![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Althans in Nederland...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Weet U hoe men de syndicale bijdrage noemt? [SIZE=4]Zak[/SIZE]geld! Gnnnffff ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 27 oktober 2005 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En pietje was er mee weg.
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" Laatst gewijzigd door Friedman : 27 oktober 2005 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nogal logisch: voor alles boven de 20000 euro betaal je 60% belasting en bijdragen. Anderzijds heb je in een onderneming altijd vers geld nodig. Het is dus beter dat geld erin te laten zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Onroerende voorheffing = belasting op onroerend goed (grondbelasting) U heeft het over de bedrijfsvoorheffing denk ik...
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En dan is men verwonderd dat de zelfstandigen een beetje proberen te sjoemelen? Ik begrijp dat als je ziet wat men met dat belastingsgeld verwezenlijkt... Pensioenen van 9.000 Euro per maand betalen aan 50-jarige Eu-ambtenaren, 600.000 nietsnutten de bek open houden.... maar de zelfstandige moet na 47 jaar werken en tewerkstellen maar zien rond te komen met een pensioentje van 842 Euro per maand voor 2 personen! Overbelasting doodt de belasting! En zoals je ziet verdienen de meeste ondernemers ook geen miljoenen, ze hebben meestal iets meer, maar ze dragen ook de risico's en de verantwoordelijkheden. We moeten de lasten op arbeid verschuiven naar de consumptiebelasting!
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila zo is dat.
Beetje zelfstandige die de les geleerd heeft werkt niet te zot veel meer. t' is toch om af te geven!