![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat
Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het spookt in de racistische koppen van bepaalde personen van het justitieel apparaat. Zij voelen zich voor aap gezet door Samir A die al 3 keer vrijgesproken is door de rechter aangezien politie en justitie geen bewijzen konden overleggen van hetgeen zij Samir A hadden beschuldigd. Het probleem van de politie en justitie is dat hun bewijs zich bevindt in koppen van de politie en justitie mannen. Eigenlijk moet je de koppen opensnijden en onderzoeken hoe het bewijs tot stand gekomen is. Tja en als een bepaalde rechter vooralsnog geen genoegen neemt met bewijzen die in de koppen van de mannen zitten, heb je een groot probleem als politie. De politie en justitie weten helemaal zeker dat Samir A een terrorist is maar zij kunnen natuurlijk niets eraan doen dat Samir A zich niet gedraagt zoals zij zich dat inbeelden. Samir A is dus een grote pestkop. De politie probeert nu de bewijzen te materialiseren en heeft Samir A een tijdlang openlijk geintimideerd door hem lastig te vallen en te treiteren in de hoop dat Samir A agressief zou worden waardoor de bewijzen die in hun hoofden waren opgeslagen niet alleen maar in de eigen hoofden zouden leven. Maar opnieuw weigerde Samir A de politie te helpen en mee te werken en werd de politie agressief. De politie besloot hem aan te vallen in de hoop dat Samir A zich zou verdedigen. En wie zich verzet is ook een terrorist indien je niet blank bent. Maar ook dat is mislukt. Tja dan heb je natuurlijk een zeer boze en agressieve politie. Nu krijgt de politie problemen met andere landen. "De Europese Organisatie ter bescherming van de Rechtspositie van Gedetineerden (EORG) heeft het ministerie van Justitie om opheldering gevraagd inzake de arrestatie gisteren van de radicale moslim Samir A. Volgens de EORG is daarbij buitensporig veel geweld gebruikt. EORG- woordvoerder Pieter Vleeming: ''Samir is van de trap geduwd en zo stevig geboeid, dat hij zichtbare striemen op zijn armen en benen heeft staan, terwijl hij zich niet tegen zijn aanhouding heeft verzet.'' Kijk maar wat nu, je mag bijna zeggen massaal in Nederland plaats vindt met de Nederlandse politie, politici en andere opiniemakers. De politie achtervolgt in verschillende steden op een zeer intimiderende wijze niet-blanke jongemannen die zij verdenken van het zullen plegen van zogenaamde terroristische aanvallen. Maar er is geen enkel bewijs. Maar zij denken dat het wel zo is. Zij weten niet dat zij aan racisme lijden. Krantenkoppen melden: Volkskrant :Aanslag op politici en AIVD verijdeld. http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1129283303778.html Deze mensen worden dus zonder bewijs zodanig gecriminaliseerd dat de Nederlandse samenleving angst krijgt. Maar wat is er eigenlijk aan de hand. Neem Samir A. De man is al 3 keer eerder aangehouden met heel veel ophef. In de media werd gesuggereerd dat de politie een zeer gevaarlijke terrorist te pakken had. De man is al 3 keer voor de rechter gebracht en alle 3 keren kon de rechter de man niet gevangen zetten vanwege het uitbreken van bewijs. Rara hoe kan dat? Ieder normaal mens, iedere normale journalist of iedere normale minister zou vaststelen dat de politie de man gearresteerd heeft op waanideeen. De Tweede Kamer zou de minister van justitie moeten vragen wat dan de zogenaamde bewijzen ( tot 3 maal toe) waren van de politie die in bijzijn van advocaat en rechter niet kunnen worden neergelegd. Neen, hoor! De daders zijn niet blank. Voor niet blanken bestaan dus nu al andere wetten ook al zijn die nog niet geformaliseerd. Na enige tijd zullen deze onrechtmatige handelingne worden omgezet tot formele wetgeving met dezelfde kromme redeneringen als fundament. Met andere woorden de politie en justitie ziet nu mannen waarvan in hun zieke koppen zij nadrukkelijk bewijzen zien dat deze mannen en vrouwen bezig zijn met voorbereidingen van terroristische aanslagen. Een poltie en justitie die dat doen zijn formeel feitelijk bezig met idioten gedrag. Maar tot op dit moment accepteert de rechter het nog niet als bewijs dat hetgeen de poltie en justitie in hun zieke koppen als bewijs zien ook echt bewijs is. De Nederlandse racistische samenleving werkt nog niet helemaal zoals het in de koloniale perioden in de kolinien werkte. De racistische indoctrinatie moet nog verder worden gepraktiseerd. Indien het racisme in Nederland voortschrijdt zal er een moment ontstaan dat de racistische waanzin wordt gezien als voldoende bewijs en dan worden zulke mannen levenslang opgesloten. Nederland is bezig een krankzinnige racistische maatschappij te worden. En natuurlijk zullen de allochtonen dat niet pikken en wordt het hier een bloedbad en racistische chaos. Ook in het buitenland volgt men de berichtgeving uit Nederland en vraagt men zich af wat er in Nederland aan de hand is. Uitspraken van de rechter worden niet meer geloofd indien het slachtoffer/vrijgesprokene een niet-blanke is. Als Samir A weer vrijgelaten wordt zal de conclusie zijn dat de politie weer opnieuw niet erin is geslaagd bewijzen te verzamelen maar dat Samir A toch een terrorist is. Er zal niet in de krant zijn dat de politie en justitie aan racisme lijden. De man zal weer verder worden geintimideerd totdat hij een keer boos wordt en een fles of een ijzeren staaf of een po met uitwerpselen smijt naar de koppen van de agenten en dan zal er gejuigd worden dat eindelijk bewezen is dat Samir A een terrorist is. Ik hoop dan dat hij niet een kanon leegschiet op de politie die al tijden lastig valt en intimideert. Het zou jammer zijn want dan hebben de racisten weer hun bewijs en kunnen zij lekker als idioot ongestoord verder leven. Een goed advies aan Samir A en de anderen: Lach de politie uit, geef ze een fopspeen, maak een bullebak en buk regelmatig alsof je schoenveters moet vastknopen maar wordt alsjeblieft niet boos. Beheers je en laat zien dat je ze ziekelingen de baas bent. |
![]() |
#2 |
|
![]() R.Wereldsman schreef:
> Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen > van het justitieel apparaat. > > Zij voelen zich voor aap gezet door Samir A die al 3 > keer vrijgesproken is door de rechter aangezien > politie en justitie geen bewijzen konden overleggen > van hetgeen zij Samir A hadden beschuldigd. > > Die gasmaskers zeggen toch wel meer dan genoeg hé! Nu alleen nog het gas zien te vinden. -- Groeten, André http://www.xs4all.nl/~bausie/ |
![]() |
#3 |
|
![]() "bausie." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > R.Wereldsman schreef: >> Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat >> Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het >> spookt in de racistische koppen van bepaalde personen >> van het justitieel apparaat. >> >> Zij voelen zich voor aap gezet door Samir A die al 3 >> keer vrijgesproken is door de rechter aangezien >> politie en justitie geen bewijzen konden overleggen >> van hetgeen zij Samir A hadden beschuldigd. >> >> > Die gasmaskers zeggen toch wel meer dan genoeg hé! > Nu alleen nog het gas zien te vinden. Ach, als de politie zich zo misdraagt mag je toch veronderstellen dat zij de gasmaskers zelf hebben meegenomen in het huis van Samir A. Iedere geestelijk gezonde persoon denkt dat toch? Maar wat moeten de gasmaskers en bivakmutsen voor betekenis hebben? Wilde Samir A zich beschermen tegen een gasaanval van de politie. Als ik Samir A was zou ik van zulke idioten alles verwachten. Ik denk dat als ik Samir A was ik meer voorzorgsmaatregelen zou treffen. |
![]() |
#4 |
|
![]() Wereldsman schreef:
> Ik denk dat als ik Samir A was ik meer voorzorgsmaatregelen > zou treffen. Zelfdoding is een goede optie: loop tegen de slaap en trekker overhalen <paf> en samir is overal vanaf en is bij zijn baas... |
![]() |
#5 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen > van het justitieel apparaat. Ik vond hem best wel agressief reageren toen hij eerder werd vrijgelaten en de pers te lijf ging. |
![]() |
#6 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen > van het justitieel apparaat. > Zijn gedrag bij zijn vorig vrijlating, buitengewoon buitenproportioneel agressief gedrag, was zeker ook door de politie in scène gezet. > Zij voelen zich voor aap gezet door Samir A die al 3 > keer vrijgesproken is door de rechter aangezien > politie en justitie geen bewijzen konden overleggen > van hetgeen zij Samir A hadden beschuldigd. > Dat konden ze wel, alleen werd de bewijslast eenmaal door de rechter opzij gelegd, omdat deze zogenaamd op onrechtmatige wijze was verkregen, > Het probleem van de politie en justitie is dat hun > bewijs zich bevindt in koppen van de politie en justitie > mannen. Eigenlijk moet je de koppen opensnijden en onderzoeken > hoe het bewijs tot stand gekomen is. > Tja en als een bepaalde rechter vooralsnog geen genoegen neemt > met bewijzen die in de koppen van de mannen zitten, heb je een > groot probleem als politie. > De politie en justitie weten helemaal zeker dat Samir A een terrorist is > maar zij kunnen natuurlijk niets eraan doen dat Samir A zich niet gedraagt > zoals zij zich dat inbeelden. > Samir A is dus een grote pestkop. Ik zou zeggen, laat Samir A maar eens twee jaar zijn gang gaan. Uit de escalatie die daaruit ontstaat, zouden wij in Nederland wel eens met zijn allen in een klap van het hele moslimextremisme verlost kunnen worden. Escalatie nu is het enige wat de Nederlandse samenleving op langere temijn kan redden. Wat er nu gebeurt, is een kwestie van noodverbandjes leggen, gigantische gaten in zeedijken met zandzakjes vullen. Nu ingrijpen. Over tien jaar is het echt volstrekt te laat. Frank |
![]() |
#7 |
|
![]() > keer boos wordt en een fles of een ijzeren staaf > of een po met uitwerpselen smijt naar > de koppen van de agenten en dan zal er gejuigd worden > dat eindelijk bewezen is dat Samir A een terrorist is. > Ik hoop dan dat hij niet een kanon leegschiet op > de politie die al tijden lastig valt en intimideert. > Het zou jammer zijn want dan hebben de racisten weer > hun bewijs en kunnen zij lekker als idioot > ongestoord verder leven. > > Een goed advies aan Samir A en de anderen: > Lach de politie uit, geef ze een fopspeen, > maak een bullebak en buk regelmatig alsof je > schoenveters moet vastknopen maar wordt alsjeblieft > niet boos. Beheers je en laat zien dat je ze ziekelingen > de baas bent. Wat een links drollengelul zeg. Alsof Samir A. zo'n zielig ventje is die wordt opgedreven door westerse Moslimhaters. Bewijs genoeg dat kamelendrollen als A. een storende factor zijn in de westerse samenleving die door het rechtssysteem, ontworpen voor westerse beschaving, niet kan worden aangepakt. De Sharia zou een goede wetgeving zijn naast de huidige om de westerse beschaving te bevrijden van dit soort puspuisten. |
![]() |
#8 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen > van het justitieel apparaat. > we zulle samir A jouw nummer geven zodat je hem je steun kunt toewijzen allah akbar |
![]() |
#9 |
|
![]() R.Wereldsman schreef: > Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen > van het justitieel apparaat. Jij vindt het in elkaar slaan van een persfotograaf geen agressief gedrag??? |
![]() |
#10 |
|
![]() R.Wereldsman schreef: > Ach, als de politie zich zo misdraagt mag je toch veronderstellen > dat zij de gasmaskers zelf hebben meegenomen in het huis > van Samir A. Iedere geestelijk gezonde persoon denkt dat toch? Alleszeggend hoe deze importneger denkt over de justitie in het land waar hij gastvrijheid geniet. Henri, ga gauw terug naar je eigen land. |
![]() |
#11 |
|
![]() el misti schreef: > "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > : > : > : R.Wereldsman schreef: > : > : > Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat > : > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het > : > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen > : > van het justitieel apparaat. > : > : Jij vindt het in elkaar slaan van een persfotograaf geen agressief gedrag??? > > Nou, zonder het voor die Samir op te willen nemen, kan ik me goed voorstellen dat er wel > eens van die muskieten gemept worden. Onzin, die fotograaf gedroeg zich niet als een paparazzi zoals duidelijk op de video te zien was. Die cultuurverrijker ging op de fotograaf af, niet omgekeerd. |
![]() |
#12 |
|
![]() >
> R.Wereldsman schreef: > >> Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat >> Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het >> spookt in de racistische koppen van bepaalde personen >> van het justitieel apparaat. > > Jij vindt het in elkaar slaan van een persfotograaf geen agressief gedrag??? (nee, die was blank - dus in zijn visie per definitie een racist) |
![]() |
#13 |
|
![]() "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... : : : R.Wereldsman schreef: : : > Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat : > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het : > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen : > van het justitieel apparaat. : : Jij vindt het in elkaar slaan van een persfotograaf geen agressief gedrag??? Nou, zonder het voor die Samir op te willen nemen, kan ik me goed voorstellen dat er wel eens van die muskieten gemept worden. |
![]() |
#14 |
|
![]() el misti schreef: > "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > : > : > : el misti schreef: > : > : > "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > : > : > : > : > : > : R.Wereldsman schreef: > : > : > : > : > Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat > : > : > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het > : > : > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen > : > : > van het justitieel apparaat. > : > : > : > : Jij vindt het in elkaar slaan van een persfotograaf geen agressief gedrag??? > : > > : > Nou, zonder het voor die Samir op te willen nemen, kan ik me goed voorstellen dat er > wel > : > eens van die muskieten gemept worden. > : > : Onzin, die fotograaf gedroeg zich niet als een paparazzi zoals duidelijk op de video te > zien > : was. Die cultuurverrijker ging op de fotograaf af, niet omgekeerd. > > Ik had het over jouw opmerking, puur over jouw opmerking. En buiten dat: een foto van > Samir A. heeft natuurlijk geen enkele nieuwswaarde, dus zo'n fotograaf zit wmb zelfs in > dat geval gewoon fout met zijn opdringerigheid. > > By the way: leg me eens uit in welk opzicht volgens jou Samir A. onze cultuur verrijkt? Dat moet je maar eens aan de Linksen vragen die altijd beweren dat allochtonen cultuurverrijkers zijn. |
![]() |
#15 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. | | "bausie." <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected]... | > R.Wereldsman schreef: | >> Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat | >> Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het | >> spookt in de racistische koppen van bepaalde personen | >> van het justitieel apparaat. | >> | >> Zij voelen zich voor aap gezet door Samir A die al 3 | >> keer vrijgesproken is door de rechter aangezien | >> politie en justitie geen bewijzen konden overleggen | >> van hetgeen zij Samir A hadden beschuldigd. | >> | >> | > Die gasmaskers zeggen toch wel meer dan genoeg hé! | > Nu alleen nog het gas zien te vinden. | | Ach, als de politie zich zo misdraagt mag je toch veronderstellen | dat zij de gasmaskers zelf hebben meegenomen in het huis | van Samir A. Iedere geestelijk gezonde persoon denkt dat toch? Natuuuuuuuuuuuuurlijk joh... | Maar wat moeten de gasmaskers en bivakmutsen | voor betekenis hebben? | Wilde Samir A zich beschermen tegen een | gasaanval van de politie. | Als ik Samir A was zou ik van zulke idioten alles verwachten. | Ik denk dat als ik Samir A was ik meer voorzorgsmaatregelen | zou treffen. Hilarisch... en dat op je vijftiende verjaardag Whoehahaha... |
![]() |
#16 |
|
![]() "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... : : : el misti schreef: : : > "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... : > : : > : : > : R.Wereldsman schreef: : > : : > : > Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat : > : > Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het : > : > spookt in de racistische koppen van bepaalde personen : > : > van het justitieel apparaat. : > : : > : Jij vindt het in elkaar slaan van een persfotograaf geen agressief gedrag??? : > : > Nou, zonder het voor die Samir op te willen nemen, kan ik me goed voorstellen dat er wel : > eens van die muskieten gemept worden. : : Onzin, die fotograaf gedroeg zich niet als een paparazzi zoals duidelijk op de video te zien : was. Die cultuurverrijker ging op de fotograaf af, niet omgekeerd. Ik had het over jouw opmerking, puur over jouw opmerking. En buiten dat: een foto van Samir A. heeft natuurlijk geen enkele nieuwswaarde, dus zo'n fotograaf zit wmb zelfs in dat geval gewoon fout met zijn opdringerigheid. By the way: leg me eens uit in welk opzicht volgens jou Samir A. onze cultuur verrijkt? |
![]() |
#17 |
|
![]() On Sun, 16 Oct 2005 12:02:37 +0200, "R.Wereldsman"
<[email protected]> wrote: >> R.Wereldsman schreef: >>> Het lijkt erop alsof de politie boos en agressief wordt omdat >>> Samir A maar geen agressief gedrag vertoont zoals het >>> spookt in de racistische koppen van bepaalde personen >>> van het justitieel apparaat. >>> >>> Zij voelen zich voor aap gezet door Samir A die al 3 >>> keer vrijgesproken is door de rechter aangezien >>> politie en justitie geen bewijzen konden overleggen >>> van hetgeen zij Samir A hadden beschuldigd. >>> >>> >> Die gasmaskers zeggen toch wel meer dan genoeg hé! >> Nu alleen nog het gas zien te vinden. > >Ach, als de politie zich zo misdraagt mag je toch veronderstellen >dat zij de gasmaskers zelf hebben meegenomen in het huis >van Samir A. Iedere geestelijk gezonde persoon denkt dat toch? Waarom denk ik toch dat jij de Hofstadgroep een warm hart toedraagt? Mensen als jij, de goedpraters, zouden veel nadrukkelijker in de gaten gehouden moeten worden, mensen als jij zijn namelijk net zo'n groot gevaar als deze potentiele terroristen. >Maar wat moeten de gasmaskers en bivakmutsen >voor betekenis hebben? >Wilde Samir A zich beschermen tegen een >gasaanval van de politie. >Als ik Samir A was zou ik van zulke idioten alles verwachten. >Ik denk dat als ik Samir A was ik meer voorzorgsmaatregelen >zou treffen. Nederland zou veel meer voorzorgsmaatregelen tegen lieden als jij moeten nemen! Maarten, [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#18 |
|
![]() "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... : > By the way: leg me eens uit in welk opzicht volgens jou Samir A. onze cultuur verrijkt? : : Dat moet je maar eens aan de Linksen vragen die altijd beweren dat allochtonen : cultuurverrijkers zijn. Ik zie eigenlijk maar één iemand continu die bewering doen, en dat is Barokino, in nl.politiek. Nou, dan zul jij dus wel 'de Linksen' zijn, en dan is mijn vraag aan het juiste adres. |
![]() |
#19 |
|
![]() > De hele wereld volgt met Argusogen de klopjacht op onschuldige Moslims
> in Nederland,volhouden Samir (jij bent niet alleen) ?!?!? |
![]() |
#20 |
|
![]() De hele wereld volgt met Argusogen de klopjacht op onschuldige Moslims
in Nederland,volhouden Samir (jij bent niet alleen) |