![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Illwill verbannen worden van dit forum? | |||
Ja, een trol als hem wordt best geband voor altijd. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
Ja, hij is storend, tijdelijk bannen aub. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geef hem nog een kans...... een verwittiging volstaat. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, Ik ben Illwill en wil hier blijven trollen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste,
Sinds enige tijd ervaar ik de postings en discussie-stijl (voor zover hij dat heeft) van het individu "illwill" als bijzonder ergelijk, inconsequent en fundamenteel oneerlijk. Zijn postings brengen meerdere threads tot zinken, puur door de volgehouden idiotie die hij blijft tentoonstellen tot grote ergernis van mensen die wel serieus willen discussieren. Ik weet dat door de maanden heen reeds vele serieuze posters Illwill hebben terechtgewezen en aangespoord om consequent te zijn maar blijkbaar leert hij het dus niet. Graag had ik hier wat commentaar en/of meningen verzameld over hem en zijn postings. Dit zou misschien op termijn voldoende draagkracht kunnen krijgen om dit storend element (in het engels ook wel 'Troll' genoemd) voor langere tijd te bannen van dit forum. Dank voor wie wil bijdragen. P. |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zo'n persoonlijke aanval-thread wordt toch direct gesloten.
Even van profiteren om er wél nog in te geraken.. ![]()
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal hier niet lang blijven staan, denk ik
![]()
#4 |
Minister-President
|
![]() Wat is da nu? Ik ben hier nog nie zolang maar er zijn er ook een paar die me irriteren en waarschijnlijk irriteer ik sommigen ook wel. Als iedereen zijn persoonlijke nemesis wil geband zien dan blijven er nog 5 leden over.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
profiteer er dus van zolang het duurt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
het doelbewust saboteren van threads, wat hij dus vrij regelmatig doet. Sommigen (zoals Raf) zijn zelfs van hier vertrokken door zijn getroll en zijn vuile streken. Ik vind dat dat eens duidelijk mag gemaakt worden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 8 oktober 2005 om 17:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Persoonlijke threads zijn hier, zoals u duidelijk weet, niet toegestaan. Gelieve u voortaan dan ook aan onze regels te houden. Met opmerkingen en klachten kan u ons bereiken via het rode driehoekje, per pb of per e-mail.
|
![]() |