![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanhoudingen voor illegale slacht
KERKRADE - In kassen in de regio Den Haag zijn tien mensen aangehouden omdat ze illegaal schapen aan het slachten waren ter gelegenheid van het islamitische offerfeest. De arrestaties werden verricht door de Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van LNV die de afgelopen dagen over het hele land gerichte controles deed. De AID maakte dat woensdag bekend. In Overijssel en Noord-Brabant deelde de organisatie diverse bekeuringen uit aan mensen die de slachtregels overtraden. Rituele slachtingen mogen alleen plaatsvinden in slachthuizen die door het departement zijn aangewezen Bron: De telegraaf.
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 januari 2006 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hebt gij daar last van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Heb gij daar last van dat hij daar eventueel last van heeft?
Maar verder snap ik ook niet waar duveltje heen wil met dit topic; het zijn gewoon een paar mensen die wat geld uit wilden besparen door niet in een slachthuis te gaan zitten. Het is illegaal natuurlijk en het moet bestraft worden, maar waar we nou over moeten gaan discussiëren hier?
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de discussie is er zeker ook in Nederland. Moslims denken dikwijls dat zij boven de wet staan, maar dat is dan ook een mondiaal probleem
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 januari 2006 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar nu snap ik wel weer waar je heen wil; Het zijn Moslims die de wet hebben overtreden, dus er is wat mis met de Moslims in het algemeen. Dank u voor deze heerlijke logica.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel als ikik te midden op straat mijnen hond een corrigerend kletske geef heb ik kans dat een of andere linkse minnukel direct de dierenbescherming of de flikken belt. Als ne moslim een schaap levend de keel over snijd, dan zijn die mensen gewoon wat geld aan het uitsparen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan? Ik denk toch ook dat ik boven de wet sta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En over dat illegale uitsparen, hoe wou je het anders omschrijven?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was maar bij wijze van spreken, mijnen hond luisterd heel goe, dus ik weet inderdaad, wel wat wel helpt, Het heeft alles te maken met een consequente en autoritaire houding, ook de manier van corigeren enz... is belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Gij?GIJ zijt een clown.De hofnar, die mag zeggen wat hij wil, niemand neemt het hem kwalijk.Dat is een speciaal statuut dat geen enkele moslim u echter benijden zal, want dat zijn allemaal van die humorloze stoeffers die heel serieus willen genomen worden8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |