Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2005, 12:40   #1
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard De oostrand stapt naar een deurwaarder

Citaat:
De oostrand stapt naar een deurwaarder

vr 30/09/05 - De inwoners van de Brusselse Oostrand hebben de procedure gestart om een gerechtsdeurwaarder beslag te laten leggen op een overheidsgebouw.

De bewoners willen het Mercatorgebouw in de Wetstraat in Brussel in beslag laten nemen.

(foto PhotoNews)

Op die manier willen ze de regering dwingen om een vonnis van maart uit te voeren. In dat vonnis sprak de rechter zich uit tegen intensief gebruik van één van de landingsbanen op de luchthaven van Zaventem.

Volgens de bewoners van de oostrand zijn er intussen al meer dan 900 inbreuken geweest.

Ze hopen dat minister van Mobiliteit Renaat Landuyt (SP.A) het gebruik van de baan nu zal vermijden. Landuyt zelf betwist dat er effectief inbreuken zijn gebeurd.

Hij zegt dat de baan om veiligheidsredenen werd gebruikt, en zal dat argument ook voorleggen aan de beslagrechter.
Wat een gezeik zeg hoeveel jobs moeten er nog sneuvelen voor die inwoners?

ach ja zat deze voormiddag in brugge en daar las ik iets van dat buurtbewoners klagen van de scheepvaart heb het artikel wel niet volledig gelezen maar kwam er op neer dat er teveel lawaai was waar de schepen toe kwamen
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 12:58   #2
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Ik heb 's morgens last van fluitende vogels. Ik ga ook eens naar de rechter stappen. En als de deurwaarder dan zal afkomen zijn ze direct hun vogelkotje kwijt.

Zo'n onderverdraagzame mensen zou men eigenlijk beter op een onbewoond eiland steken zodat niemand er nog last van heeft. Kunnen ze daar wat op elkaar zitten kankeren.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 13:13   #3
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ik heb 's morgens last van fluitende vogels. Ik ga ook eens naar de rechter stappen. En als de deurwaarder dan zal afkomen zijn ze direct hun vogelkotje kwijt.

Zo'n onderverdraagzame mensen zou men eigenlijk beter op een onbewoond eiland steken zodat niemand er nog last van heeft. Kunnen ze daar wat op elkaar zitten kankeren.
Mensen zijn echte zuurpruimen geworden tegenwoordig kunnen bijna niets meer verdragen of ze lopen mee een vieze smoel rond of stappen voor minste naar de rechtbank tja t"word tijd dat er terug een mentaliteits verandering komt in onze bevolking
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 13:23   #4
Stef_duracell
Vreemdeling

Standaard

Ik woon in de aanvliegroute voor Bierset. Ik woon daar ondertussen al gans mijn leven (bijna 25 jaar). Bierset is pas de laatste jaren sterk gegroeid en nu de laatste twee jaren begin ik last te krijgen van die vliegtuigen 's avonds. Moet ik nu ook naar de rechtbank stappen? Als ik dat doe en een sluiting eis dan ben ik weer lekker een egoïst want veroorzaak werkloosheid. Over Zaventem klaagt iedereen steen en been maar over Bierset komt er zelden iets in de Media. Vraag mij af of dat niet komt omdat in Bierset de PS alle macht heeft en al de mensen het zwijgen oplegt.
Stef_duracell is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 14:16   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik stel voor dat we allemaal beslag laten leggen op die woningen van die oostranders,

Wegens het proberen verbrodden van ons verlof, (met het vliegerke naar Tenerife, Ibiza of benidorm... ) en het te laat komen van mijn pakskes !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 14:24   #6
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef_duracell
Ik woon in de aanvliegroute voor Bierset. Ik woon daar ondertussen al gans mijn leven (bijna 25 jaar). Bierset is pas de laatste jaren sterk gegroeid en nu de laatste twee jaren begin ik last te krijgen van die vliegtuigen 's avonds. Moet ik nu ook naar de rechtbank stappen? Als ik dat doe en een sluiting eis dan ben ik weer lekker een egoïst want veroorzaak werkloosheid. Over Zaventem klaagt iedereen steen en been maar over Bierset komt er zelden iets in de Media. Vraag mij af of dat niet komt omdat in Bierset de PS alle macht heeft en al de mensen het zwijgen oplegt.

Bierset is dan ook nauwelijks bekend in Vlaanderen. De meeste mensen weten wellicht niet dat er daar een vliegveld ligt laat staan dat ze daar bezig zijn om er een belangrijke Europese vrachtluchthaven van aan het maken. Mooie website overigens. N-Limburg ligt ook "iets" verder van het politiek en economisch machtscentrum dan de Oostrant. Iedere keer voor alles en nog wat de schuld geven aan de PS begint me overigens wat te vervelen.

http://www.liegeairport.com/airport/html_nl/frset.htm[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 30-09-2005 at 15:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Bierset is dan ook nauwelijks bekend in Vlaanderen. De meeste mensen weten wellicht niet dat er daar een vliegveld ligt laat staan dat ze daar bezig zijn om er een belangrijke Europese vrachtluchthaven van aan het maken. Mooie website overigens. N-Limburg ligt ook "iets" verder van het politiek en economisch machtscentrum dan de Oostrant. Iedere keer voor alles en nog wat de schuld geven aan de PS begint me overigens wat te vervelen.

http://www.liegeairport.com/airport/html_nl/frset.htm[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Bierset is dan ook nauwelijks bekend in Vlaanderen. De meeste mensen weten wellicht niet dat er daar een vliegveld ligt laat staan dat ze daar bezig zijn om er een belangrijke Europese vrachtluchthaven van aan het maken. Mooie website overigens. Iedere keer voor alles en nog wat de schuld geven aan de PS begint me overigens wat te vervelen.

http://www.liegeairport.com/airport/html_nl/frset.htm[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 september 2005 om 14:25.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 14:40   #7
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc

http://www.liegeairport.com/airport/html_nl/frset.htm
Voor een keer dat het niet de allochtonen zijn, is het weer niet goed!

Maar wat de PS-connectie betreft inzake Bierset slaat duracell wel de nagel op de kop : http://vlaamsblok.be/standpunten_dossier_9.shtml
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 14:52   #8
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Maar wat de PS-connectie betreft inzake Bierset slaat duracell wel de nagel op de kop : http://vlaamsblok.be/standpunten_dossier_9.shtml
Een corrupte allochtone wiet-smorende lesbische PS politica zou een propagandistishe dream come true zijn maar dat zou wellicht net teveel van het goed zijn.

Dat de PS een flinke vinger in de pap heeft in Bierset is niet bepeeld een groot geheim.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 30-09-2005 at 15:52
Reason:

Citaat:

Een corrupte allochtone wiet-smorende lesbische PS politica zou een propagandistishe dream come true zijn maar dat zou wellicht net teveel van het goed zijn.

Dat de PS een flinke vinger in de pap heeft in Bierset is niet bepeeld een groot geheim.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Een corrupte allochtone lesbische PS politica zou een propagandistishe dream come true zijn maar dat zou wellicht net teveel van het goed zijn.

Dat de PS een flinke vinger in de pap heeft in Bierset is niet bepeeld een groot geheim.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 september 2005 om 14:52.
Oud 30 september 2005, 14:54   #9
Confucius
Gouverneur

Standaard

Vier departures per dag en ongeveer evenveel aankomsten. Zouden die grote winsten maken ? Zou dat gesubsidieerd worden ? Hoeveel man werkt daar om dat allemaal in goede banen te leiden ? Wallonië heeft nood aan meer initiatieven zoals Bierset die werk verschaffen in de regio. Hoever ligt Bierset eigenlijk van die andere luchthaven, je weet wel Brussels South en van Maastricht en Köln ? Charleroi heeft nu al bijna twintig vluchten per dag zie ik op hun webside. Misschien nog een luchthaven bouwen in Arlon en wat traffiek proberen af te kopen van Luxemburg airport ? Het is goed om te zien dat de regio investeert in de toekomst. Vlaanderen zou dat ook moeten doen: een luchthaven in Gent en één in Brugge en waarom ook niet Knokke kwestie van de Zeeuwen aan te trekken. Waarom niet ? De overheden hebben blijkbaar geld op overschot. En als dat in Wallonië komt, waarom bij ons niet ?
Oud 30 september 2005, 15:03   #10
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er is al een luchthaven in Oostende, Zaventem en eentje in Antwerpen. Meer is echt niet nodig. Ten andere. Bierset ligt quasi in Limburg, zoals we al hebben vernomen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be