![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() De Sunday Times, een gerespecteerde Engelse zondagskrant, stuurde een undercover reporter van Bangladeshi afkomst naar de Imam van de moskee waar een van de 4 zelfmoordenaars van Juli jongstleden regelmatig te gast was. Wat blijkt? De man, die in Juli nog de aanslagen publiekelijk had veroordeeld, sprak 'in privé' een volledig andere taal: de aanslagen waren goed geweest, ze hadden ervoor gezorgd dat men eindelijk zou luisteren naar de Moslims in het Verenigd Koninkrijk.
Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik geen reportage voor nodig om dat te weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, vooroordelen genoeg. Ni da ge geen gelijk hebt, maar toch...
In uw ogen zal dat wel "gezond verstand" zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat verhaal verder bevestigd wordt zal die kerel binnenkort zijn kollega in een gevangenis vervoegen.Het VK heeft al gedemonstreerd wat ze doen met haat-verspreiders.....Wat betreft spreken met gespleten tong en liegen zijn er overigens ook enige passages in de Koran....
![]() Natuurlijk kan men zich afvragen waarom het een journalist moet zijn die zulk ,potentieel gevaarlijk,undercover werk moet doen,en niet iemand van de geheime diensten???? Zou het kunnen, zijn dat de Britse Geheime Diensten,net zoals hun Amerikaanse collegas(en geheel in tegenstelling tot Frankrijk bvb) ,niet echt beschikken over passende medewerkers van "autochtone" afkomst? Als vriend Blair verder het Albion wil laten meespelen op de wereld zal hij iets moeten doen aan zijn James Bonds ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Als hij een gespleten tong heeft, heeft zijn vrouw dan ook een gespleten kut?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, jammer maar helaas, de man heeft nog gelijk ook. Sinds 11/9 werd Islam een hot topic, 11 september zorgde er ook voor dat de Amerikanen naar Irak kwamen wat een goede zaak was voor de islamfundi's wereldwijd. De westerse reactie op 11/9 was wat de fundamentalisten hoopten te bereiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooroordelen? Hoeveel jaar aan geschiedenis heb je nog nodig om een oordeel te mogen vellen? Je zegt zelf al, niet da ge geen gelijk hebt. Dus het denken mag maar het gewoon eens een keer zeggen is dan weer een vooroordeel. Pfff, ga tegen een ander zagen over vooroordelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Haha.
Gevoel voor sarcasme hebde ni echt, zie ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen wat ik zeg, jij blijkbaar nooit.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat U het werk voor U liggen heb,want dan kunt U al beginnen studeren in Hoofdstuk 2 (Al-Baqarah) verzen 11,43,78,80,96..... Probleem is uiteraard dat ook deze niet echt los uit hun ganse context geplaatst mogen worden,exact hetgene wat extremisten met groot enthousiasme doen,en op hun vlaggen en hoofdbanden schilderen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan niet nee. Zoals ik al zei, ik meen wat ik zeg, jij blijkbaar nooit.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() MAW: geen gevoel voor sarcasme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MAW: geen enkel zinnig woord komt er bij jou uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Dat noemen ze diplomatieke praat.
Denk je dat alle regeringsleiders, presidenten, koningen,... in de media zeggen wat ze achter de schermen zeggen? Op achtergrond zeggen ze X, op voorgrond Y. |
![]() |
![]() |