![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Banneling
|
![]() SOMERS EN DI RUPO ROKEN VREDESPIJP
![]() VLD-voorzitter Bart Somers heeft in Bergen een bezoek gebracht aan PS-voorzitter Elio Di Rupo. Samen zijn ze onder meer langsgegaan bij enkele hoogtechnologische ondernemingen. Di Rupo zegt dat Wallonië er economisch bovenop wil komen. Hij wil zo een eind maken aan de negatieve clichés over de Walen. Ook Somers erkent dat de economie van hoofdbelang is. Zijn bezoek was bedoeld om de plooien tussen VLD en PS weer glad te strijken na weken van ruzie binnen de federale regering. Bart Somers moet wel nog naar de Franse kleuterles : ( filmpje : hilarisch ) http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...rs/index.shtml Somers maakt wat een verwarde indruk, komt door da ongeluk zekers Verraders onder elkaar , wat een beeld....[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 28 september 2005 om 21:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Een oerslechte horror B-film is inderdaad stukken aangenamer kijken ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Politici...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent u Vlaams-nationalist misschien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk een opdracht geweest van Verhofstadt.
De partij moet in de complete vernieling gebracht worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Schepen
|
![]() Wel partijstrategie hier achter schuil gaat is me compleet onduidelijk. Ik denk niet dat de al dan niet twijfelende overgebleven VLD-kiezer gediend is met nog maar eens een 'knieval' voor nota bene Di Rupo.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door SB1234 : 29 september 2005 om 15:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien was een weigering ook al niet genadig ontvangen, wie weet ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |