![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als kind kon ik dat dus niet zien liggen of ik moest HET doen... Ook al kreeg ik te horen dat die nog nodig was, ik kon het niet laten, een kleintje maar, of twee of drie. Niemand zou het merken.
Indien je dat ook had, leef je dan nu gewoon uit : http://uk.download.yahoo.com/ne/fu/a...bubblewrap.swf |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben al direct overgeschakeld op "manic mode". Zegt dat genoeg?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() das stom. nothing like the real thing!
oh sorry, niets zoals het echte ding. ik zou de gedragscode niet willen overtreden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor... ik ben het totaal met je eens. Het is echt niet als het penetreren van je nagel doorheen dat plastieken bubbeltje, maar ik bied het aan als methadon soms wordt toegediend aan hard drugs verslaafden. Het is niet hetzelfde, maar het kan het gemis verzachten en terug een tevreden gezicht toveren op de facade van de verslaafde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n tijdverdrijf was nodig! 8)
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() gewoon nijpen joh! en nog beter is dat blaadje uitwringen gelijk een schotelvod. woehoe, gelijk de bloemekee van 't vuurwerk! ![]() maar euhm, ze moeten die dingen dringend weer meer gebruiken. bij de laatste dingen die ik gekocht heb zat er niks bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 22 januari 2006 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() en dit is een van de meest verslavende games ooit ..
enkel op eigen risico beginnen te spelen!!! het IS verslavend!! http://www.popcap.com/gamepopup.php?theGame=rocketmania Laatst gewijzigd door Shizie : 22 januari 2006 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() lucky you
![]() als er erop klikt heb je een DOWNLOAD button rechts boven ![]() download het maar.. :d |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sukkel! Looser! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() met het plat van je duim tot je vreest dat hij gaat overslaan of breken of tot je kramp krijgt, zo hoort het
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herlees het eens... ik had het over plastieken blaasjes.
8) weet niet waar jij het over wil hebben... misschien wil ik het niet weten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() en manic mode is zoiets als het uitwringen van een dweil met zo'n plastiek grrr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het paradijs gevonden op het werk. Daar krijgen we van die enorme bubbelblokken als inpakmateriaal voor machineonderdelen. Sommigen zelfs ter grote van een volwassen hoofdkussen.
Die echt grote zeggen echt BANG, maar daar moet ik wel op springen. Maar ja, ik kan het dus ook niet zien liggen. |
![]() |
![]() |