![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Enschede heeft zijn plannen voor het oprichten van een relatiebureau voor werkloze vrouwen (waarvan gedacht werd ze zo aan een werkende partner en uit de uitkeringen te halen), moeten opdoeken onder de protesten van burgers die vreesden voor teveel vuurwerk.
Maar bij ons lijkt het neo-cons en de libertariërs misschien wel een goed idee. Tenslotte zijn hier nog niet veel werkloze alleenstaande vrouwen ontploft. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2005 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() In Amsterdam krijgen werkloze jongeren tot 27 jaar geen uitkeringen meer, maar een job.
Zou dat ook bij ons kunnen? Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2005 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|