![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Lachwekkend hoe hij in het begin van het filmpje beelden van Kingdom of Heaven toont. Dat gaat over de kruistochten! Voor de rest versta ik er niet zo veel van en vind het ook maar afschrikwekkend en wat lege woorden.
"Geert Wilders wordt zwaar bedreigd door de moslimorganisatie " Tragisch dat ze aan de hand van dat weer eens het "goede woord van Allah" willen verkondigen. Hoe meer ze dat doen, hoe meer er tegen hun zijn. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 8 april 2011 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Zitten die haatbaardjes nog steeds niet in een gekkenhuis ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan die kerel nu aangeklaagd worden, wie verstaat dat 'woestijngebrabbel' eigenlijk?
Als ze zichzelf niet zo serieus namen, zou je in 'n dagenlange lachstuip liggen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omdat Abu Imran In België woont en werkt is het een zaak voor zowel Nederland als België. De haat druipt er weer af, draagt hij bretels of is het een holster op dat filmpje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb zelf niks tegen moslims, heb er zelf zo'n 9 in mijn vriendenkring, maar soms draai ik me echt om van de schaamte die ik voel in hun plaats. Die van Shablabla moeten beter eens werk zoeken, wat als ze denken dat hun geloof zal aanslaan als een bom, dan hebben ze het goed mis!! Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 8 april 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht ook nog bij mezelf; dalijk ploft ie voor de grap en 't plaatje als 'standup comedian' is compleet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 april 2011 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hup Geert: zet hem op. Laat je niet klein krijgen door Allah.
De microwezentjes staan achter je. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wilders is een zeveraar als het aankomt op de Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeveraar die Leemhuis..."en als zij geneigd zijn tot vrede, wees daar dan ook toe geneigd...." en de rest van dat vers laat Leemhuis gemakshalve weg...komaan...en dan die onnozele uitleg over; "'t Gaat over 'strijd, als ze in 'strijd' of 'oorlog' zijn..." "er staat gewoon; vrees aanjagen...en verder niks..." nou moe, verder niks... ![]() Is dát niet 't allermooiste voorbeeld dat die hele koran 'n oorlogshandboek is, van 'n profeet....van 'n god? Die strijd aanmoedigt, toestaat, elkaar uitmoorden...komaan eh, beetje serieus blijven... Arme Leemhuis! Citaat:
Analyseer dát eens Leemhuis, ga dat eens proberen rechtpraten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Van iemand die stelt: "de koran is meer dan een tekst, het is genieten" alias korangoedpraterijsubsidiespons Fred Leemhuis, hoeft men wat kritische analyse betreft helegaar niks te verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Leemhuis ja!
Dat ie die verzen eens gaat krompraten die er verder in die heilige koran staan, die paar bvb. die ik geplaatst heb, ik zou 't hem graag zien doen...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 april 2011 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 april 2011 om 15:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bijbel heeft geen 'verzen' die oorlog aanmoedigen tot 't eind der tijden, de bijbel is 'n verhalenboek, de geschiedenis van 't joodse volk, over hoe 't toen was...de enige geboden die er in voorkomen in gebiedende wijze zijn de 10 geboden, die gelden voor altijd...en daar zie ik niets bloeddorstigs in! De koran is voor eeuwig en altijd geldig, 't letterlijke woord van allah waar niet, nooit aan getornd mag worden, dat nageleefd dient te worden en mohamed is zijn profeet, 'n voorbeeld voor de mensheid voor altijd! Fraai voorbeeld!
|
![]() |
![]() |