![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Applaus voor mevrouw Shulamit Aloni. Maar laat jullie aub niet misleiden. In eerste instantie kunnen jullie denken dat ik hier zionistische propaganda verkoop. Want de zionistische staat laat haar burgers toe om kritiek te geven op de staat. Ik toon hier misschien ook aan dat niet alle joden blij zijn met de onderdrukking van de Palestijnen. Maar die joden, hebben in Israël niets te zeggen, tegen de regering althans. De zionisten staan dit toe, om te gebruiken tegen het Westen. Inderdaad, zulke mensen worden misbruikt door zionistische newspapers. Dit is ... ten top! Eigenlijk moet dit jullie niet verbazen. Als we weten dat er ook joden zijn die neo-nazi producten aan goyim verkopen. Of misbruik maken van de Holocaust, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() islamieten begrijpen maar 1 taal = de taal van geweld... AL DE REST beschouwen ze als zwakte..
Israel heeft niet veel keuze dus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je bent voor mij essentieel. Wil je dagelijks, als het kan op dezelfde tijdstip (dus na 00.00), een berichtje posten? Thanks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() de talrijke antijoden threads die je start, de ene dommer dan de andere zijn ook niet informatief
![]() geloof mij : joden zijn veel slimmer, meer ontwikkeld en minder religieus dan jullie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien, van mij mogen de joden zelfs katholiek zijn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Europa is quasi judenfrei
![]() ze organiseren geen manifestaties met "Europe is the cancer, islam is the answer" zever. Ze verkrachten en aanvallen niemand.. Enkel ouderwetse nazi's a la Guderian (ik mis hem btw) hebben iets tegen joden.. de nieuwe nazi's begrijpen heel goed dat de jodenproblematiek opgelost werd en het de beurt aan jullie is ![]() She is SOOO right! ![]() Laatst gewijzigd door Shizie : 5 februari 2006 om 02:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij ben jij zelf een antisemiet. Waarschinlijk omdat je vroeger véél problemen had met de joden in Rusland? Ik zeg maar iets, was de plaatselijke burgemeester een jood, en dan ook een zionistische? Mishandelde hij je? ![]() Ik vind het natuurlijk tof voor jou, dat jij je fobie wilt overwinnen, maar dat pakt niet (meer). Laatst gewijzigd door JusticeLover : 5 februari 2006 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen antisemiet omdat ik geen probleem heb met joden, en nooit gehad trouwens..
Ik heb een paar joden gekend in Rusland, die wonen nu allemaal in Israel. Ze waren normale mensen (tot je daar financieel iets mee had hehe).. Ik vraag me af hoe Belgie eruit zou zien moesten alle islamieten door joden worden vervangen.. Belgie zou economisch ZEKER sterker staan.. Er zou ook minder misdaad zijn en minder doppers... Joden zijn misschien leugenachtig maar ze zijn een blessing voor economie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Justice Lover, ik zou van Palestina een "beter Israël" maken bv; door als Palestijbse autoriteit Joodse Nederzettingen toe te laten. Ik zou onmiddelijk met Israël onderhandelingen beginnen om Palestina op te nemen in een Groot-Israël, waarbij alle burgers gelijke rechten en plichten zouden krijgen.
Deze staat bevolkt door Joden, Moslims en Christenen met Jerulzalem/El Quods als hoofdstad zou een lichtend voorbeeld voor de wereld zijn en aldus zou de nieuwe tempel gebouwd kunnen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom moeten ze nieuwe tempel bouwen??? Laatst gewijzigd door JusticeLover : 5 februari 2006 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pascal L. : 5 februari 2006 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Waarom steekt Israël Mesjidi-aksa niet in brand om een nieuwe tempel te bouwen? We zouden dat zeker en vast appreciëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() minder religieus? hihi wat een grap En verder, als die echt slimmer zouden zijn, geeft hun dat het recht om volksvreemd territorium toe te eigenen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Joden verlagen zich niet tot dat niveau van barbarisme, moslims blijkbaar wel; zie bvb. Taliban in Afghanistan die de eeuwenoude reuze Buddah beelden hebben opgeblazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Moslims en Joden zijn het méést gore vuil dat ooit op onze aarde rondliep en nog rondloopt. Besneden lullen, kaalgeschoren vrouwen met pruiken, geslachtsgeméénschap hebben door je lul door een laken te steken, als een halve gare met je réét op een tapijt néérknielen of met een halve pispot op je hoofd wat debiele Hebreeuwse teksten uit het hoofd leren aan 1 of ander bouwvallig muurtje. Gelukkig dat er zo nog iets bestaat als de Blanke Europeaan....8)
Laatst gewijzigd door Breydel : 5 februari 2006 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |