![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() David Copperfield gaat meisje zwanger toveren
Nadat David Copperfield al heeft gevlogen en zichzelf in stukjes heeft gehakt, wil hij in zijn nieuwe show nog een stapje verder gaan. De illusionist heeft aan het Duitse magazine Galore verteld dat hij een meisje wil zwanger maken, zonder haar aan te raken. ,,Natuurlijk komt er geen seks aan te pas", zegt Copperfield. ,,Veel meer kan ik niet vertellen, alleen dat iedereen heel gelukkig zal zijn". Momenteel tourt hij door Duitsland met zijn laatste show An Intimate Evening of Grand Illusion. sdg (ananova)18/10/2005 Het Nieuwsblad van vandaag. Ik kan ook wat goochelen, maar dit is er toch wat over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Vrouwen aanraken zónder ze zwanger te maken... veel plezanter!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Pfff, een makkie, gewoon een maandje ofzo onthouden en daarna schiet je wel een kilometer ver .......................................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geraak maar aan 50 meter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() die copperfield is de grootste oplichter ter wereld.
en dat domme publiek maar bewonderend gapen naar al die kermistruuks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en maar smikkelen en smukkelen aan die grote fratsen. waarom alles zo moeilijk maken ? om een vrouw zwanger te maken, naai je ze toch gewoon eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Simpele truc trouwens, gewoon een eeneiïge tweeling gebruiken waarvan er één zwanger is. Niks bijzonders aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |