![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Youtuber ontdekt verlaten Eurostar in bos nabij Belgische grens
Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die trein "er vergeten was" en daardoor men miljoenen euros schade oploopt, is het wel een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat die gewoo geparkeerd was omdat iemand van de leiding dat een goed idee vond.
En dan "vergeten". Misschien omdat de opdrachtgever van dat parkeren gepensioeneerd/gepromoveerd/overleden is. Misschien gewoon belastingstechnisch. Misschien door een stommiteit. Zelfs misschien doordat de papieren in het verkeerde bakje lagen. Dat ze er nu "een afbraak" van maken, is gezichtsverlies vermijden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 maart 2018 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() wie nog nooit een trein is verloren werpe de eerste steen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Op termijn ging die daar wel afgebroken geraken vermoed ik. Dus tijdelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we daar geen opvangplaats voor illegalen van maken? Toch beter als een tentje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als hij vol is, sturen we hem naar de UK. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vinden we nog allemaal in het bos?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze willen toch allemaal per sé naar de UK. Waarom ze dan nog eerst eens terug naar Turkije sturen ?
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met de Engelsen hebben we toch veel meer ambras, denk toch aan de voetbalfans die eens in een paar jaar naar het buitenland komen om te supporteren.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 12 maart 2018 om 17:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is alleszins goedkoper om hem daar in een bos te zetten, dan in een parkeertoren in een centrum.
Die eurostars zijn (voor zover ik me niet vergis van treinstel of van benaming) oude bakken met weinig confort.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zen allen onderweg naar morgen dan denkt u, mocht de trein startklaar zijn?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |