![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() kundet geloven? Gisteren open ik een topic om de verloedering van de maatschappij (wereld der mensen in het noors = mitgard) aan de kaak te stellen aan de hand van een metafoor, zijnde mitgard himself, edoch enkel de naam, want persoonlijke topics zijn verboden, dat weet het kleinste kind, en beleefd en welopgevoed als ik ben, doe ik geen vlieg kwaad, en wat blijkt heden ochtend? de topic is weg.... en in ruil krijg ik menig strafboete in puntenvorm.
Ik ben ontgoocheld, diep ontgoocheld. Neen, ik ben aangedaan. Gechoqueerd zelfs! Mijn eigenste topic, waarin ik mijn diepste zieleroerselen blootgaf als stuurde ik een zwarte het circus Maximus in, of als parels voor de zwijnen. Amper 7 waarschuwingsstrafpunten kreeg ik. Zeven maar! Een schande!! Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 11 juli 2006 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Vijf???
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 11 juli 2006 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Naar mijn gevoel gaat dezen topic ook ni al te lang meegaan....
En ge gaat er nog een strafpnt bovenop krijgen ook......ja, ze temmen u hier wel eh ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet levert het de tweede keer meer op. Getrouwheidsbonus ofzo. Wie weet?
![]() |