![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mag eens gezegd worden. Mainstream gazetten en andere nieuwsbronnen zeggen daar nooit iets over natuurlijk. "De mensen" hebben dat niet graag: zij zien liever clichés bevestigd in het nieuws. Door die domheid word de vrijheid van mensen beperkt. En dit in de 21e eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 'The Marijuana Policy Project', klinkt heel neutraal en wetenschappelijk...
Het aantal dokters die 'Guzman' heten is immens, en bij deze niet te checken op betrouwbaarheid. Dat cannabis een farmacologisch effect heeft bij sommige aandoeningen (staar) klopt, maar er wordt wel afgeraden het te roken (kent u 1 dokter die het tegenovergestelde beweert)? Wat wil u eigenlijk aantonen? Dat als je op je 50ste longkanker zou hebben je dan tenminste blij zou moeten zijn dat je geen last hebt van staarof een tumor? Er is ook al aangetoond dat dagelijks een aspirientje slikken de kans op hart-en vaatziekten gevoelig verminderd, waarom wordt er daarover nooit bericht? Geef nu eens je hidden-agenda prijs en geef toch toe dat gezondheid je eigenlijk geen reet kan schelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Zwaar overdreven om te zeggen dat ik niet naar mijn gezondheid omkijk omdat ik graag wiet rook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Je kan er natuurlijk naar omkijken, maar iets doen (in dit geval laten) lijkt me zinvoller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() elke stof is in de juiste dosis een geneesmiddel - in een wat hogere dosis zijn de psychotrope stoffen een roesmiddel en in een nog hogere dosis is elke stof schadelijk en nog hoger dodelijk
het is allemaal ook individueel afhankelijk - wanneer ik bvb geen wiet rook dan rook ik meer tabak - en dus is het voor mij persoonlijk globaal gezien dus beter ( of minder slecht ) om wiet te roken - in zijn totaliteit rook ik dan namelijk minder - uiteraard zou het beter zijn om geheel met roken te stoppen - het kan altijd beter dus maar dat geldt zelfs voor een geheelonthouder - daar ik geen wiet kan kopen kweek ik hem zelf en zo ben ik ook zeker dat er niet teveel chemisch mee gezooid werd wat cannabis betreft - in nederland is het in pilvorm verkrijgbaar om zo niet de schadelijke gevolgen van het roken ervan erbij te hebben - voor sommige mensen kan cannabis heilzaam zijn - bij sommigen werkt het ook prima als pijnstiller - in dat geval en bij chronische ziekte is cannabis veel minder schadelijk dan morfine of andere opiaten - voor anderen dan weer is cannabis waardeloos als pijnstiller tot slot wou ik nog kwijt dat indien cannabis gelegaliseerd zou worden ik dan onmiddelijk werk zou hebben - het is zeer dom van onze overheid om dit stuk arbeidsmarkt en economie - dat er zowieso onvermijdbaar toch is - niet aan te boren - nu stroomt al dat cannabisgeld ( en dat is een immens bedrag waarvan de cijfers vergelijkbaar moeten zijn met die vd verkoop van tabak en drank ) gewoon allemaal naar onze noorderburen die ons dan ook terecht domme belgen blijven noemen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 juni 2008 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pette kwiet... Wiet wiet Pette kwiet pette kwiet Mensen nog an too ik bun de pette kwiet Ik bun de pette kwiet de pette kwiet Mensen nog an too ik bun de pette kwiet Nimmer in mien laeven kon ik teumeg gaon Arbeid gaf de zin an mien bestaon Ens smet ik bloos met de pette der nao Now mo'j toch es kieken hoo of ik hier stao Ik had 'm al zo lange ik was der met zo bli-j Lekker warm van baoven en de oorne wazzen vri-j Een klepken van veurn tegen felle zonneschien Zo'n piemeltjen van baoven was jo potseg um te zeen Iederene lacht now um mien dunne haor Ketsgrei van zon zestien jaor Reert en roept zee liekt jo wal op tilt Zegt dat ze sex met dee kale wilt Mientjen kek ok in de beestestal Achter in de gruppe jao daor vond zee 'm al Rond en broen met zo'n teurntjen der op Now loop ik al weer wekken met nen koeflats op de kop |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik versta er eerlijk gezegd geen reet van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij gaat er op vooruit
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() wss heeft hij eens aan de wiet gezeten - en vandaar dat hij ook een post heeft kunnen maken die langer is dan twee zinnen - waar gaan we dat schrijven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Bhairav, wat zeg je nu weeral? Weet je dan niet dat de staat voor u besloten heeft dat het slecht is?
U hebt zich daarnaar te voegen zoals iedereen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() tot slot wou ik nog kwijt dat indien cannabis gelegaliseerd zou worden ik dan onmiddelijk werk zou hebben
---------------------------------------------- Weeral een staaltje van wensdenken. We gaan nog aan duizend raken. |
![]() |
![]() |