![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
De maskers vallen:
www.humoliegt.be of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje constant liegt! (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) |
|
|
#2 |
|
|
"kielse rat" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > De maskers vallen: > www.humoliegt.be > of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje > constant liegt! > (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) > Mooi. Ik heb de laatste decennia geen enkele Humo ongelezen gelaten. Dit 'linkse' blaadje houdt me jong, en chagrijnig. (Ziet ex-chef Guy Mortier, op wie dit filmpje geboetseerd is, eruit als een ouwe lul?) a. |
|
|
#3 |
|
|
"kielse rat" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > De maskers vallen: > > www.humoliegt.be > > of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje > constant liegt! > > (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) > > Schijnbaar heb je last met de grote jongeren - enquête (deel1) die handelt over seks en relaties beste hooligan. Had je soms stiekem gehoopt op een stevige foto van Anke Van Dermeersch dan kom je bedrogen uit na de aankoop van je linkse Humo. Humo, DS, De Morgen worden hier ten huize geprezen! e. |
|
|
#4 |
|
|
On Tue, 27 Sep 2005 22:25:31 +0200, "auntie" <[email protected]>
wrote: >"kielse rat" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . > >> De maskers vallen: >> www.humoliegt.be >> of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje >> constant liegt! >> (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) >> > >Mooi. >Ik heb de laatste decennia geen enkele Humo ongelezen gelaten. >Dit 'linkse' blaadje houdt me jong, en chagrijnig. Maak daar maar meteen: extreem-links vodje van! >(Ziet ex-chef Guy Mortier, op wie dit filmpje geboetseerd is, eruit als een >ouwe lul?) Daar heb je het zie: politiek correct probeert meteen al weer die site af te doen als rechtse propaganda! Er staat daat een oprecht verontwaardigde burger, en meteen zou dat dia menneke van da muzikantenforum in Gent moeten zijn! Straks ga je nog zeggen oe dat die filmpkes niet echt zijn! Zwaanst na nie ei menneke! Humo liegt! www.humoliegt.be |
|
|
#5 |
|
|
On Tue, 27 Sep 2005 22:46:59 +0200, "eels" <[email protected]> wrote:
> >"kielse rat" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> De maskers vallen: >> >> www.humoliegt.be >> >> of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje >> constant liegt! >> >> (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) >> >> >Schijnbaar heb je last met de grote jongeren - enquête (deel1) die handelt >over seks en relaties beste hooligan. Jaja: blabla en dan boemboem zeker! Toen ik veertig jaar geleden trouwde met mijn ega was daar geen sprake van: eerst vier ja ar deftig omgaan, dan verkering, dan verloving en dan pas trouwen! Het Werkschuw Tuig (kort WT) ziet dat tegenwoordig anders!! >Had je soms stiekem gehoopt op een stevige foto van Anke Van Dermeersch dan >kom je bedrogen uit na de aankoop van je linkse Humo. Na de volgende zwarte zondag zal je wel zien dat er elke week foto's van Alexandra Coolen gaan instaan! |
|
|
#6 |
|
|
"eels" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Had je soms stiekem gehoopt op een stevige foto van Anke Van Dermeersch > dan > kom je bedrogen uit na de aankoop van je linkse Humo. > Anke heeft ondertussen weer een ouwe dementerende geilaard aan de haak geslagen, en wenst vooralsnog niet gefotografeerd te worden. a. |
|
|
#7 |
|
|
On Tue, 27 Sep 2005 23:23:21 +0200, "auntie" <[email protected]>
wrote: >"eels" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Had je soms stiekem gehoopt op een stevige foto van Anke Van Dermeersch >> dan >> kom je bedrogen uit na de aankoop van je linkse Humo. >> > >Anke heeft ondertussen weer een ouwe dementerende geilaard aan de haak >geslagen, en wenst vooralsnog niet gefotografeerd te worden. Onnozel menneke. De Staf zegt dat ons Anke al heel veel gedaan heeft voor den Beerschot. Volgens den Staf gaat ze er in de Senaat op haar eentje voor zorgen dat wij een nieuw stadium krijgen en volgend jaar kampioen spelen! En gij nu. |
|
|
#8 |
|
|
"auntie" <[email protected]> schreef op di 27 sep 2005 22:25:31 al dan
niet correctsgewijs in news:[email protected]: > "kielse rat" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> De maskers vallen: >> www.humoliegt.be >> of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje >> constant liegt! >> (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) >> > > Mooi. > Ik heb de laatste decennia geen enkele Humo ongelezen gelaten. > Dit 'linkse' blaadje houdt me jong, en chagrijnig. > (Ziet ex-chef Guy Mortier, op wie dit filmpje geboetseerd is, eruit als > een ouwe lul?) > a. > > Guy mag wel eens effectief met pensioen gaan gaan. Waarom die overal opnieuw and again op moet draven, is mij een raadsel. Van Rompaey gedaan, Mortier gedaan. Fair is fair. In de context een tekstje met en over Van Rompaey: http://www.humo.be/dehumofiles/2003/vanrompaey1.htm Laat het ook maar eens gedaan zijn met het zootje oudegarde-politici en -bedrijfsleiders dat er maar niet genoeg kan van krijgen. Ga U toch voorgoed aan een goed glas wijn laven in Toscanië, Heren (destijds was er nog niet zozeer sprake van dames) ! -- VGQ |
|
|
#9 |
|
|
kielse rat <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > Onnozel menneke. > > De Staf zegt dat ons Anke al heel veel gedaan heeft voor den > Beerschot. > Volgens den Staf gaat ze er in de Senaat op haar eentje voor zorgen > dat wij een nieuw stadium krijgen en volgend jaar kampioen spelen! > > En gij nu. > > > Awel he, as gailie paaist van ampioen te zaain, vergèt et. Gelak as wailie ie zegge, nawoe: den duvel on aaile nek, skieve lavabo! Den ieste kie da gailie ie komt speile zulde da wel zeen, in Meulebeik wut serjeus gelache mee dei kloefkappers die over eule aaige puute stroempele. |
|
|
#10 |
|
|
kielse rat <[email protected]> schreef op di 27 sep 2005 23:36:06 al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > On Tue, 27 Sep 2005 23:23:21 +0200, "auntie" <[email protected]> > wrote: > >>"eels" <[email protected]> wrote in message >>news:[email protected]. .. >>> >>> Had je soms stiekem gehoopt op een stevige foto van Anke Van Dermeersch >>> dan >>> kom je bedrogen uit na de aankoop van je linkse Humo. >>> >> >>Anke heeft ondertussen weer een ouwe dementerende geilaard aan de haak >>geslagen, en wenst vooralsnog niet gefotografeerd te worden. > > Onnozel menneke. > > De Staf zegt dat ons Anke al heel veel gedaan heeft voor den > Beerschot. > Volgens den Staf gaat ze er in de Senaat op haar eentje voor zorgen > dat wij een nieuw stadium krijgen en volgend jaar kampioen spelen! > > En gij nu. > > > Zwaaien maar met die leeuwtjes op den Beerschot ! Haantjes welkom haha :) -- VGQ |
|
|
#11 |
|
|
"kielse rat" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > De maskers vallen: Je nieuwe nick staat je beter -echt ik meen het-, en accentueert je persoonlijkheid en straalt vertrouwen uit voor jullie sekte. ben jezelf op het lumineus idee gekomen, of kreeg je hulp van de partij en de reünieclub. omarr |
|
|
#12 |
|
|
"omarr" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Je nieuwe nick staat je beter -echt ik meen het-, en accentueert je > persoonlijkheid en straalt vertrouwen uit voor jullie sekte. > Ben jezelf op het lumineus idee gekomen, of kreeg je hulp van de partij en > de reünieclub. > Noem het een kruisbestuiving, Omarr - als het maar geen zelfbestuiving is ;)) a. |
|
|
#13 |
|
|
auntie schreef:
> Ik heb de laatste decennia geen enkele Humo ongelezen gelaten. > Dit 'linkse' blaadje houdt me jong, en chagrijnig. wat bedoel je chagrijnig. ik lees ook regelmatig humo, maar er staan toch maar weinig artikels in waar je chagrijnig van wordt. er hangt een sfeertje rond humo van "vooruitstrevendheid" e.d. maar ik denk dat dat misschien 15 jaar geleden zo was, maar nu neigt het toch meer naar klein-burgerlijkheid. altijd dezelfde ik-mijnhuis-enmijntuin-mentaliteit. allé, dat is mijn bescheiden mening. maar ik herhaal mijn vraag: wat bedoel je met chagrijnig. kan je eens een paar voorbeelden geven van de laatste humo's -- kjetil |
|
|
#14 |
|
|
In bericht [email protected], schreef kjetil
<[email protected]> het volgende: > auntie schreef: > >> Ik heb de laatste decennia geen enkele Humo ongelezen gelaten. >> Dit 'linkse' blaadje houdt me jong, en chagrijnig. > > wat bedoel je chagrijnig. ik lees ook regelmatig humo, maar er staan > toch maar weinig artikels in waar je chagrijnig van wordt. er hangt > een sfeertje rond humo van "vooruitstrevendheid" e.d. maar ik denk > dat dat misschien 15 jaar geleden zo was, maar nu neigt het toch meer > naar klein-burgerlijkheid. altijd dezelfde > ik-mijnhuis-enmijntuin-mentaliteit. allé, dat is mijn bescheiden > mening. maar ik herhaal mijn vraag: wat bedoel je met chagrijnig. kan > je eens een paar voorbeelden geven van de laatste humo's ACK Komt er nog bij dat ze zich van journalistieke deontologie geen reet aantrekken. Als 't maar verkoopt, is alles goed. 20 jaar geleden was het een goed blad, nu is het een vod. -- Lex |
|
|
#15 |
|
|
>De maskers vallen:
> >www.xxxxxxxxx.be > >of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje >constant liegt! > >(dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) > geen reclame op be.politics aub -- :: -- |
|
|
#16 |
|
|
Quasimodus schreef:
> > Zwaaien maar met die leeuwtjes op den Beerschot ! > > Haantjes welkom haha :) en jij gelooft een waals clubleider? woeha. gba beweert dat de vlaggen binnenmochten, maar geen bengaals vuurwerk. wel, ik geloof hen. ik ga al jaren (wekelijks) naar eerste klasse zien en altijd hetzelfde: vlaggen wel, bengaals vuurwerk niet. typisch waalse mentaliteit: ze verliezen punten en dan gaan de schuld bij een ander zoeken: de scheidsrechter, het bestuur van de tegenstrever, de zuidwesten-wind, de straalstroom of nog iets anders. en meestal geven ze er nog een communautair tintje aan... dat je daar nog intrapt. zielig! -- kjetil |
|
|
#17 |
|
|
lexmaniac schreef:
> ACK huh? > Komt er nog bij dat ze zich van journalistieke deontologie geen reet > aantrekken. Als 't maar verkoopt, is alles goed. ze gaan dus mee met hun tijd > 20 jaar geleden was het een goed blad, nu is het een vod. oppervlakkigheid troef, vind ik het. nu en dan plezant om lezen, maar niet meer dan dat. -- kjetil |
|
|
#18 |
|
|
kielse rat wrote:
> De maskers vallen: > > www.humoliegt.be > > of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje > constant liegt! > > (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) Je hebt blijkbaar niet door dat dit een reclamecampagne is van Humo zelf, opgezet door de zoon van Guy Mortier? Luc |
|
|
#19 |
|
|
On Wed, 28 Sep 2005 20:15:20 GMT, Luc Van Braekel <[email protected]>
wrote: >kielse rat wrote: >> De maskers vallen: >> >> www.humoliegt.be >> >> of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje >> constant liegt! >> >> (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) > >Je hebt blijkbaar niet door dat dit een reclamecampagne is van Humo >zelf, opgezet door de zoon van Guy Mortier? Dat komt waarschijnlijk omdat ze geen Humo lezen, maar des te meer plezier voor de Humolezers :)) Anne >Luc |
|
|
#20 |
|
|
"Luc Van Braekel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > kielse rat wrote: >> De maskers vallen: >> >> www.humoliegt.be >> >> of hoe bewezen wordt dat dit dit extreem linkse sensatieblaadje >> constant liegt! >> >> (dit moet wel heel pijnlijk zijn voor de politiek correcten:-))) > > Je hebt blijkbaar niet door dat dit een reclamecampagne is van Humo zelf, > opgezet door de zoon van Guy Mortier? > > Luc Zoals de zoon van Dillen in " 't palieterke " ? die daar wekelijks columns schreef onder een pseudoniem. omarr |