieders (en ook het mijne) geheugen op te frissen, en ook de historie wat bij te sturen. Nogal wat flaminganten hier menen dat wij Antwerpenaars, wij Brabanders zomaar de annexatie van het voormalige Hertogdom Brabant door het Vlaamse Gewest hebben geaccepteerd.
Niets van dattum, wij Brabanders slagen keihard terug en zullen de Vlamingen van het synthetische Vlaams Gewest terug over de Schelde rammelen dat ze d'r niet goed van gaan zijn ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
![]() Citaat:
ten eerste als geboren Vlaams-brabander wil ik mij distanciëren van dat antwerps muziekinstrument! Bij de scheiding der nederlanden wilden we nochtans antwerpen aan de hollanders geven, maar die wilden ze ook al niet! Zodoende hebben we er maar een aparte provincie van gemaakt! ten tweede; hoe ver in de geschiedenis gaat piano nog gaan wroeten om zijn gelijk te halen? Sebiet begint hem hier de strijd tss de cro-magnonmens en de neanderthaler erbij te sleuren!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() In den beginne was er niets. En toen kwam God. En hij schiep wat : aarde, water, bergen, dieren etc.....
En de zesde dag schiep hij een mens naar zijn evenbeeld. En hij noemde die mens 'belg'. En voorwaar hij sprak : wees allen goede belgen. Tja het zal nu wel voor iedereen duidelijk zijn dat wij Vlamingen helemaal geen reden van spreken hebben. ![]() ![]() ![]() Deze tekst moet voor Piano wel een enorme voldoening geven. ![]() En de Bub-mensen dan. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ik stel voor dat we terug één worden met Frankrijk, Nederland, Duitsland, Rome, Oostenrijk of Spanje.
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Een recente ontdekking nog even vermelden.
Van het persbureau TReuters : De oudste sporen van menselijk leven op aarde zijn teruggevonden. Op een historische site in de buurt van de Brusselse grote markt is er 1 rib teruggevonden. De rib werd teruggevonden bij opgravingen naar aanleiding van een nieuwe ondergrondse parkeergarage in het centrum van Brussel. Bij nader onderzoek bleek dat het wel degelijk om de rib van Adam gaat. Waarmee eens te meer bewezen is dat Adam wel degelijk een echte belg was en dat belgie het aards paradijs is. Op 21 juli zal de rib van uit het Koninklijk Paleis worden overgebracht naar de provinciesteden om daar aanschouwd en aanbeden te worden. Een verplichte groet van alle belgen zal plaatsvinden nog voor het einde van de vakantie. Alle 10.000.000 belgen zullen een oproepingsbrief krijgen met daarop de juiste dag en tijdstip dat men zijn eerbied moet bewijzen voor belgie en het leven op aarde dat nu wel overduidelijk van belgische oorsprong is. Niet komen opdagen zal gelijkgesteld worden met landverraad en men zal vervolgd worden via uitzonderingsrechtbanken die bemand zullen worden door rechters die natuurlijk volledig neutraal zullen zijn. Men recruteert deze immers uit de gelederen van BUB. Mr. Michel van Buitenlandse Appelfauwten sloot niet uit dat, aangezien belgie nu helemaal op de wereldkaart terug staat, de rib ook heel de wereld zou rondgaan en dat de rest van de wereld zich ook belg zou gaan noemen. Nu onomstotelijk vast staat dat belgie het middelpunt van de aarde is en van het menselijk leven, is dat ook niet meer dan normaal. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]() Bij nader onderzoek bleek aan de rib nog een vrouw te hangen ook. ![]() ![]() Het bleek te gaan om een vrouw met aan affreus kapsel. Een kapsel dat ook nog heden te zien is bij een oude koningin van belgie. Nogmaals een bewijs dat de belgen de oudste bewoners zijn van de aarde. Nader onderzoek zal moeten aantonen dat de vrouw aan de rib wel degelijk Eva is. Aldus het persbureau Treuters dat zijn naam gaat veranderen in .... Belga. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, als "Piano" de slag van Woeringen wil vieren dan mag hij dat gerust. Alleen frons ik wel een beetje de wenkbrauwen: een overtuigde linkiewinkie die een typische feodale slag viert... Moet ongetwijfeld kunnen, maar is toch weinig samenhangend.
Voor een wat ernstiger reactie zie: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4471 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, het is nog maar een eerste aanzet vandaag, om de Vlaamse Maffia op hun kennis van de Vlomsche geschiedenis te testen ![]() Wordt zeker vervolgd en dat nog tot 11 juli in de rubriek 'communautaire discussies' ![]() Ps: de replieken van Jan van den Berghe zijn te verwaarlozen, want we weten allemaal wel waar die zijn herverovergeschreven geschiedenisboekjes heeft gehaald ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||||
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Die muggepisveldslag, zoals Piano het noemt, vond toen in die tijd een ongelooflijjke weerklank aan de andere hoven. Het was ongezien dat een ongeregeld leger het nog maar aandurfde om te strijden tegen een regulier leger. Laat staan dat dat zootje ongeregeld nog won ook.
En die muggenpisveldslag vind, gezien de nijdige reacties van de Piano nog altijd zijn weerklank. Dit in tegenstelling tot de door hem genoemde slag. Tot grote nijd van Piano. ![]() Nog 10 dagen prozac nemen Piano. Maar niet overdoseren he. Natuurlijk weet ik ook wel dat hier berichtjes schrijven ook een vorm van therapie is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U stapelt een massa historische blunders op elkaar. Is dat uw versie van "demythologisering van de Guldensporenslag"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Met ongeregeld bedoelde ik dat het niet samengesteld was zoals de meeste legers in die tijd werden samgensteld.
![]() |
![]() |