![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Op 26 november is er een open deurdag van de UEA (Wereldesperantoorganisatie) in het hoofdkartier in Rotterdam..
enkele forummers die wat interesse hebben voor Espeeranto beozken deze manifestatie.. Dit is echter geenszins een dagvullende bezigheid en daarom dacht ik zo dat het een unieke kans is om de Nederlandse vrienden forummers eens persoonlijk te leren kennen .. We kunnen een bepaald uur afsprekenen op : UEA - Centra Oficejo Nieuwe Binnenweg 176 Rotterdam om ons daarna aan een studie van de Nederlandse Horeca te wijden. Voor mensen die interesse hebben om gezamelijk met Europa-bus & of trein te reizen kan ik iets organizeren (heb geen flauw idee van hoeveel personen er een groepstarief interessant zou zijn - zo veel mensen verwacht ik nu ook weer niet).
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() JUBILEO DE LA CENTRA OFICEJO KIEL TEMO EN LA MALFERMA TAGO
Antaux 50 jaroj, en novembro 1955, la Centra Oficejo de UEA translokigxis el la apud-Londona vilagxo Heronsgate al la havenmetropolo Roterdamo. Tiun datrevenon atentos la venonta Malferma Tago de la CO, kiu okazos sabaton, la 26-an de novembro. Historiisto Ziko Sikosek prilumos tiam en sia prelego la historion de la cxefaj sidejoj de la monda organizajxo ekde Gxenevo gxis Roterdamo. Li ankaux intervjuos iamajn oficistojn, interalie John Rapley, kiu estis la lasta direktoro en la oficejo en Heronsgate, kaj Victor Sadler, kiu dum du jardekoj laboris en la Roterdama oficejo. Apud historiaj trarigardoj oni ankaux ne forgesos la aktualajn taskojn kaj defiojn de la Asocio, pri kiuj parolos prezidanto Renato Corsetti. Kiel tradicie, la vizitantoj povos profiti de rabatoj en la libroservo kaj gajni esperantajxojn en senpaga loterio. Kafo kaj teo, ankaux senpagaj, estos varmaj la tutan tagon. La Malferma Tago dauxros de la 10-a gxis la 17-a horo.