![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Minister
|
![]() komt men binnenkort misschien mij tegen. Want ik start morgen met mijn eerste rijles en ik ben zeer zenuwacht.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 29 september 2005 om 13:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast succes toegewenst !
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Goed dat je ons verwittigt. Herentals zal vanaf nu als gevaarlijke zone worden aangeduid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() zet gerust 'Radar Love' op...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1e les morgen: nooit zenuwachtig worden als chauffeur
![]() PS: een tip: het helpt meestal niet om al direct vanaf je eerste les al bumperklevend, luid claxonnerend en met je lichten flikkerend de troepen bejaarden van de weg te duwen. Zoals je instructeur je met veel plezier zal uitleggen, moet je daarvoor eerst naar het "gevorderden" niveau ![]() PPS: nog een waarschuwing: het schijnt dat zich dezer dagen een vreemd dier op onze geliefde asfaltlaag begeeft. Het beest luistert naar de naam "voetganger" en communiceert vooral via het opsteken van middenvingers. Kenmerkend ook is dat, alhoewel er talloze "faunaducten" (lees zebrapaden) zijn voor deze beesten, ze blijkbaar over te weinig intelligentie beschikken om deze ook daadwerkelijk te gebruiken ![]()
![]() |
#8 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Een veel gevaarlijker beest manifesteert zich onder de vorm van in spandex gehulde en met olie ingewreven creaturen op koersvelo's, die zich zonder al te veel plichtplegingen de rijbaan toeëigenen. Als ze alleen zijn, willen ze nog wel eens opzij gaan [size=1](er rakelings langsrijden en net wanneer je je ter hoogte van hun gehoororgaan bevindt eens flink op de claxon duwen, kan daarbij helpen[/size]), maar als ze in groep zijn, is het hek helemaal van de dam... Dan is er geen lievemoederen aan: ze vertikken het om je er langs te laten en genieten er heimelijk van om de sliert automobilisten in hun kielzog te houden. En dan maar jammeren als er weer eens een auto op zo'n bende oelewappers inrijdt...
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Manuel* : 29 september 2005 om 14:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Succes, ik ben er ook mee bezig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Om je zenuwen te kalmeren raad ik je aan om een glaasje of vijf jenever, cognac of iets dergelijks te nuttigen.
![]() |
#13 | ||||||
|
![]() Citaat:
En hiermee heb ik mijn VIJFHONDERDSTE bericht gepost en ben Burgemeester geworden!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 29 september 2005 om 15:04. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() ![]() Axel Nort in Antwerpen Tavek in Limburg Nick6505 binnenkort in West-Vlaanderen Gelukkig woon ik in Oost-Vlaanderen waar het toch nog veilig rijden is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een voormalig schepen uit een Maaslandse gemeente had eens ergens in de jaren 90 een nieuwe auto gekocht, als ik me goed herinner was het een Opel Omega.
Hij was daar in een café over aan het opscheppen, vooral over de prijs, toen ik tussenbeide kwam en hem vroeg: "Heb je ook een airbag?" Hij bevestigde. Ik weer: "Dan heb ik je tóch gezien gisteren, hier kwam een Open Omega langs met een blaas achter het stuur" Grote hilariteit in het café, maar tussen die schepen en mij is het nooit meer goedgekomen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"L'enfer, c'est les autres." (Jean Paul Sartre) Laatst gewijzigd door Teerke : 29 september 2005 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dus daar is het nu al dubbel onveilig. Of is veiligheid een exponentiële functie?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |