![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de Iraneze, bij monde van opperzot Ahmadinejad, is het niet de Islam-wereld maar wel de Westerse wereld die zich misdraagt. En hij sleurt er uiteraard de joden bij.
Geweldig, toch? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af hoe ver ze dit willen doorvoeren ? Europa was nog tegen de oorlog in Irak en hield zich over het algemeen meer op de vlakte, maar als er seffes een bom ontploft in centrum londen of parijs omwille van die spotprenten is het volgens mij prijs. West vs. East.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is dit niets anders dan een georchestreerde actie van Arabische elite om de aandacht van de bevolking af te leiden van hun eigen corruptie en wanbeleid. Denemarken is een gemakkelijk slachtoffer. Mocht men in de VS of VK zo'n cartoons publiceren dan was er nooit zo'n protest geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen maar Denemarken, maar ook Noorwegen, Frankrijk, Duitsland, ...... en zelfs de Europese Unie zelf waar de moslimse woede tegen is gericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij is er duidelijk veel frustratie aanwezig in de regio (om tal van verschillende redenen) die zich een uitweg zoekt. Terrorisme is daar het extreemste voorbeeld van maar dit soort betogingen/acties is daar wellicht een ander van. Uiteraard smijten ze daar hun eigen ruiten mee in want het is de EU die de lonen van de ambtenaren in Palestina uitkeert (en niet de geloofsgenoten in het midden-oosten want die hebben blijkbaar andere prioriteiten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat ik goed vind aan de VS is dat ze niet aan de grondbeginselen van een godsdient komen. Iets wat Europa nog moet leren.
Unity, Faith, Discipline----->Message of Mr. Jinnah Few individuals significantly alter the course of history. Fewer still modify the map of the world.Hardly anyone can be credited with creating a nation-state.MOHAMMED ALI JINNAH DID ALL THREE. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Iedereen zit te lachen met de boycot, maar de werkelijkheid is dat er effectief al jobs zijn gesneuveld in Denemarken en dat Denemarken na de boycot van Saoedie Arabie dagelijks miljoenen euro's misloopt aan inkomsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 6 februari 2006 om 21:20. |
|
![]() |