![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Wat (hoe irritant) vinden jullie van Jehovah's Getuigen? Wel eens bij je aan de deur terwijl je aan het eten, neuken, studeren of slapen bent?
Wat is je ervaring daarbij en wat was je reactie toen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door jeffpeeters : 20 september 2005 om 20:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Tot heden zijn ze dit jaar al drie maal aan miijn poort geweest, en tot drie maal toe heb ik hardop gezegd.....: steek jullie religieuze pedo-indoctrinatie in jullie donkere bruine reet.... nadien gingen die brave religieuze zotten telkens heen, vreemd...
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ze ooit één keer aan de deur van mijn kot gehad en ik vond ze uiterst vriendelijk. Ik kreeg zelfs een gratis boekje, wellicht omdat ik interesse liet blijken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik zeg gewoon daaaaaaaag en sluit de deur voor hun neus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ze hebben mij nog niet aangesproken. Indien ze dit wel zouden doen zou ik hen beleefd duidelijk maken dat ik niet geïnteresseerd ben. Dat is mijn goed recht, net zoals het hun goed recht is om te proberen hun geloofsovertuiging op vreedzame wijze uit te dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik wilde ermee spreken, maar had geen tijd, ze zijn nooit teruggekomen
![]()
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb ze zondag nog aan de deur gehad. Het was half drie in de middag. Ik was pas wakker na de nacht ervoor stevig te zijn doorgezakt. Terwijl ik onder een stralend zonnetje met een tas koffie mij iets van de vorige nacht probeerde te herinneren, trippelde een oud vrouwtje gekleed in een mantelpakje mijn oprit op.
"Goedemiddag meneer, ik wil u over de bijbel vertellen." "Sorry mevrouw, ik ben niet geïnteresseerd." "Bent u gelukkig?" "Best wel. Het zonnetje schijnt. Ik ben gisteren leuk uit geweest. Behalve een kater heb ik niets te klagen." "U weet toch dat het slecht gaat in de wereld. En het wordt erger. Wilt u niet gered worden?" "Hmmm ja, dat klopt wel dat het op sommige plaatsen slecht gaat. Maar voor de rest heb ik geen interesse in uw verhaal. Ik kan goed mijn plan trekken" "Mag ik u een paar tijdschriften geven? Dan kunt u ze eens lezen en erover nadenken." "Neen, bedankt. Ik ben ECHT niet geïnteresseerd. En nu moet ik de kippen gaan voeren. Een prettige dag nog verder."
![]() |
#8 | ||
Gouverneur
|
![]() Mijn gesprekje (bij een metrostation):
Hé jongen ken ik jou ergens van. ''Uh nee volgens mij niet.'' Ben jij toevallig Armeens? ''Nee.'' Neem toch deze tijdschriften dan maar. ''Ok, doei!'' Dag. (heb de boekjes wel gelezen trouwens)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Smurfje : 20 september 2005 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() De getuigen van Jehova komen maar een paar keer per jaar aan uw deur. Veel erger zijn de Mormonen, die spreken u elk hondsgezeik aan op straat. En nie afgeven he !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb een hond
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Mormonen? Ja hoor!
Best vriendelijke jongens. Was ooit mijn portefeuille verloren en kreeg die, met geld en al, mét een gratis bijbel mee. Maarre, aanklampen en agressief? Nee, hoor. Ik heb die mannen veel liever dan de Jehova's. Trouwens, die leren op een héél korte tijd aanvaardbaar Nederlands. Als we nu van alle islamieten Mormonen zouden maken zou het integratieprobleem snel opgelost kunnen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zijn vriendelijke mensen doch soms iets te opdringerend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik sla die hun kop in met een kachelpook. Of wat dacht ge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() De paar keer dat ik ze aan mijn deur hebben gestaan heb ik vriendelijk bedankt. Niet veel problemen mee.
Eén keer was het aan het stortregenen dat het hiet normaal was en toen heb ik er eens een binnengelaten. Kerel stond nogal beteutert in de gietende regen ![]()
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En behulpzaam. Ik laat ze steeds mijn ramen zemen, na het faken van een sleutelbeenbreuk. Jehova's willen enkel praten, niet helpen. Maar dat geeft niet. De meesten gaan na een kwartiertje Supe®staaf, gillend lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() "Christians to the lions!"
|
![]() |
![]() |