![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Stemmen! | |||
Fantastisch idee! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Joden en moslims? Één pot nat! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bent u de achterlijke, bruine, barbaarse en domme moslims ook beu? Ja, ik heb het over die, die crimineel zijn, niets bijdragen aan de maatschappij, .. Wat denkt u van verse bloed? Namelijk de joden in Israël, die zullen gegarandeerd véél minder actief zijn in criminaliteit, ze zullen de taal leren en en zullen ook heel wat bijdragen aan de maatschappij.
Kunnen we wel zorgen dat de moslims het paradijs inruilen voor de woestijn? Jawel dat kan! * Bevrijding van de Al-Aqsa moskee * Vakantie, meeste moslims klagen van de koude temperatuur * Ze kunnen daar volgens de wet van Sharia leven. Iets wat in Europa niet mogelijk is. * Ze zullen daar overal Arabisch kunnen spreken. Integratie zal vlot verlopen * In Europa hebben ze niets bereikt, misschien kunnen ze het in Palestina wel. Een blanco pagina openen. * Ze kunnen hun onderdrukte broeders in het midden-oosten niet zomaar in de steek laten. We moeten verwijzen naar de Koran 8) ... Anderzijds moeten we onderdak bieden aan de joden in Palestina. Dat de joden de dag van vandaag nog altijd geen rust kennen, is ook aan de Europeanen te danken. Wij hebben 6 miljoen joden afgeslacht! We hebben ze gepakt, en als wraak hebben ze de Arabieren gepakt. Maja, hoe kunnen we de joden aantrekken? * Het midden-oosten is misschien warm,mooi, .. maar ze kunen onmogelijk tussen de onbeschaafde Arabieren leven. Ze verdienen betere buren. Namelijk, moderne en beschaafde Europeanen. * Het onophoudelijke geweld, waarbij meestal onschulidge burgers omkomen. In Europa zullen er geen bussen opgeblazen worden. Ahja, de moslims zijn weg! * De EU moet de immigratie zo aantrekkelijk mogelijk maken. De banken moeten goedkope kredieten aanbieden, de Amerikaanse joden (regering) zal ook een steentje bijdragen. * Er zijn genoeg lege huizen (van de moslims) in Europa. Ze moeten eerst geparfumeerd worden, en moeten dan ter beschikking van de joden gesteld worden. Wel, de Europese moslims die heel goed geïntegreerd zijn (baan hebben,taal beheersen,niet te bruin zijn,..) kunnen we nog gebruiken(arbeidskracht). Degene die niet willen integreren, moeten zonder pardon weggestuurd worden! En de pacifistische,sefaridische joden mogen in Palestina blijven als ze dat wensen. Al de rest, brainwahsed zionists, moeten naar Europa! Ik weet niet of de Europese joden hiermee eens zullen zijn. De moslimsjongeren werden altijd het doelwit van de blanke,christelijke Europeanen. Nu ze er niet meer zijn, zijn zij misschien aan de beurt? Het kan raar klinken, maar de aanwezigheid van de moslims,zwarten, .. in Europa is een bescherming voor de Europese joden ... De moslims, degene die de Koran 'goed' interpreteren, zullen geen seconde aarzelen om Palestina te bevrijden, Jihad is heilig! Een 9mm in hun zak steken, en wat geld geven .... Ik wil hier meneer Ahmedinejad bedanken. Zijn uitspraken hebben mij geïnspireerd! Laatst gewijzigd door auditek : 22 januari 2006 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() welkom op mijn negeerlijst..
mijnheer soon to be banned, never had sex whoever you are ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zou je wel willen ruilen maar ik denk dat niemand je gaat willen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik wist niet dat de moslims geliefd waren ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() en dat de joden gehaat werden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Flower Power verkracht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ik ben een vreemdeling.
sue me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(geen nieuweling zeker, je weet te veel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ik hem toch is goe gelachen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Idioot idee.
Blijkbaar ziet u het belang van Jeruzalem voor de Joden niet in. Zomaar effe met volkeren gaan schuiven is ook al zo'n dwaas idee. ![]() Mss kunnen we al de Tutsies in Rwanda zetten en de Hutu's in Burundi. enzovoort
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Auditek = JusticeLover = El Turco !!! Het is precies dezelfde schrijfwijze en stijl.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 23 januari 2006 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |