Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2003, 00:18   #1
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Oud 13 juli 2003, 00:20   #2
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2003, 00:27   #3
Ali
Schepen

Ali's schermafbeelding

Standaard

Nelson Mandela heeft hem deze week te kakken gezet door hem in Zuid Afrika niet te willen ontmoeten.
Oud 13 juli 2003, 12:00   #4
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2003, 12:06   #5
Tantist

Standaard

Kwestie dat we veel te weinig onze frustraties over Amerika uiten, straks kroppen we ze nog op...
Oud 13 juli 2003, 14:16   #6
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

weapons of mass destruction intikken in http://www.google.com, I'm feeling lucky aanklikken en je krijgt dit:
http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/
These Weapons of Mass Destruction cannot be displayed The weapons you are looking for are currently unavailable. The country might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your weapons inspectors mandate.

Please try the following:
 Click the http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...eaponsofmass21http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...aponsofmass-21Regime change button, or try again later.
 If you are George Bush and typed the country's name in the address bar, make sure that it is spelled correctly. (IRAQ).
 To check your weapons inspector settings, click the UN menu, and then click Weapons Inspector Options. On the Security Council tab, click Consensus. The settings should match those provided by your government or NATO.
 If the Security Council has enabled it, The United States of America can examine your country and automatically discover Weapons of Mass Destruction.
If you would like to use the CIA to try and discover them,
click http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...Detect weapons
 Some countries require 128 thousand troops to liberate them. Click the Panic menu and then click About US foreign policy to determine what regime they will install.
 If you are an Old European Country trying to protect your interests, make sure your options are left wide open as long as possible. Click the Tools menu, and then click on League of Nations. On the Advanced tab, scroll to the Head in the Sand section and check settings for your exports to Iraq.
 Click the http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...aponsofmass-21Bomb button if you are Donald Rumsfeld.

Cannot find weapons or CIA Error

Iraqi Explorer Find more on Weapons of Mass Destruction.
These Weapons of Mass Destruction cannot be displayed The weapons you are looking for are currently unavailable. The country might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your weapons inspectors mandate. Please try the following:
 Click the http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...aponsofmass-21http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...aponsofmass-21Regime change button, or try again later.
 If you are George Bush and typed the country's name in the address bar, make sure that it is spelled correctly. (IRAQ).
 To check your weapons inspector settings, click the UN menu, and then click Weapons Inspector Options. On the Security Council tab, click Consensus. The settings should match those provided by your government or NATO.
 If the Security Council has enabled it, The United States of America can examine your country and automatically discover Weapons of Mass Destruction.
If you would like to use the CIA to try and discover them,
click http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...aponsofmass-21Detect weapons
 Some countries require 128 thousand troops to liberate them. Click the Panic menu and then click About US foreign policy to determine what regime they will install.
 If you are an Old European Country trying to protect your interests, make sure your options are left wide open as long as possible. Click the Tools menu, and then click on League of Nations. On the Advanced tab, scroll to the Head in the Sand section and check settings for your exports to Iraq.
 Click the http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...nald Rumsfeld.
Cannot find weapons or CIA Error
Iraqi Explorer Find more on Weapons of Mass Destruction.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2003, 15:04   #7
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar weten de "New Conservatives" niet meer uit welk hout ze pijlen moeten maken :
nu willen ze weer dat de europese landen in hun besprekingen om tot een Europese Federatie te komen U.S. waarnemers uitnodigen.
In wezen zit er wel iets in dit idee indien het op een wederkerig principe zou gaan. U.S. vergaderingen toegankelijk maken voor Europese waarnemers, die bv. hun opinie over de doodstraf zouden kunnen ventileren.

Misschien ligt hier de toekomst voor een vreedzamere wereld - verdelen in grote blokken of federaties, die bij elkaar waarnemers kunnen afvaardigen.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2003, 16:45   #8
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Blijkbaar weten de "New Conservatives" niet meer uit welk hout ze pijlen moeten maken :
Aaaahhhh.... Dat is het verstandigste dat ik al gehoord heb van mensen die kritiek hebben op het beleid van Amerika. Niet Amerika, maar de neocons...

Het is leuk te weten dat er toch nog mensen zijn die het intellect hebben het juiste doelwit te kiezen.
Oud 15 juli 2003, 17:42   #9
Lorens
Schepen

Lorens's schermafbeelding

Standaard

Mmm de amerikaanse regering begint wel te slabakken, ze hebben dringed iets nodig, een groots gebeuren, om de aandacht van de media van irak weg te trekken... Maar wat? Iemand enig voorstel?
Lorens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2003, 17:43   #10
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

*KNIP* dobbel
Oud 15 juli 2003, 17:44   #11
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorens
Mmm de amerikaanse regering begint wel te slabakken, ze hebben dringed iets nodig, een groots gebeuren, om de aandacht van de media van irak weg te trekken... Maar wat? Iemand enig voorstel?
Monica Lewinsky vind Bush niet al te sexy. Misschien kunt gij u kandidaat stellen Lorens? De communisten zijn het ondertussen toch al gewoon.
Oud 15 juli 2003, 18:05   #12
Lorens
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Monica Lewinsky vind Bush niet al te sexy. Misschien kunt gij u kandidaat stellen Lorens? De communisten zijn het ondertussen toch al gewoon.
Hehe dat zou iets teveel van het goede zijn, ik zou er een hele harem op nahouden. Maar ja dat strookt niet met de repressie tegen de moslims
ze zouden mij te snel kunnen verdenken van verkeerde sympathieën.

Maar toch bedankt voor aan mij te denken! Zou jij dan niet voor mij stemmen?
Oud 15 juli 2003, 18:14   #13
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hehe dat zou iets teveel van het goede zijn, ik zou er een hele harem op nahouden. Maar ja dat strookt niet met de repressie tegen de moslims
ze zouden mij te snel kunnen verdenken van verkeerde sympathieën.

Maar toch bedankt voor aan mij te denken! Zou jij dan niet voor mij stemmen?
Mits enige kleine veranderingen aan uw ideologie kan dat wel.

Schakel over van plan naar vrije markt en centreer op werkgeversrechten in plaats van werknemersrechten en we zullen nog eens babbelen over mijn stemgedrag. De PVDA verandert genoeg van koers, dat moet mogelijk zijn. Stel het eens voor op uw volgende partijraad, ge kunt dan ineens Stalin veranderen met een andere grote held uit de SovjetUnie:
Oud 15 juli 2003, 18:28   #14
Lorens
Schepen

Standaard

Als ik veertig ben zal ik daarover nog eens nadenken
Aan de andere kant ben ik geen lid van de PVDA nog van eender ander ideologisch bekrompen extreem-linkse groepering in België, but nice try. En ik vraag me af of Amerika's democratie wel klaar staat voor een vierde partij :d
Oud 15 juli 2003, 18:54   #15
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik veertig ben zal ik daarover nog eens nadenken
Aan de andere kant ben ik geen lid van de PVDA nog van eender ander ideologisch bekrompen extreem-linkse groepering in België, but nice try. En ik vraag me af of Amerika's democratie wel klaar staat voor een vierde partij :d
Ja, dat zou veel te veel worden tov democratisch land Cuba.
Oud 15 juli 2003, 19:22   #16
Lorens
Schepen

Standaard

In Cuba is idd maar één partij, maar je moet nergens lid zijn van deze partij om verkozen te worden. En de kandidaten die wel lid zijn van de enige partij, worden niet door die partij als kandidaten aangesteld. Deze kleine nuances die nooit vermeld worden heeft tot gevolg dat Cuba als ondemocratisch wordt bestempeld. En zonder deze nuances zou dat inderdaad terecht zijn.
Oud 15 juli 2003, 20:45   #17
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Cuba is idd maar één partij, maar je moet nergens lid zijn van deze partij om verkozen te worden. En de kandidaten die wel lid zijn van de enige partij, worden niet door die partij als kandidaten aangesteld. Deze kleine nuances die nooit vermeld worden heeft tot gevolg dat Cuba als ondemocratisch wordt bestempeld. En zonder deze nuances zou dat inderdaad terecht zijn.
In de VS zijn er drie, maar je moet nergens lid zijn om verkozen te worden. Uw commentaar was onterecht.

Dus wat moet je weeral doen om in Cuba als el presidente verkozen te worden?
Oud 15 juli 2003, 20:54   #18
Lorens
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
In de VS zijn er drie, maar je moet nergens lid zijn om verkozen te worden. Uw commentaar was onterecht.

Dus wat moet je weeral doen om in Cuba als el presidente verkozen te worden?
Heb ik gezegd dat in de VS geen democratie is? Of dat verplichting lid te zijn van bepaalde partijen ondemocratisch is? Ik had het enkel over het Cubaanse kiessysteem.
Om in Cuba als regeringslid verkozen te worden moet je door een meerderheid van het democratisch verkozen parlement verkozen worden. Dat geldt ook voor Fidel. Er zijn in Cuba ook al veel referenda geweest waarvan de uitslag tegen de wil in van de regering was, maar die toch gerespecteerd werden. Als het er echt een dictatuur was,zouden ze dan referenda gaan organiseren, de stemming eerlijk laten verlopen en dan nog zich neerleggen bij het resultaat?
Oud 15 juli 2003, 21:08   #19
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik vraag me af of Amerika's democratie wel klaar staat voor een vierde partij :d
Citaat:
Heb ik gezegd dat in de VS geen democratie is?
Ja. 8)
Oud 15 juli 2003, 22:26   #20
Lorens
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
En ik vraag me af of Amerika's democratie wel klaar staat voor een vierde partij :d
Citaat:
Heb ik gezegd dat in de VS geen democratie is?
Ja. 8)
Ja? Wel dat verbaast me niet van mezelf

De hamvraag is natuurlijk: wat is 'democratie'? Nog zoiets om later nog eens over te filosoferen, maar vanavond niet meer.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be