![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Italiaanse minister laat T-shirts met Mohammedcartoons drukken
ROME - Een Italiaanse minister heeft T-shirts met de omstreden Deense Mohammedcartoons laten drukken. ,,Het is tijd dat we een eind maken aan het fabeltje dat we met de moslims moeten praten'', verklaarde minister van Bestuurlijke Vernieuwing Roberto Calderoli van het rechtspopulistische Lega Nord. ,,Of is de aanval op de Amerikaanse ambassade in Pakistan een vorm van dialoog?'', vroeg de politicus zich af. Elke geïnteresseerde die er om vraagt, krijgt een T-shirt cadeau, voegde hij eraan toe. Calderoli benadrukt dat het om een persoonlijk initiatief gaat. Premier Silvio Berlusconi heeft inmiddels afstand genomen van de actie van zijn minister, melden de Italiaanse media. kld (dpa)15/02/2006 Het Nieuwsblad Is dit er over of moet dit kunnen ? Ik vind dat het moet kunnen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als dat 'moet kunnen', dan mag Freya Vandenbossche zich toch ook nog wel een paar keer laten gaan, nee ??
|
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
FVDB is een onbekwame omhooggevallen babe die niet op haar plaats zit in de politiek. Wat heeft die te maken met de intolerantie van de islam ? |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() er zijn tshirt met cartoons die sex-vol geladen zijn op het sexisme af.
de politiek kritiseren. metal tshirt die god uitkakken. maar die zijn meer gewoon comersciele producten tegen deze t-shirts is er meer een ander ellement denk ik aanwezig maar ergens moet het kunnen... maar de grens is vaag zeer vaag en deze actie zou er wel is over kunnen gaan. |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Bedoel je dat Metal t-shirts erover zijn omdat ze god uitschijten? Of deze omdat ze Allah uitschijten? Of allebij? |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel toucour dat het eigenlijk al geapcepteerd is om daar geen belang aan te hechten als er op staat fuck je zus ofzo staat snapte?
wie trekt zich dat nu in godsnaam aan of ge nu in god gelooft of niet. Oke ge kunt het wel een domme actie vinden van degene die het draagt maar dan nog. De enigste die zich dar op fixeren zijn radicale mensen die te dom of te koppig zijn om te kunnen relativeren. en nee ik heb niks tegen metal. IK VIND EERLIJK GEZEGD. dat de reacties op deZE cartoons te overdreven zijn en zijn al deze belangstelling niet waard. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die minister (!!!) op 'semi-industriële' basis (dus op grote schaal) T-shirts 'moet kunnen' laten maken waarvan nu al zeker is dat ze voor grote opschudding (en erger) zullen zorgen, dan zie ik niet in waarom die andere minister niet nog eens een paar onnozele opmerkinkjes zou 'moeten kunnen' mogen maken waarover beschaafde mensen min of meer achteloos de schouder ophalen. Dat u het verband niet zag, pleit natuurlijk niet onmiddellijk in uw voordeel, maar ook daar gaat het hier niet om. Gelukkig. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=1](en omdat ge geen slecht woord over Metal zei ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik het adres van de Lega Nord eens ga opzoeken... |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Heb eerlijk gezegd geen idee wat ze nu weer uitgespookt heeft. Daarbij, al wie zich stoort aan enkele stomme cartoons moet mer den anderen kant opkijken, niemand verplicht hen dernaar te kijken. Ik moet dat ook dien elke keer der een kerk of moskee op mijn pad ligt. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste probleem is echter, Dat het echte probleem is, dat dat omdat een paar onozele godsdienstfanatiekers daar aanstoot aan nemen, die mens geen T shirt met de mo op mag laten drukken. Kijk ge kunt in San Marino Hitler en Duce wijn kopen, flessen met hun beeltenis, op, gewoon zo op straat, geen kat die daar iets op zegt, of daar aanstoot aan neemt. Iedereen mag bij wijze van spreken op god schijten, op bush mochten ze zelf pissen, (en die mens leeft nog) en nu omdat het over zijn gheiligheid mo de isla miet gaat, mag het niet. Dat is pas stomzinnig. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() khoor de meeste hier wel zeggen: moet kunnen...maar ik wil hen ze wel ZELFS eens zien dragen, en in de moslimwijken zien rondlopen dermee. Is zien of ze der dan nog zo happig op zijn, als ze een paar meppe rond hun oren krijgen
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Diegene die met zo'n T-shirt in Borgerhout 2 u op de Turnhoutsebaan op klaarlichte dag durft gaan stappen krijgt geld van mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|