![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat zou waarschijnlijk de gepaste titel zijn in het totalitaire multikul-regime; ik noem het echter "volksvreemde plaatsverspilling bewijst eens te meer dat Dietsland blank hoort te zijn".
Oordeel zelf. Het filmpje opent automatisch in Windows Media Player.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mooi vb waar heel veel mensen dagdagelijks mee geconfronteerd worden. Zulke mensen moet 1 2 3 het land uitgezet worden op dezelfde manier als zijzelf te werk gaan. Zonder rescpect en met zoveel mogelijk aggressie als het maar kan. ZONDER PARDON!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Conclusie, racisme is eng en moet besterden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, zonder deze videobeelden had die arme onderdrukte leerling nooit zijn gelijk kunnen halen he.
Helaas dat zulke beelden niet acceptabel zijn in de rechtszaal. Inbreuk op de privacy onder andere.
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() rechtszaal , het land uitzetten ? waarom in godsnaam ?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lyot, ik meen te zien dat die jonge kerel handtastelijk werd, aggresief etc. Kan je perfect een aanklacht tegen indienen. Zeker als de getuigen mee willen werken. Want helaas, zonder getuigen is het weer klassement vertical. En met wat pech een aanklacht wegens racisme ten opzicht van de leraar.
De camerabeelden zijn niet bruikbaar in een rechtszaal.
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Nou, schoon filmpje.
Het lef alleen al om een leraar vast te pakken. Wat wil die jonge kerel eigenlijk met zijn haantjesgedrag. Koren op de molen van het VB, maar geen allochtoon die dat zien wil. Wie een put graaft voor een ander.............
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Wat mij ook opvalt zijn de stille getuigen. Als die beelden bewijsmateriaal zouden zijn, dan ook daarvoor.
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 27 januari 2005 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() slikken en zwijgen en nog goedkeuren ook??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
P.S:Het bewijst ook hoe laf de andere leerlingen zijn , hoe ze toekijken naar hun leerkracht een niemand durft de kop opsteken tegen die joch !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 28 januari 2005 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een echt mooi 'stereotyp ?' voorbeeld van de prachtige verrijking die de multikul voor onze maatschappij is.
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. Laatst gewijzigd door MaaslandLuc : 28 januari 2005 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen immigratieprobleem. In moskeeën worden alleen lieve liedjes gezongen over vrede en verdraagzaamheid. Terroristen zijn geen echte islamieten. De islam is immers een vredelievende godsdienst. Immigranten zijn niet crimineler dan Vlamingen. Het rapport Van San en de criminaliteitscijfers van de politie zijn gewoon fout. De immigratie kost ons niets, ze brengt de maatschappij alleen geld op. Studies hierover moeten niet gebeuren, het is gewoon zo. Dat veel vreemdelingen zonder werk zitten is de schuld van de Vlamingen. De vreemdelingen gaan later trouwens onze pensioenen betalen. De multiculturele samenleving is enorm verrijkend. Alle mensen in de migrantenwijken zijn hiervan overtuigd. Wie dat niet vindt is verzuurd, een zageman en een racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Even het verhaal bij het filmpje aanvullen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Griffin : 28 januari 2005 om 15:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Het laat mij ijskoud of die leerling vreemd is of niet en bijgevolg maakt't niet uit.
Ik vind het goed dat jongeren zich niet meer laten doen door gezaghebbers. Dat die anderen niks deden, was wss uit fascinatie, niet uit angst. Die vonden het gewoon plezant. Laatst gewijzigd door Bhairav : 28 januari 2005 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik heb IDD mijn middelbaar niet afgemaakt.
Ik vind dat ook niks om over te schamen, dus doe uw best maar met dit als tegenargument voor weet-ik-veel-wat te gebruiken. @illwill: Wat doet een hip hop-fan met rechts gedachtengoed? Kom nu niet af met argumenten van "ge moet eens weten hoeveel rocksterren op Bush stemmen" |
![]() |
![]() |