![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: VB'ers, voor wie zou u stemmen? | |||
Ik ben geen Vlaams Belang kiezer |
![]() ![]() ![]() |
16 | 48,48% |
Ik stem wel voor het Vlaams Belang en zou kiezen voor voor de Nationale Unie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,15% |
Ik stem wel voor het Vlaams Belang en zou kiezen voor voor de N-VA |
![]() ![]() ![]() |
12 | 36,36% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Een vraagje voor de Vlaams Belang kiezers.
Stel dat je niet op het VB kan stemmen. Wat zou je dan kiezen? - Nationale Unie (Rechts-Radicaal maar Belgicistisch) - N-VA (Vlaams maar niet radicaal-rechts) |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ging ik op vakantie, waardoor ik aan de opkomstdwang zou kunnen ontsnappen zonder ervoor gestraft te worden.
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() Jahjah is in feite onze objektieve bondgenoot. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Wat een domme vraag. N-VA natuurlijk. Het minst erge.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Nationale Unie is voor het behoud van Belgie!!
Het antwoord lijkt me dan ook duidelijk: de N-VA |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Nation, of een communistische partij of de MDP zoals Radicaal al aanhaalde.
NiVeA deugt niet, NU al evenmin. |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() hhaha Nachtuil. Als de n-va vlaams zou geweest zijn dan stemde ik N-VA zeker weten. Maar zoals de zaken er nu voorstaan dan bleek ik gewoon thuis. Dewever kan enkel schelden om z'n eigen lafheid en en machtsgeilheid goed te praten. Neen op een aanhangsel van de cdenv dat zo graag meebestuurt om de macht Neen daar stem ik niet op. Op een echt vlaamse partij zou ik wel stemmen. Ik zeg trouwens dat mocht vlaa,deren onafhankelijk zijn dan stem ik waarschijnlijk ( mits een realistsiche vreemdelingenpolitiek want dat is ook vlaams zijn men beste Uil ... de n-va doet dat niet om PC redenen maar kom). De N-VA is in de regeringen noch vlaams noch rechts ... dus als ik niet op het Vb mocht stemmen dan bleef ik thuis. En ik ging iets beters doen. De N_VA is niet vlaams want ze werkt liever samen met FDF en BUB dan met het Vb. Dat werd weer eens pijnlijk duidelijk in het debat in gent naar het schijnt.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Ben blij dat er verschillende VB'ers de, logische, keuze N-VA nemen en dus écht Vlaams-nationalist te zijn.
Maar de mensen die NIET voor N-VA zouden stemmen verbazen mij. Nation is uitgesloten, zij komen niet op in Vlaanderen. Waarom dan in godsnaam een kommunistische partij of MDP ?! Liever een Merckx of Azzuz in het parlement dan een Demesmaeker ?! Kan er niet bij... Leg eens uit... |
![]() |
![]() |
#10 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 9 oktober 2005 om 18:47. |
|||||||
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er heeft NIEMAND gezegd dat hij voor de NU zou stemmen, 0% Belgisch-nationalistisch dus... |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien ik niet voor het VBelang zou kunnen stemmen dan zou ik - zeer tegen mijn zin voor de n-va kiezen maw voor het minste kwaad.
Daarentegen ben ik wel gecharmeerd door het DD standpunt vd NU . Of die partij ooit uit de startblokken komt, is natuurlijk een andere vraag. Bovendien is dat Belgicisme van de NU gebaseerd op een aftands , zeikerig Belgitude gevoel. De Bub is puur een partij voor de belangenverdediging van Franskiljons. Een heel verschil.
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NiVeA is een overbodige en waardeloze partij die Vlaanderen misschien wel onfhankelijk wil maken, maar het Vlaanderen van de NiVeA zal niet verschillen van het huidige Duitsland, Spanje, New York,... Wat met de toenemende gelijkschakeling, egalisering van de volkeren in hun taal (verengelsing), leefwijze (american way of life), multicul, asociaal individualisme, overheersend economisme,...? Daar hebben partijen als de NiVeA geen antwoord op, tenzij het bevestigen van dit bestaande systeem en dus van een grijze eenheidsworst op mondiaal niveau. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat geval zou ik mijn stembiljet gewoonweg kapotscheuren en de papiersnippers in het rond gooien. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Clemens en Willy Eeckhout hebben het licht gezien en stemmen nu blijkbaar VB?
Jullie zijn van het niveau v/d BUB imo. |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clemens en Willy denken dat ze het Vlaams belang (belang zonder hoofdletter) beter dienen bij de NU dan bij het Vlaams Belang. (Belang mét hoofdletter)
Dat Clemens in de grond een belgicist was, dat hadden we al eerder door. Van Willy Eeckhout weten we dat nu ook. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 oktober 2005 om 23:04. |
||
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Clemens is gewoon van hetzelfde niveau als diene van Brugge Veilig en Leefbaar met z'n frietkot daar.
Gewoonweg zielig. |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zijn moeder? vrouw? dubbelnicks? Johanna, Marie-José, sluiten daar perfect bij aan.