![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Bom in Gents station gemaakt door 14-jarige scholier
De bom dat dinsdagnamiddag ontplofte in het Gentse Sint- Pietersstation, was het werk van een 14-jarige scholier. Het gaat om een jongen van Bulgaarse afkomst uit Brugge die in Gent schoolloopt. De jongen had een flesje met zoutzuur gevuld en dat naast een ticketautomaat laten ontploffen. Volgens het parket heeft de jonge knaap spijt van zijn actie. De petfles was voor een derde gevuld met zoutzuur, een zeer bijtend product. Een aluminium staafje in het zoutzuur leidde tot een chemische reactie en een ontploffing. Naar eigen zeggen had de jongen de truc van een vriend geleerd. Dezelfde dag had hij op zijn school ook al tweemaal een dergelijke demonstratie gegeven. Dinsdagnamiddag omstreeks 14.40 uur ontplofte het flesje in de inkomhal van het Sint-Pietersstation. Er was niet zo veel volk op dat moment. Enkel de automaat naast het flesje, werd beschadigd. Het gerecht kon de jongen identificeren omdat hij goed te zien was op de beelden van de bewakingscamera's. Woensdagnamiddag bekende de jongeman de feiten. Hij werd ter beschikking gesteld van het jeugdparket van Brugge. bron : hln ![]() Ze worden jonger en jonger en waar worden ze opgeleid ? </STRONG></EM></U></I></B>[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 6 oktober 2005 om 20:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bulgaren zijn over het algemeen niet islamitisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() En heeft niks te maken met de Palestijnse vrijheidstrijders en hun moedige verzet tegen de onwettige staat Israël.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door awromele : 6 oktober 2005 om 21:59. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neen? Nog nooit van de ethnische Turken in Bulgarije gehoord? "Ethnic groups: Bulgarian 83.9%, Turk 9.4%, Roma 4.7%, other 2% (including Macedonian, Armenian, Tatar, Circassian) (2001 census) " (bron Geo site CIA) Wedden dat deze gast een moslim is?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 7 oktober 2005 om 07:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Lafaards zijn het, net als diegenen die het joodse geweld steunen en goedkeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
BTW: Le-zen. Er staat ''over het algemeen''.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Smurfje : 7 oktober 2005 om 21:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() smurfje,
In Turkije zijn er over't algemeen iets meer vrouwen dan mannen, wedden dat als je er in de uitgangsbuurten komt, je geen enkele Turkse vrouw gaat tegenkomen ![]() [size=1]Edit:[/size]
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 8 oktober 2005 om 11:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wedden dat jij nooit bij een Turkse uitgaansgelenheid bent geweest en je niet weet waar je over spreekt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Smurfje : 8 oktober 2005 om 12:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal gewoon naar zijn voeten krijgen en de vraag om het nooit meer te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Turkije is niet Marmaris. Turkije is; Istanbul, Izmir, Ankara, Izmir enz. Ga eens een keer naar een grote stad, i.p.v. een beetje op het strand te liggen in Marmaris. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik 14 jaar was heb ik ook stomme dingen gedaan waarbij buskruit en vuur betrokken waren.
Wegens de afwezigheid van een station in mijn ruraal gelegen geboortedorp zijn de avonturen van dat 14-jarige jongetje van vermoedelijk Franse oorsprong zonder verdere ernstige gevolgen gebleven.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe ik daar zo zeker van ben? Omdat dat in de lijn van de gebeurtenissen van de laatste decennia ligt.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ik ook een terorist was op 14 jarige leeftijd - maar ik had geluk er waren geen volwassenen om van mijn jeugdige domheid te profiteren en mij aan te zetten mezelf samen met anderen in de licht te laten vliegen..
Ik was de vlugste, mijn vriendje had minder geluk daar kwam oom agent op bezoek en die ouders kregen 500 Frank boet.. Ongelukkige tijden zijn dit waar kattekwaad niet meer bestaat.. O ja : er zijn etnische turken in Finland, Zweden, Estland, Letland, Litauwen, Polen, Denemarken, Duitsland, Nederland, het Verenigd Koninkrijk , Ierland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Slovenië, Hongarije, Slovakije, Tsjechië, Roemenië, Bulgarije en vanzelfsprekend ook in Kroatië, Servië-Montenegro, Albanië, Macedonija, Cyprus, Malta en.. Turkije Etnische turken van Europa verenigt U !
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
't ging erover dat bulgaren meestal geen moslims zijn. Ik zegt, dat 'm ooit een bulgaars paspoort had, een ethnische turk betreft en belangrijjker, een moslim is. Daar waren we over bezig. Niet over de betrokkenheid van Turken bij de terroristische aanslagen in de wereld.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen ik veertien was heb ik ook met buskruit geëxperimenteerd. Bij een apotheker zwavel en salpeter gekocht. Thuis had ik houtskool. Al dat spul in een wcrolleke geduwd. Mijn eerste intercontinentale raket. Het ding ging ongeveer een halve meter de lucht in waarna het ontplofte. Mensen weten niet meer wat kwajongensstreken zijn. Zo verzuurd zijn ze.
![]() |