![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Forum: homorgastisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze geven gewoon duidelijke uitleg over HIV en dat is goed voor alle hetero's bi-
en homo of holebimensen. Safe is Safe !
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Zeg regenboog, kom jij hier eigenlijk ook eens iets anders doen dan over homo's liggen mekkeren?
Is dat jouw specialiteit of zo? Afgestudeerd in de homofielogie?
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Wat geven ze van weer vanavond?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Bij mij heeft Sensoa (Vlaams service- en expertisecentrum voor seksuele gezondheid, red.) daarin een grote rol gespeeld. Als je met een seropositieve partner onveilig vrijt, vertelden ze, is de kans dat je besmet raakt 0,5 �* 3 procent. Ik heb gewoon pech gehad."
weer iets bijgeleerd ![]() nu dacht ik toch wel dat de kans véééél groter was. zo stimulerend voor condoomgebruik vind ik dat nu ook weer niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb gemerkt dat de link niet het volledige artikel bevat. En daarin deelt de brave (geen stoute homobasher) medewerker van Sensoa - programmaverantwoordelijke voor homo's (god bless him) - Mark Sergeant ons mede (en ik citeer): 'Bij de 40 procent autochtone Belgen (die dus besmet zijn met HIV, naast de 60 procent allochtonen, die zullen we een andere keer bespreken - mijn opmerking) is de ruime meerderheid - 70 procent - homo. [...] Er is een verklaring waarom met name homo's worden getroffen. Mannen blijven mannen: ze hebben meer wisselende partners en ook meer anale seks. Met anale seks is kans op bloedingen groter, waardoor het HIV-virus makkelijker het lichaam kan dringen. [...] Dat is een kleine groep - uiteraard gaat het virus daarin sneller rond. Volgens de statistieken is een op de twintig Belgische homo's seropositief. Maar de kans is groot dat het cijfer is werkelijkheid nog hoger ligt. Dat is volgens mij een redelijk smerige boel. Ten minste twee derden van alle 'Belgische' seropositieven zijn dus homo's. En dan maar zagen over bloed geven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik schiet helemaal niet op de boodschapper. Dat hoeft ook niet, aangezien de boodschap mij eigenlijk geen ruk kan schelen.
Ik vraag me enkel af wat jou drijft om het op een politiek forum enkel en alleen over homo's te hebben. Vindt jij dat nu het belangrijkste dat er gebeurt in de wereld of onze maatschappij? Heb je over andere zaken geen mening? Waarom toch telkens weer enkel en alleen maar homo's?
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eens thuis kunnen ze nog vrouw (en als we even lief voor hen willen zijn en incest compleet uitsluiten eventueel via een wondje bij het laten vallen van een glas) eventueel de kinderen besmetten. Het blijft een moeilijke discussie. Dat geef ik toe. Maar ik zal maar een kleinburger zijn terwijl de breeddenkende over zulke dingen niets wil beweren om zeker te zijn dat ie niet in het vaarwater van gruwelijk extreem-rechts wil worden geplaatst door anderen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 november 2009 om 21:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Politieke correctheid kan me aan mijn reet roesten. Gelieve mij dan ook in het vervolg niet te associëren met die nutteloze termen en je idiote beschuldigingen voor jezelf te houden. Het is best mogelijk dat regenboog een terecht punt van kritiek heeft gevonden. Ik vind het gewoon opmerkelijk dat iemand zich registreert op een politiek forum om enkel en alleen maar berichten te plaatsen die niet-heteroseksuelen in een slecht daglicht plaatsen. Of dit terecht is wil ik zelfs in het midden laten. Ik vind regenboog intrigerend, wat drijft iemand om zoiets te doen?
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Is het niet meer een aanklacht tegen het artikel? Er wordt toch gesteld dat humo homofoob zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Of dat humo homofoob is boeit me niet.
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN