![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.spoetnick.cjb.net
In het kader van de recente herpositionering en heroriëntering van Vlaamse politieke partijen doen we onderzoek naar de relevantie en de draagwijdte van de klassieke politieke campagnes. In de gemediatiseerde wereld van vandaag is het noodzakelijk om meer en meer op lange termijn te denken. Daarom zal het onderzoek kijken naar de plaats die politieke partijen in de hoofden van de mensen innemen. Voor het invullen van de enquête is absoluut geen voorkennis of interesse vereist. De enquête vindt online plaats. Er worden dus geen identificatiegegevens of emailadressen, waar dan ook, opgeslagen. De enquête is dus VOLSTREKT ANONIEM. Daarom willen we jullie ook vragen om deze vragenlijst zo volledig en waarheidsgetrouw als mogelijk in te vullen. Dit is noodzakelijk voor de relevantie van het onderzoek. De gegevens worden ook enkel gebruikt voor dit onderzoek en worden niet aan derden doorgegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De enquëte zal niet echt relevant zijn als ze het van de surfende Vlaming moeten hebben..laat staan zij die hiet op de forums ronddweilen
![]()
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Hoe gaan ze bv. controleren dat iemand niet 24 keer een formulier invult?
Oeps: bericht 1001. Daar gaat mijn rond getalleke.
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() In plaats van op pseudo-wetenschappelijke wijze onderzoek op onderzoek te verrichten over het gedrag van de kiezer, zou men beter het gedrag van de politieker zelf eens onder de straffe lamp brengen.
Dit jaar is alvast wéér 1 politieker bij mij serieus door de mand gevallen ! Maar Verhofstadt hoeft zich niet eens alleen te voelen : onder de mand lagen al vele andere lotgenoten zoals Vandelanotte, Stevaert, Onckelinckx, Daems, di Rupo, Anciaux, .... Gezond verstand houdt het niet langer uit dan een halve legislatuur. Laat staan 2 ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zelfkritiek is het begin van zelfkennis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Sta mij toe u even gedeeltelijk te quoten, Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tiens, deze topic bestaat al enkele dagen onder "doe de test"! Maar opvallend is dat wanneer een blokker deze topic herhaalt er ineens een koor van misnoegden opstaat en de test ineens onbetrouwbaar, onwetenschappelijk,... vindt! Kan men hier niet spreken van selectieve verontwaardiging? Van discriminatie?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie even de moeite doet om de link aan te klikken die JVDB geeft ziet dat het een test is van de VUB en niet van het VB.
Of zijn dat dezelfden? ![]()
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() lMaar neen Jan.
Linksen hebben toch geen vooroordelen..... Linksen vinden alle mensen gelijk......... .... behalve Vlaams Blokkers natuurlijk. Ik denk dat uw test geslaagd is Jan. U hebt uw punt gescoord. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |