![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De driekwart zot Rudy Van Lierde, momenteel net als onze Roi de Laeken onderhouden op staatskosten, beweert een zoon te zijn van Leopold III.
Stel dat dit de waarheid is, en stel dat het bewezen kan worden, bijvoorbeeld met DNA, hoe zit het dan strikt juridisch? Moet den Beiren dan terug gewone Kroonprins worden en krijgen we dan koning Rudy? Maakt het juridisch uit of pretendent Rudy driekwart zot is? Weet iemand of zotte Rudy zelf kinderen heeft? Natuurlijk interesseren de antwoorden op deze vragen mij werkelijk geen fluit. Ik stel ze hier alleen maar om aan te tonen hoe crazy de troonopvolging per afstamming wel is. Overtuig ik hiermee één royalist op dit forum? Of hoe zien zij het, mocht ooit toch een buitenechtelijk slippertje aanleiding geven tot een ernstige troonopvolger?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien Rudy een Bastaard is, kan hij geen aanspraak maken op de troon.
Enkel echte kinderen uit een huwelijk dat goedgekeurd is door het Parlement kunnen troonsopvolger worden. Dit vormt natuurlijk ook een probleem voor Berre II want het huwelijk tussen Pa en Ma Polle II is niet goedgekeurd door het parlement omdat Bert Premier, "vergeten" toestemming vragen is. En het was daarvoor nog al eens gebeurd, of met Polle III is hetzelfde voorgevallen. Diegene die nu op de troon zitten, zijn dus volgens de letter van de wet geen waardige troonopvolgers, omdat ze afstammen uit een huwelijk waar geen toestemming voor is gegeven. Maar zoals u ziet, trekken de coburgers hun daar geen zak van aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() splitsen en Rudy I koning van Brussel maken ?
Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2006 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de verenigde belgische republieken !
Por la unigxuitaj belgujaj respublikoj ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat oneliners zonder betekenis of toelichting uw goedkeuring niet konden wegdragen?
![]() |
![]() |