![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spek voor Vlaamse bek
ANTWERPEN Het Vlaams Belang buigt zich over de Antwerpse daklozen. Niet zelf, daarvoor richtte de partij Antwerpse Solidariteit op, met Vlaams parlementslid Hilde de Lobel als stuwende kracht. Het VB vindt immers dat dit stadsbestuur toch nog veel daklozen in de kou laat staan. En het mag een beetje hypocriet klinken. In alle communicatie vergeet de Antwerpse Solidariteit te melden dat het om een VB-groepje gaat. Een groepje dat ,,op zijn minst tijdens de winter eenvoudige maar directe noodhulp verstrekt aan de daklozen en armsten van onze stad.'' Vanavond(was de 11/02/06) heeft de eerste actie plaats om 18 uur op het Sint-Jansplein. Dan verdeelt de Antwerpse Solidariteit gratis soep. En gaat het voor het VB écht om de allerarmsten? Ja, als ze maar geen moslim zijn. Daar vonden de hulpvaardige VB'ers dan ook een simpel trucje op. Ze serveren wintersoep met spek. En spek voor moslims, dat is zoals een cartoon over Allah. Als provocatie mag het tellen. Bron: Het Nieuwsblad, Toch mooie he van het VB En ja dat beetje spek moeten ze er maar bij nemen. En voor moslims doen ze tegenwoordig al veel te veel in België
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Ziede wel da't geen nazi's zijn"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu ben ik nog steeds van mening dat het verwerpelijk is om zo een groep buitente sluiten, maar het is natuurlijk hun goed recht.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg de indruk dat alles wat van het VB komt 'goed of slecht' niet O.K. is.
Waar zitten de jongens van de vierde wereld nu? Het is natuurlijk ook een politieke bende die van de vierde wereld. Ik heb daar niets van gelezen op hun site ![]()
![]() |
#5 |
|
![]() tja het opzettelijk toevoegen van spek is niet zo tof he duveltje
moest het er nu per ongeluk inzitten tot daaraan toe maar opzettelijk dan gaat het niet over het uitdelen van soep maar wil men de daklozen gebruiken om politiek redenen. ( waarbij ik wel toegeef dat de andere partijen op dat vlak geen haar beter zijn hoor ) bovendien geloven wij niet zo in het uitdelen van soep men moet er voor zorgen dat mensen niet van liefdadigheid af moeten hangen als daklozen een leegstaand sociaal woningblok kraken dan zou fdw moeten steunen - maar toen dat een aantal jaar geleden gebeurde met kerstmis in de pachtstraat dan was filipke een van de grootste tegenstanders van deze zg anarchistische daad ps onze site is interactief - of maw als jij vind dat het er op moet staan - be my guest ps 2 ik ben vlaming en geen moslim maar ik at tot voor kort ook geen varkenvlees en ook geen vlees - zou de soep dus ook geweigerd hebben toen ik dakloos was
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 februari 2006 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() De zoveelste publiciteitsstunt, hun parlementsleden wonen in kasten van huizen, gaan ze een beetje soep mee spek uitdelen en voelen zich dan beter.
Als ze nu nog wat smaak hadden, zouden ze soep mee ballekes uitgedeeld hebben, dat moeten (veel) moslims ook niet hebben, maar smaakt stukken beter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel dakloze kunnen er op VB kiezen. Hoeveel VB kiezers laten zich door dakloze leiden? Hhhhhhhh onzin gasten
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar een wolf in schaapskleren blijft een wolf hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en spek is nie te vreten, zeker in soep nie ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Proletariër : 13 februari 2006 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |