![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Pour juger le mahométisme, il suffit de voir les effets terribles qu'il a produits partout où il a dominé. La corruption des deux sexes, l'avilissement et la captivité des femmes, la nécessité de les renfermer et de les faire garder par des eunuques, la multiplication de l'esclavage, une ignorance universelle et incurable, le despotisme des souverains, l'asservissement des peuples, la dépopulation des plus belles contrées de l'univers, la haine mutuelle et l'anthipathie des nations ; tels sont ses fruits. Tous peuvent se rattacher aux deux grandes plaies qui le rongent : la polygamie et le dogme de la prédestination absolue. Par la polygamie, la femme est dégradée, le sexe faible asservi au sexe fort, et la famille, cette école suprême de la moralité humaine, n'existe plus. Par la prédestination absolue, l'homme, privé de toute liberté, n'est plus que le jouet d'un destin rigide. Tout est écrit : l'homme n'a plus qu'a s'abandonner �* l'immobilité et �* l'inertie. Ainsi, sous l'empire de cette croyance funeste, les musulmans sont devenus incapables de toute prévoyance, de toute activité et de tout progrès, ils s'inclinent sous le fatalisme qui l'écrase. S'ils sortent de leur léthargie, c'est lorsque la voix du fanatisme les appelle �* la guerre sainte et �* l'extermination des infidèles.
DICTIONNAIRE FRANCAIS ILLUSTRÉ ET ENCYCLOPÉDIE UNIVERSELLE G-Z, B.-Dupiney de Vorepierre, 1864. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mocht je dit in het Vlaams posten zou ik de moeite doen om het te lezen.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() PS : Rodenbach schreef de Blauwvoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() In het 'Vlaams' :
Om te oordelen over de islam volstaat het om de verschrikkelijke gevolgen te bekijken die zij, overal waar zij gedomineerd heeft, heeft veroorzaakt. De bederving van de twee geslachten, de vernederingen en het gevangenschap van vrouwen, de noodzaak om hen op te sluiten en hen te bewaken door eunuchen, de toename van de slavernij, een algemene en ongeneeslijke onwetendheid, de aleenheerschappij van vorsten, de onderwerping van volken, de ontvolking van de mooiste gebieden ter wereld, de wederzijdse haat en de afkeer van naties ; dat is haar vrucht. Alles kan men in verband brengen met de twee grote plagen die haar aantasten : de polygamie en het dogma van de absolute voorbeschikking. Door de polygamie wordt de vrouw gedegradeerd, het zwakke geslacht wordt onderworpen aan het sterke geslacht, en de familie, de belangrijkste school voor de menselijke moraliteit, bestaat niet meer. Door de absolute voorbeschikking is de mens, ontzegd van alle vrijheid, niet meer dan een speeltje van het lot. Alles werd geschreven : de mens kan niet anders dan zich overleveren aan onbeweeglijkheid en willoosheid. Zo, onder de heerschappij van dit noodlottige geloof, zijn de moslims onbekwaam geworden van elke bedachtzaamheid , van elke werkzaamheid en van elke vooruitgang, zij buigen zich voor het fatalisme dat hen verpletterd. Als ze uit hun slaap ontwaken, is dat omdat de stem van het fanatisme hen roept voor de heilige oorlog en de uitroeiing van de ongelovigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bravo Eichmann,Met deze tekst heb U ons een bericht gebracht dat in ettelijke topic al eerder is besproken.
En wat door links beschreven word als larie apenkool, en absoluut te onderdrukken misleidingen . Bijgevolg als door rechts als absolute waarheid, en absolute waarheid word aangeprezen. Stel arrogante sukkels.
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Oeh, maar dit komt uit 1864?! --> Nogal out of date hé... geef toe!
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @ Mieke:
Voor sommige mensen blijft de tijd stil staan, naar 't schijnt moet je dat respecteren.... ![]()
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het dat wat u wil zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=6]Enne,[/size] die massavernietigingswapens van Irak, waar een ganse oorlog om begonnen is, heeft iemand die al teruggevonden? De Bushadministratie heeft al wel twee grove leugens moeten toegeven: de zgn aankopen door Irak van radioactief materiaal voor kernbommen in Afrika en de vervalsing van de "bewijzen"betreffende de aankoop van aluminiumbuizen voor kerncentrales door Irak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moet je toch dringend eens een vacantie in bvb Turkije, Marokko of Tunesië boeken eens uit je ogen kijken daar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Wel interessant om Eichmann, Maddox en C° te leren kennen, voor zover dat nog nodig was...
Tiens, wordt Maddox niet juister mad ox geschreven? En is Eichmann al niet lang een rookpluimpje boven de Neguev?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosof, mijn Nickname komt eigenlijk van Slavetrooper Madox 01.
Een animefilm waarin perfect aangetoond word hoe een simpele persoon technologie kan misbruiken voor zijn eigen doeleinden.Zelfs per ongeluk. Later ben ik erachter gekomen dat Maddox een bekend opticien is, wegens zijn lang geleden baanbrekend werk op dubbel en multifocusglazen. Ook word deze blijkbaar toch meer gebruikte VS naam in films(de antagonist in Commando)of boeken( de zwarte VS president in War 2020) gebruikt. De reden waarom ik Maddox als nick gebruik en niet Madox, zoals het orgineel is,Mad-ox, zoals jouw weinig vernieuwend gebruik aantoond. Ik ben zeker niet gek, alleen een beetje recht door zee, en Babs kan aantonen dat er niet veel os aan mij is. Maar dit intermezzo daarbuiten gelaten.
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de woordspeling was te verleidelijk om ze niet tenminste ééns te gebruiken: 't is toch maar een pseudo en niet de naam waarmee je tegen wil en dank opgezadeld werd.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hecht evenveel belang aan mijn Pseudo als aan mijn door mijn ouders gegeven naam. Mario, en Maddox kunnen door elkaar gebruikt worden om me aan te spreken. Alhoewel ik voor kennissen Maddox prefereer en voor vrienden en hechte familieleden Mario aanhou.
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |