![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet dat Unizo en Voka specifieke maatregelen hebben voor allochtone ondernemers ( http://www.startersservice.be/allochtoon/ ). vooral in de steden is dit een element van zelfstandigheid en integratie denk ik. beter dit dan in de sociale zekerheid terechtkomen...
weet iemand soms in welke steden specifieke projecten van startersadvies of begeleiding reeds bestaan? (graag serieuze reacties ...) andere meningen over nachtwinkels, belwinkels, kebabzaken maar ook 'normale' zelfstandige zaken van allochtonen int stad ...?
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk wel dat er bv; in Antwerpen steun bestaat voor beenhouwers, bakkers,gewone superettes enz..
Toeval of niet een marokkaanse bakker zat op de Herentalse Baan kort na zijn opening met een ferm gebarsten ruit. Alles is nu echter ok, ik verkies nog altijd de turkse bakker er schuin tegenover. Een aanrader : middelandse zeevissen bij de marokkaan op de vogelmarkt, vooral voor de bbq in de zomer ! |
![]() |
![]() |