![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel voor een subforum aan dit onderwerp te wijden, waarvan de draden zowat per provincie (Wallonië, Brussel..) geordend blijven. dit geeft heel wat forummers de gelegenheid ons berichten met zeer locale smaak te zenden, zodat wij de polsslag van de natie zeer nauwkeurig kunnen volgen.
Diegenen die op dit thema ingaan en eveneens posts die aan dit onderwerp verwant zijn willen aanmaken vraag ik om de techneuten van het forum niet in nauwe schoentjes te brengen het onderwerp in te leiden als volgt Gemeentek. OVl/Deinze// O, doe specifieke draad kan dan iedereeen die belangwekkende zaken over Deinze kwijt wil een boompje met vriend en vijand opzetten (waarbij we vanzelfsprekend hopen dat de top- en underdogkandidaten van de diverse lijstjes zelf hun zegje komen doen. Levende democratie in actie als het ware... Zelf bang ik nu aan met : Gemeentek.3/Antwerpen district Deurne (De bedoeling is dus dat onze techneuten indien het idee aanslaat alle begonnen posts gemakkelijk kunnen verplaatsen naar een subforum gemeenteraadsverkiezingen / of indien niet dat diegenen die in deze themata interesse hebben ze gemakkelijk op "Binnenlandse zaken kunnen opsporen).