Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2005, 13:23   #1
Piet Hein
Minister

Standaard Waar men gaat langs vlaamse wegen ...

komt men binnenkort misschien mij tegen. Want ik start morgen met mijn eerste rijles en ik ben zeer zenuwacht.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by axel nort on 29-09-2005 at 14:24
Reason:
--------------------------------

komt men binnenkort misschien mij tegen. Want ik start morgen met mijn eerste rijles en ik ben zeer zenuwacht.[/size]

[size=1]After edit by axel nort on 29-09-2005 at 14:24
Reason:

komt men binnenkort misschien mij tegen. Want ik start morgen met mijn eerste rijles en ik ben zeer zenuwacht.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

komt men binnenkort misschien mij tegen. Want ik start morgen met mijn eerste rijles een ik ben zeer zenuwacht.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Piet Hein : 29 september 2005 om 13:24.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 13:25   #2
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Alvast succes toegewenst !
Oud 29 september 2005, 13:34   #3
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Goed dat je ons verwittigt. Herentals zal vanaf nu als gevaarlijke zone worden aangeduid.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 13:57   #4
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

zet gerust 'Radar Love' op...
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 14:00   #5
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Goed dat je ons verwittigt. Herentals zal vanaf nu als gevaarlijke zone worden aangeduid.
Pak maar heel de provincie Antwerpen.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 14:07   #6
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Oef. Is het Antwerpen maar. Het bordje "einde beschaving" zal ik toch al niet rap overschrijden, dat is dus geen probleem.
Oud 29 september 2005, 14:08   #7
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

1e les morgen: nooit zenuwachtig worden als chauffeur

PS: een tip: het helpt meestal niet om al direct vanaf je eerste les al bumperklevend, luid claxonnerend en met je lichten flikkerend de troepen bejaarden van de weg te duwen. Zoals je instructeur je met veel plezier zal uitleggen, moet je daarvoor eerst naar het "gevorderden" niveau

PPS: nog een waarschuwing: het schijnt dat zich dezer dagen een vreemd dier op onze geliefde asfaltlaag begeeft. Het beest luistert naar de naam "voetganger" en communiceert vooral via het opsteken van middenvingers. Kenmerkend ook is dat, alhoewel er talloze "faunaducten" (lees zebrapaden) zijn voor deze beesten, ze blijkbaar over te weinig intelligentie beschikken om deze ook daadwerkelijk te gebruiken
Oud 29 september 2005, 14:20   #8
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Een veel gevaarlijker beest manifesteert zich onder de vorm van in spandex gehulde en met olie ingewreven creaturen op koersvelo's, die zich zonder al te veel plichtplegingen de rijbaan toeëigenen. Als ze alleen zijn, willen ze nog wel eens opzij gaan [size=1](er rakelings langsrijden en net wanneer je je ter hoogte van hun gehoororgaan bevindt eens flink op de claxon duwen, kan daarbij helpen[/size]), maar als ze in groep zijn, is het hek helemaal van de dam... Dan is er geen lievemoederen aan: ze vertikken het om je er langs te laten en genieten er heimelijk van om de sliert automobilisten in hun kielzog te houden. En dan maar jammeren als er weer eens een auto op zo'n bende oelewappers inrijdt... [edit]
[size=1]After edit by Manuel* on 29-09-2005 at 15:21
Reason:

Een veel gevaarlijker beest manifesteert zich onder de vorm van in spandex gehulde en met olie ingewreven creaturen op koersvelo's, die zich zonder al te veel plichtplegingen de rijbaan toeëigenen. Als ze alleen zijn, willen ze nog wel eens opzij gaan [size=1](er rakelings langsrijden en net wanneer je je ter hoogte van hun gehoororgaan bevindt eens flink op de claxon duwen, kan daarbij helpen[/size]), maar als ze in groep zijn, is het hek helemaal van de dam... Dan is er geen lievemoederen aan: ze vertikken het om je er langs te laten en genieten er heimelijk van om de sliert automobilisten in hun kielzog te houden. En dan maar jammeren als er weer eens een auto op zo'n bende oelewappers inrijdt... [/size]

[size=1]After edit by Manuel* on 29-09-2005 at 15:21
Reason:

Een veel gevaarlijker beest manifesteert zich onder de vorm van in spandex gehulde en met olie ingewreven creaturen op koersvelo's, die zich zonder al te veel plichtplegingen de rijbaan toeëigenen. Als ze alleen zijn, willen ze nog wel eens opzij gaan [size=1](er rakelings langsrijden en net wanneer je je ter hoogte van hun gehoororgaan bevindt eens flink op de claxon duwen, kan daarbij helpen :wink[/size]: ), maar als ze in groep zijn, is het hek helemaal van de dam... Dan is er geen lievemoederen aan: ze vertikken het om je er langs te laten en genieten er heimelijk van om de sliert automobilisten in hun kielzog te houden. En dan maar jammeren als er weer eens een auto op zo'n bende oelewappers inrijdt... [/size]

Een veel gevaarlijker beest manifesteert zich onder de vorm van in spandex gehulde en met olie ingewreven creaturen op koersvelo's, die zich zonder al te veel plichtplegingen de rijbaan toeëigenen. Als ze alleen zijn, willen ze nog wel eens opzij gaan [size=1](er rakelings langsrijden en net wanneer je je ter hoogte van hun gehoororgaan bevindt eens flink op de claxon duwen, kan daarbij helpen )[/size], maar als ze in groep zijn, is het hek helemaal van de dam... Dan is er geen lievemoederen aan: ze vertikken het om je er langs te laten en genieten er heimelijk van om de sliert automobilisten in hun kielzog te houden. En dan maar jammeren als er weer eens een auto op zo'n bende oelewappers inrijdt... [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Manuel* : 29 september 2005 om 14:21.
Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 14:20   #9
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
1e les morgen: nooit zenuwachtig worden als chauffeur

PS: een tip: het helpt meestal niet om al direct vanaf je eerste les al bumperklevend, luid claxonnerend en met je lichten flikkerend de troepen bejaarden van de weg te duwen. Zoals je instructeur je met veel plezier zal uitleggen, moet je daarvoor eerst naar het "gevorderden" niveau

PPS: nog een waarschuwing: het schijnt dat zich dezer dagen een vreemd dier op onze geliefde asfaltlaag begeeft. Het beest luistert naar de naam "voetganger" en communiceert vooral via het opsteken van middenvingers. Kenmerkend ook is dat, alhoewel er talloze "faunaducten" (lees zebrapaden) zijn voor deze beesten, ze blijkbaar over te weinig intelligentie beschikken om deze ook daadwerkelijk te gebruiken
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 14:22   #10
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
En durf de provinciegrens niet te overschrijden, hé!
Oud 29 september 2005, 14:46   #11
Tavek
Banneling

Standaard

Succes, ik ben er ook mee bezig
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 14:52   #12
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Om je zenuwen te kalmeren raad ik je aan om een glaasje of vijf jenever, cognac of iets dergelijks te nuttigen.
Oud 29 september 2005, 15:03   #13
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Om je zenuwen te kalmeren raad ik je aan om een glaasje of vijf jenever, cognac of iets dergelijks te nuttigen.
En sinds wanneer is het toegestaan alcohol te nuttigen voor het auto rijden? Straks zal onze Axel nog in 't zakske mogen blazen en een fikse boete betalen!!!

En hiermee heb ik mijn VIJFHONDERDSTE bericht gepost en ben Burgemeester geworden!!! Een welverdiend blikske bier is hier dus wel op zijn plaats!!!! [edit]
[size=1]After edit by Cynikus on 29-09-2005 at 16:04
Reason:

Citaat:
En sinds wanneer is het toegestaan alcohol te nuttigen voor het auto rijden? Straks zal onze Axel nog in 't zakske mogen blazen en een fikse boete betalen!!!

En hiermee heb ik mijn VIJFHONDERDSTE bericht gepost en ben Burgemeester geworden!!! Een welverdiend blikske bier is hier dus wel op zijn plaats!!!! [/size]

Citaat:

En hiermee heb ik mijn VIJFHONDERDSTE bericht gepost en ben Burgemeester geworden!!! Een welverdiend blikske bier is hier dus wel op zijn plaats!!!! [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 29 september 2005 om 15:04.
Oud 29 september 2005, 15:06   #14
Geertje

Standaard

wie leert er allemaal autorijden

Axel Nort in Antwerpen
Tavek in Limburg
Nick6505 binnenkort in West-Vlaanderen

Gelukkig woon ik in Oost-Vlaanderen waar het toch nog veilig rijden is.
Oud 29 september 2005, 15:11   #15
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje

ik zou ook mijn middenvinger opsteken naar een blikken doos van 2 miljoen met een opgeblazen pad erin.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 15:28   #16
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
komt men binnenkort misschien mij tegen. Want ik start morgen met mijn eerste rijles en ik ben zeer zenuwacht.
Wat interesseert mij dat?!
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 15:36   #17
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Een voormalig schepen uit een Maaslandse gemeente had eens ergens in de jaren 90 een nieuwe auto gekocht, als ik me goed herinner was het een Opel Omega.
Hij was daar in een café over aan het opscheppen, vooral over de prijs, toen ik tussenbeide kwam en hem vroeg: "Heb je ook een airbag?" Hij bevestigde. Ik weer: "Dan heb ik je tóch gezien gisteren, hier kwam een Open Omega langs met een blaas achter het stuur" Grote hilariteit in het café, maar tussen die schepen en mij is het nooit meer goedgekomen.[edit]
[size=1]After edit by Teerke on 29-09-2005 at 16:39
Reason:

Een voormalig schepen uit een Maaslandse gemeente had eens ergens in de jaren 90 een nieuwe auto gekocht, als ik me goed herinner was het een Opel Omega.
Hij was daar in een café over aan het opscheppen, vooral over de prijs, toen ik tussenbeide kwam en hem vroeg: "Heb je ook een airbag?" Hij bevestigde. Ik weer: "Dan heb ik je tóch gezien gisteren, hier kwam een Open Omega langs met een blaas achter het stuur" Grote hilariteit in het café, maar tussen die schepen en mij is het nooit meer goedgekomen.[/size]

Hij was daar in een café over aan het opscheppen, vooral over de prijs, toen ik tussenbeide kwam en hem vroe: "Heb je ook een airbag?" Hij bevestigde. Ik weer: "Dan heb ik je tóch gezien gisteren, hier kwam een Open Omega langs met een blaas achter het stuur" Grote hilariteit in het café, maar tussen die schepen en mij is het nooit meer goedgekomen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Teerke : 29 september 2005 om 15:39.
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 17:37   #18
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Axel Nort in Antwerpen
Tavek in Limburg

Ik heb op heden nog niks platgereden, enkel stilgevallen aan rooi lichten
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 18:08   #19
Groentje-18

Standaard

Citaat:

Axel Nort in Antwerpen
Tavek in Limburg

Ik ook in Limburg.

Dus daar is het nu al dubbel onveilig. Of is veiligheid een exponentiële functie?
Oud 29 september 2005, 18:09   #20
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Wat interesseert mij dat?!
Waarom lees je het dan?!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be