![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
een gerust gemoed kan uitkijken naar een andere bezigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Héél erg,
maar zoals de CD&V het land jaaaaaaaaaren bestuurd heeft en de lijken, die daar nu bij uit de kast vallen ! Van al wat misloopt in ons land daar mag CD&V meer dan 2/3 op haar conto zetten. leger, financiën, sociale zaken, bangelijke belastingen, vreemdelingenbeleid, milieu en de boeren, justitie........ nog wat ? Spijtig genoeg hebben de 3 klassieke partijen van dit land een karikatuur gemaakt waarbij deugdelijk bestuur niet telt. Daarom rest er mij ook niets anders dan VB stemmen....... met tegenzin ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Dus dan mag de CD&V ook 2/3 van alle gecreëerde welvaart na WO II op z'n conto schrijven?
Ahnee, ik lees het al.... enkel 2/3 van alles wat misloopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ocharme toch. Arm Wilmotske toch. Arm, arm manneke...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk jij echt dat het met Wilmots anders zou gelopen zijn mocht CD&V mee in de meerderheid zou gezeten hebben ? Is het jou opgevallen dat het in zowat alle europese landen in die periode voor de wind is gegaan , ongeacht de politiek ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Gelieve het artikel te lezen: er staat 'fractieleiders' in de senaat, daar zit inderdaad ook een CD&V'er tussen.
Heb ik trouwens ergens vermeld dat dit enkel en alleen de schuld van de paarse partijen is?? NEEN, uiteraard niet. Tweede punt lijkt me niet correct: een land als Spanje is bijvoorbeeld pas veel later kunnen beginnen aan het realiseren van meer welvaart net door de politiek (Franco). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ben héél allergisch geworden t.o.v. de CD&V en omdat je dit in je logo draagt... Misschien had een zeker JL Dehaene deze volledig overbodige kamer in al zijn staatshervormingen kunnen afschaffen maar neen hier kunnen heel wat vrienden /vriendinnen van de partij mee geholpen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je een beetje nadenkt wat Pericles voor ogen had met democratie en wat die 3 er van gemaakt hebben....een walgelijke zakkenvullerij nog maar eens bewezen door de zaak Wilmots, zaak Bostyn, Charleroi schepenen,een minister in functie die daar gewoon tegen zijn goesting zit,hoeveel ministers zijn er in dit apenland.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Langs één kant wel Hans maar de man had zich wel mogen bezinnen alvorens hij zich kandidaat stelde lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schoenmaker blijf bij je leest, weet je nog wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Desalniettemin weegt het VB wel degelijk op het beleid in een niet al te frisse rol. Maar kan het VB niet goed gedijen omdat de grote drie er een potje van gemaakt hebben? Daarom heb ik stille hoop dat in een onafhankelijk Vlaanderen VB stilletjes wegdeemstert en dan krijgen de grote drie een nieuwe kans. En hopelijk doen ze het dan beter ! In het vlaams parlement gaat het er een pak beter aan toe dan in het federale. Ik vind een VB-stem een nuttige stem voor vlaamse onafhankelijkheid. Soms moet ik ook lachen met de VB-gekozenen, sosm geraken ze amper uit hun woorden. Ik raad iedereen dan ook aan om snel tot een onafhankleijk Vlaanderen te komen met een neusknijper op VB te stemmen. Maar nog liever dat dan Rik Daems, Bart Somers, De Crem, Verhofstadt, De Wael , Van den Bossche en ga zo maar door |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar: voor de paar die het wel goed doen, zijn er zeker tien die er vroegtijdig de brui aan geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |