![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Gezellig?
Armzalig? Triestig? Vroeg slapen? Veel tv? Veel politics.be? Mis je de vrouwen in luchtige zomerkleding? Graag u filosofische mening hoe u zich voelt nu het steeds vroeger donker wordt. ![]() Grellig.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezellig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Banneling
|
![]() Ik hou van koude dagen en lange nachten. Dat is ook typisch Germaans. Zit in het bloed.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Arcturus: Du Nordavind
Et blekt avdagsleite Famler hen, til nattvart himmel Vandring hjem, til nattsvart himmel Vandring hjem I eismal Under skumringens tidligste stjerne Tusm?rket dypner I det fjerne Du nordavind, jeg speider fjern og n?r Kommer du igjen fra de ?e land hvor ingen mann er? Tilsammen - vi to. over beksvart hav Enn om du aldri hit vil komme Jeg tilbyi deg mitt kj?lnende blod Evig vil min sjel skue mot nord Stundom mitt sinn skal reise Til tid tar slutt paa jord Hver en j?vel vill Som sank I vann f?r tid var til... Jeg drev forlatt og vandret vill Ennu har du ikke h?rt mitt hill I tomme natten skimjet jeg Et glimt av land, en evig ild English translation: You Notherwind A pale hour of the day Grope away, to the night-black sky Wandering home, to the night-black sky Wandering home alone Under evening's earliest star Twilight sinks in the distance You northern wind, I'm looking far and near Will you come again from the wasteland where there is no one? Together - we two over black pitch sea Even if you'll never come here I can give you my chilling blood Forever will my soul look at the north Often my soul shall journey Until time ends on earth As wild as a devil That sank in the water before time was I walked alone and wandered in the wilderness Still you didn't hear my call In the empty night I can see A glare in the land, an eternal fire (foto: hoge venen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Gezellig.
En wat nou ''zit in het bloed'', er zijn wel meer mensen die van koude dagen en lange nachten houden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() gewoonweg kut !
gelukkig zijn er nog de wiebelende vrouwenkonten in hotpants op de step in de fitnesslcub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Gezellig, we steken lekker de kaarsjes aan en drinken een glaasje rode wijn. En als het wat kouder wordt, kruipen we wat dichter bij elkaar onder ons Humo dekentje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel me steeds beter.
Zo geborgen in de duisternis.
![]() |
#9 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De winter is niet zo leuk. Je kan veel te weinig buiten.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Gezellig onder de wol met een goed boek en een lekkere single malt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Johan217 slaagt de nagel op de kop! Maar dan nog een open haard en een knappe deerne.
Winter is voor mij (zeker rond de maand december) het gezelligste seizoen. Onder het warme wol kruipen, open haard, stevig eten (met voorkeur van wild) en de typische gezelligheid (in de steden eerder hetze, alhoewel mijn winkels niet op de drukke winkelstraten liggen) van de feestdagen. Altijd aangenaam is om te weten dat bijvoorbeeld de boekenbeurs weer eens in aantocht is en enkele andere beurzen die ik wel eens graag zou willen bezoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hou helemaal niet van de winter en december vind ik nog het meest triest van al. Het lijkt wel alsof het helemaal niet meer licht wordt. Mijn verlangen naar de lente wordt dan ook sterker met de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Gezellig? NEEN
Armzalig? NEEN Triestig? JA Vroeg slapen? JA Veel tv? NEEN Veel politics.be? JA Mis je de vrouwen in luchtige zomerkleding? JAAAAAAAAAA |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Het mag van mij is -10 graden zijn. Ik wil sneeuw zien!
In België kennen we zomer niet,winter niet, ... Ik ga emigreren, dat weet ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() toen winter echt nog winter was
en koude en sneeuw ons pad nog kruisten nu herinner ik mij pas ik was een joch vol puisten hoe bomen onder hun winterkleed dansten door de gure wind en ik vanachter het raam toekeek gekoesterd door de warmte van de stoof,goedgezind ach zoete tijden ver vervlogen ik was jong, 30 kilo nat gewogen De charme is nu weg, ze verdween ik voel me oud en heel alleen Bittersweet
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 24 oktober 2005 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoge venen, februari 2005: ![]() ![]() ![]() ![]() en das maar goed 'n uurtje rijden vanuit limburg. |
|
![]() |
![]() |