![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Misschien kunnen we ook wel die boycot kant opgaan.
![]() Geen appelsientjes van marocco meer voor mij, met al die zieke moslims. Straks doen ze er nog vergif als ze weten dat het richting europa gaat!!! Alle middelen zijn goed om je doel te bereiken, Zei geesteszieke Mo die net voor hij zelmoord wilde plegen een aartsengel zag ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 6 februari 2006 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In praktijk betekent dat: niet meer tanken, maar met de fiets gaan!
Welkom bij de groenen, Colargo! __________________________________ De gemiddelde moderne mens produceert in de eerste plaats vuilnis. De Openbaringen, 5020\ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook een beetje fit blijven tegen dat WOIII uitbreekt tegen het derde arabisch rijk ![]() Er zijn genoeg alternatieven, voeding, toerisme, zaken in belgenland,enz....... Laatst gewijzigd door colargo : 6 februari 2006 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
ik heb besloten om maasmechelen te boycotten. ik heb namelijk ooit een vriendje van daar gehad die nogal rot deed tegen mij toen we het uit maakten. nu ik erover nadenk, een ex van mij uit genk ook. misschien kan ik meteen heel de provincie limburg boycotten. vanaf nu dus alleen nog buitenlandse steenkool. ik heb dan ook meteen een paar zakken zuid-afrikaanse steenkool gekocht, blijkt een van mijn vrienden gehoord te hebben dat ze daar in limburg de mijnen gesloten hebben. mijn actie heeft dus al onmiddelijk vruchten afgeworpen! nu vraag ik me alleen af wat ik met twintig zakken steenkool uit zuid-afrika kan doen? ik heb momenteel geen eigen woning, laat staan een steenkoolkachel. ik wil ze graag van de hand doen en iedereen die wil mag ze gratis krijgen. voor de mensen hier die mij boycotten, eventueel wil ik het met een tussenpersoon regelen. assalaam alaikum redwasp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De eerste T-Shirts Met Mo z'n cartoonkop zijn in de maak
![]() Sell funny Mo objects and business is florishing ![]() Thanks Mo ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 7 februari 2006 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Dat doen we zo al. 8)
|
![]() |
![]() |