![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ahlala soms heb ik het gevoel hier nooit weg te zullen geraken.... 4ever stuck in this shithole (nou ja a bit exaggerating want zo slecht is het nu ook weer niet)... ahlala had ik maar somdebody interesting die me hier weg zou halen (alleen is zo moeilijk ook al lukt het wel), perhaps i should enroll in a mail order bride site or something, *sigh*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() when i was young i thought i'd be traveling the world, meet interesting people, earn a lot of money (yes) and lead a succesful and cosmopolite life in general.... but things went different and now i'm far away from my childhood expectations, yes far away and stuck in a small provincial flemish place..... i feel so bad........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yes i failed big time
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een Tom die burgemeester gaat worden die terug zonder lief zit
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o_0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen eerst nog de vrouw van Tom trotseren. Waarmee ik niet gezegd heb, dat ik in de kansen van Tom om burgemeester te worden geloof.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 april 2018 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In't Merksemse slijk blijft eenieder vast zitten.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er eigenlijk in Merksem zoal te zien?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een nieuwe kut-rijschool misschien?
+ dit ook: ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 9 april 2018 om 02:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op zich niet veel interessants, zoals de rest vd rand rond a'pen feitelijk, anyway tijd dat ik m'n biezen pak, ik die me als bobo zag ben idd laag gevallen, mij zo laten doen en wegkwijnen in la flandre provinciale....
maar goed, er zijn ook voordelen: zoals tanger markt bijna om de hoek met goedkope rijst, groentjes en ander lekkers :s |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, dat fort. Wist niet dat het in Merksem stond.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()