![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Enkele weken geleden meldden de pretparken dat ze goed goede zaken deden...
Is ook niet moeilijk... als je hun toegangsprijzen ziet: Bellewaerde: 25 € Walibi: 31 € Plopsaland: 27 € Bobbejaanland: 31 € Let wel, dit zijn de prijzen voor de volwassenen. Voor de kinderen ligt de prijs enkele euro's lager. Ik vind het schandalig veel! Met je gezin een uitstapje maken, kost al gauw 100 € aan entree. Dan heb je het eten en de parking er nog niet bij geteld! Heb al gehoord van parkeergeld van om en bij de 6 €. Echte dieven zijn het ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon niet gaan
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Nu dacht ik dat 'm 't over diverse stadsparken zou gaan hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wat is volgens jou het doelpubliek van dergelijke attractieparken? Toch niet bomma- uit- het -rusthuis -die -net -100 -kaarskes -heeft -uit -geblazen?
Stel u eens de armere gezinnen voor? Zij zijn bij voorbaat al uitgesloten van een bezoek aan een pretpark. Hebben kinderen uit armere gezinnen daar dan geen recht op? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het geld, maar geef het liever uit aan een nieuwe boormachine. Stel je voor met neefje en nichtje naar Walibi, een hele dag tussen het volk door laveren, gebleir van andere snotters aanhoren, de halve dag aanschuiven om 45 seconden heen en weer geschud te worden. En elk hamburgerkot/snoepkraam "Nonkel, we willen een ijsje, nonkel mag ik nog een cola" die bij de volgende schudbeurt in een of andere megaultrafantasicomundo rollercoaster in mijn nek gedrapeerd kan worden. Geef mijn portie maar aan fikkie. Dan heb ik liever dat neefjes of nichtjes een dag naar hier komen. We hebben intelligente (scrabble bv) gezelschapsspelen genoeg, en als ze interesse tonen in techniek, de woonkamerwerkplaats laat toe aan een brommer of lichte motor te sleutelen in alle comfort. Worst case scenario, we hebben meer dan 1000 boeken en een paar 100 strips staan. En als het dat niet doet, dan offer ik mijn PC wel op voor die paar uur.
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat is nu 100€ ?
Attracties kosten geld e.
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Ziekte even onder de douche houden. De ziekte is nu proper, en je komt niet meer met een vuile ziekte thuis. Probleem opgelost.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 27 augustus 2009 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ge uw kinderen naar de chiro, ksj,kaj, scouts of whatever stuurt moet ge ook dokken, ik denk als we dan toch iets voor kinderen willen doen is zorgen dat ze kunnen sporten en zich kunnen aansluiten in een jeugdvereniging. Maar gij zijt eerder een beetje jaloers op het feit dat het duur is en iemand anders er geld mee zit te verdienen. welcome to the real world. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() B-dagtripje nemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Vind het ook veel te veel geld zeker als je een gezin hebt,heel begrijpelijk,de attracties zitten dan ook stampvol,2 uren aanschijven eer je eindelijk 2min op een attractie kan zitten,pf,ook niks voor mij.
Walibi trekt al helemaal op niks,attracties=weinig en ze liggen nog ver uit elkaar.Z'n geld niet waard en als dat nog niet alles was;ik bestelde er binnen eten en er was geen enkele pipo die er nederlands kon,echt triest terwijl je in vlaanderen altijd mensen vind die beide talen kunnen maarja,das geweten.Toppunt was nog men het nodig vond om met ons te lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer bestaat er nu ook al zoiets als "recht op pretparken"? Kan je het betalen en wil je het betalen, dan ga je er heen. Kan je dat niet betalen of wil je dat niet betalen, dan blijf je er weg. Moeilijk is dat toch niet? Of wil jij per se alles wat je niet kan betalen toch sowieso doen? Laatst gewijzigd door Sfax : 27 augustus 2009 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ok doe maar, maar ik vind dat ik recht heb op een ferrari. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dit is zoals klagen dat er op tv niks te zien is en ondertussen in uw zetel blijven zitten druk de knopjes van uw afstandbediening indrukken.
tja, dat in de politiek weinig oplossend denkvermogen zit daar kunnen we niet onderuit, maar de rest van het land moet zich daarin toch niet laten meesleuren? ![]()
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Ga eens met 3 kinderen naar de Kermis ? Ik denk dat je meer kwijt bent dan een dagje onbeperkte toegang op alle attracties in een pretpark.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |