![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er hard gewerkt worden? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 65,22% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() goeie foto's
![]() wat mij betreft niet harder dan nodig om te leven, en dat is veel minder dan nu. we werken immers veel meer dan nodig omdat we vooral voor de winst van de aandeelhouders moeten werken. ik vind het leven veel te schoon om het integraal aan hard werken te besteden. altijd uitkijken naar 'later kan ik met pensioen'. morgen kan het gedaan zijn met u en wat heb je dan gehad? uw centen neemt ge niet mee in uw graf hé. 'hard werken' is nog steeds de fetisj van de bekrompen meute, die zich geen raad weet met vrije tijd en bang is om als 'lui' bestempeld te worden. politici spelen daarop in met populistische praat over de 'hardwerkende vlaming', de tweeverdieners, de sterke schouders... ik vind dat er vooral hard gespeeld, geneukt en genoten moet worden ge leeft maar een keer hé. mij hebben ze niet liggen. wees maar 's een échte germaan... ![]() Whenever they are not fighting, they pass much of their time in the chase, and still more in idleness, giving themselves up to sleep and to feasting, the bravest and the most warlike doing nothing, and surrendering the management of the household, of the home, and of the land, to the women, the old men, and all the weakest members of the family. On waking from sleep, which they generally prolong for a late hour of the day, they take a bath, most often of warm water, which suits a country where winter is the longest of the seasons. Then they go armed to business, or no less often to their festal meetings. To pass an entire day and night in drinking disgraces no one If you indulge their love of drinking by supplying them with as much as they desire, they will be overcome by their own vices as easily as by the arms of an enemy. -Tacitus |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet vooral slim en efficiënt gewerkt worden. Maar er moet gewerkt worden, zoveel is zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ja, om de nationale eenheid te versterken en niet om de kapitalistische zwijnen te verrijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat maak je maar voor jezelf uit vind ik. Als je niet hard wil werken moet je maar de gevolgen aanvaarden, wat die ook zijn. Een ander die wel hard werkt moet daar niet voor opdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Normaal zou'k nee zeggen, maar als Bhairav die vraag stelt heb ik de neiging op ja te zeggen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Wie is er hier nu kinderachtig?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Iedereen mag zo hard werken als ze willen, maar degenen die niet willen werken moeten dan niet komen zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Wat volgens jouw perceptie 'hard' werken Bhairav?
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 19 februari 2006 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]()
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Noeste arbeid en keihard werk veredelen het karakter van de mens. Eens zien welke politiek correcte linkse seut ik hiermee op de kast kan jagen...
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 19 februari 2006 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar diegenen die de anderen doen werken zijn de slimsten en de rijksten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Waarmee? De politiek correcte linkse seuten op de kast jagen, of hard werken? Met dat laatste ben ik bezig (maar niet voor u
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 20 februari 2006 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Cynicus : werk je hard voor jezelf alléén ? Niet mogelijk, want als iemand anders niet van je werk kan profiteren heb je geen werk. Je kan dus met geen enkel argument tegen profiteurs zijn. Het grote verschil tussen de linkse seuten en de rechtse zakken is gewoon het aandeel van het profitariaat en de verdeling ervan.
De linkse seuten willen een gelijkere verdeling van het profijt, de rechtse zakken een concentratie (gewoonlijk dan nog omdat ze denken dat die concentratie in hun voordeel werkt). Van zodra een "rechtse zak" merkt dat het profijt eerder naar "een ander" gaat dan hemzelf wordt hij vanzelf "linkse seut". |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |