![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom praten boomers (mensen geboren tussen 1941 en 1956) zo vaak over pis en kak? Soms zie je ze op terras, tearoom of op café aan een tafeltje zitten in de buurt en praten ze zo luid en openlijk over hun eigen ontlasting dat ge kokhalzend naar uw drankje of hapje moet kijken.
Walgelijk gewoon. Stop ermee. Bedankt.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog niet meegemaakt,
maar ze zullen nooit hun anale / fecale fase ontgroeid zijn zeker ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geboren met een pamper en sterven met een pamper. Die geboren tussen 41 en 56 zijn aan de pamper toe. Die ruiken ook al wat naar pis, kak en ontbinding.
Die bespreken dan onder elkaar wat de viscositeit is. Of ze moeten duwen of dat ze verstopt zitten. Of ze spetterpoep hebben of niet. Hoe lang ze moeten wachten voor het kraantje wil openen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 26 december 2023 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan mij dat toch niet voorstellen dat ik de samenstelling van mijn afvalproducten openlijk ga bespreken op cafe, zelf niet als ik vol alcool zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans redelijk veel oudere buren hier en ook oudere kennissen. Ook in het rusthuisflatje waar mijn moeder verblijft heb in haar buren ( die ik al jarenlang ken) daar nog nooit over spreken. Wèl veel geroddel daar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och god was dat Eufrazie ? ik dacht dat dat Germaine was van 2 kamers verder ? Nee die heeft dan weer de race kak,... Allee ja een korte impressie van de sfeer in huize avondgloed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gehoord dat ze bezig zijn met een nieuwe reeks Benidorm Basterds.
Zou wel leuk zijn om zo een paar "jongeren" te zien overgeven van alleen maar het horen van een paar oude amateur-acteurs die praten over kak en pis.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Nee hoor, eerder van: " Hebde gezien wat Germaineke gisteren droeg? Die pullover met strepen die ze al minstens 5 jaar draagt.....pertang heeft ze 5j geleden haar huis verkocht voor 400K. 't Is nu ni da Germaineke geen geld heeft om ne nieuwe pull te kopen he!. Daarbij: ze heeft meer dan 25j dat kruidenierswinkelke gehad. Ge weet wel, in de Kerkstraat. En volk dat daar kwam! Germaineke heeft in dienen tijd goed geboerd maar nekeer ne nieuwe pull of ne nieuwe jas kopen.....ho maar! Ik heb ook al gemerkt dat ze al 3 winters dezelfde bottinekes draagt. Watte? Gij hebt da nog ni opgemerkt?? Awel, kijkt maar eens goed wanneer ze deze namiddag naar bloemschikken komt. 3 Jaar met diezelfde botinnekes! Mocht ze nu een sukkeles zijn; ik zou het nog begrijpen. Germaineke is wel al 89 jaar en die dikke spaarboek die ze heeft, awel dat zal naar Betty gaan he, haar dochter. Maar een paar nieuwe botinnekes kopen? Erg vind ik da! Allee, ik heb in de folder van den Aldi van deze week schoon botinnekes zien staan. Voor maar 49 euro! Dat is nu toch ni ZO duur he, vooral als ge zoals Germaineke uw huis verkocht hebt. MIJN dochter, ge weet wel: ons Francinneke, die dat hier elke zondag komt....awel die heeft voor mij nieuwe sloefen gekocht. Ook in den Aldi! En weete wa? Voor slechts 12,5 euro! Jaja, 12,5 euro! En ik kan u zeggen: het zijn warme! Helemaal gefoureerd vanbinnen. Voor dieje prijs kunt ge toch ni sukkelen zeker. Enfin; ik ben heel content van mijn nieuwe sloefen. En nu ik erover nadenk: ik heb gezien dat Germaineke in haar flat ook al jaren dezelfde sloefen draagt. Hoe ik dat weet? Awel, ik ben gisteren in de namiddag bij haar langsgegaan. Er was toch niks op TV en ik dacht: Ik ga Germaineke nekeer bezoeken. Awel, toen heb ik dat gezien he. Van die versleten sloefen. Volgens mij heeft ze die ook al minstens 5 jaar. ERG, vooral met zoveel geld op de bank"! Voila, dat zijn de "dagelijkse" gesprekken van de flatbewoners maar over pis en kak heb ik echt nog nooit iets gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, dan loopt het de spuigaten uit, daar hoefde nie meer over te praten.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Waarom verleent u de mensen, die tussen 1941 en 1956 geboren werden, deze storende benaming? Waarom praat u zo vaak over uw achterwerk? Dit is inderdaad walgelijk. Hou ermee op! Bedankt. Trouwens, het woord "stoppen" in de betekenis van "ophouden" is vanuit het Engels ontleend (to stop). Dit hoort niet in het Nederlands. Hooggeleerde lieden gebruiken het woord "stoppen", in Nederlandstalig taalgebruik welteverstaan, enkel in de inheemse betekenis (bv. dichtmaken, insteken).
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
**spuug**
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Bent u een tweevoudige aanmeldnaam van het IJsboertje? Met ontlasting toewensende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=KJTQ...=arditichannel
"Profound truths" Waarom, edge lord? ![]() Daar kak ik nog eens goed van. Toiletmuziek... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vermindert het risico al met 1/3 en geef toe: wat is er in godsnaam in een tearoom te beleven?
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kakistokratie heeft hier een andere betekenis en heeft niets met uitwerpselen te maken.
Lees het boekje zou ik zeggen, ge gaat er nog iets van opsteken. Mooie zinsconstructies en vocabularium . En het is nog behoorlijk humoristisch ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit ik hier voortdurend te zemelen over “pis & kak” ?
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je hebt ook mensen die het steeds over het kakske van hun hond hebben dat ze hebben moeten opkuisen, onder het eten.
|
![]() |
![]() |